Mitkä ammatit ovat turn-off?
Ainakin raksamies ja kaikki autonajoammatit. Siis rekkamies, taksikuski etc minulle.
Aivotyö, ongelmanratkaisutyö taas ovat viehättäviä.
Kommentit (115)
Lääkärit eivät viehätä. Eivätkä minullakaan nuo autolla ajelijat.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli?
Miksi pahastuit? Saa kai sitä keskustella. Olen 35.
Nuorempana pidin fyysistä työtä tekevistä kun olivat silmäkarkkia, mutta nykyään aivotyön tekijät viehättävät enemmän.
Ainakin palokuntalainen on liekeille turn-off. Niin ja talkkari on täysillä yökolmelta luukutetuille stereoille A BIG TURN-OFF!
Teurastaja, poliisi, nyt ens alkuun. Myös kaivosmies vois olla turn-off. Likaista ja vaarallista.
Asianajajista ja kauppatieteilijöistä on ennakkoluuloja vaikka näissäkin varmasti mukavia, maanläheisiä tyyppejä löytyy
Turkistarhaaja, persujen puoluesihteeri, teurastaja, keinosiementäjä ja puhelinmyyjä.
Ei mitkään, yksikään ammatti ei ole turha.
Kaikki OF, insta yms sosiaalisen median "vaikuttajat" ja paljastelijat.
Mikään ammatti ei ole turn-off jolla ihminen elättää itsensä,tosi lapsellinen aloitus.
Autonajajista tulee aina mieleen autokoulunopettajani, sellainen joka selkeästi vain istuu siinä auton ratissa ja oikein hyllyi kun jarrutti tai kaasutti vain ihan sievästikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitkään, yksikään ammatti ei ole turha.
Turhuus ja turn-off ovat aivan eri asioita. Lääkärit eivät mitenkään ole turhia mutta lääkärin kanssa en haluaisi seurustella! Olisi todellinen turn-off.
Gynekologi ehkäpä pahin.
Asianajajista ja kirjanpitäjistä jotenkin tulee mieleen että ovat todella kuivakkaa porukkaa vaikka varmasti näin ei ole. Olisivat turn off!
Teurastaja olisi ehkä pahin vaihtoehto. Myös sellaiset yksitoikkoisia tehtäviä tekevät ihmiset eivät juurikaan kiinnosta minua. Esimerkiksi jokin tehdastyö tai kirjanpitäjä kuulostaa omiin korviini äärettömän tylsältä, enkä usko, että minulla olisi tällaisen ihmisen kanssa paljon yhteistä. Itselleni on tärkeää, että työssä on mahdollisuus ilmaista itseään luovasti ja käyttää innovaatiota.
No, ensimmäisenä itselläni tulisi mieleen sellaiset ammatit, jotka liittyy talouden pyörittämiseen. Eli mihin tyypillisesti ekonomit menee. Kertoo ihmisen arvoista paljon, jos lähtee opiskelemaan noin periaatteessa rahan tekemistä.
En haluaisi parisuhdetta papin, kanttorin tai kenenkään ravintola- ja viihdealalla töitä tekevän kanssa. Siis sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi säännöllisesti töissä aina kun minä olen vapaalla.
Kaikki vuorotyöammatit.