Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä löydä miestä

Vierailija
13.12.2014 |

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]

Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.

Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.

[/quote]

Puhutko kenties näistä artikkeleista?

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miehet-heittavat-pyyhkeen-kehaan

http://www.breitbart.com/Breitbart-London/2014/12/04/The-Sexodus-Part-1-The-Men-Giving-Up-On-Women-And-Checking-Out-Of-Society

http://www.breitbart.com/Breitbart-London/2014/12/09/The-Sexodus-Part-2-Dishonest-Feminist-Panics-Leave-Male-Sexuality-In-Crisis

http://www.nytimes.com/2014/12/12/upshot/unemployment-the-vanishing-male-worker-how-america-fell-behind.html?abt=0002&abg=1

Vierailija
82/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]

Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v

[/quote]

Kuulostaa" jalat maassa" laaditulta listalta. Luulisi sinun onnistavan, jos tärkeimmät tuossa ja vielä nuorikin olet. :)

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:48"]

Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.

Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.

[/quote]

http://www.breitbart.com/Breitbart-London/2014/12/04/The-Sexodus-Part-1-The-Men-Giving-Up-On-Women-And-Checking-Out-Of-Society

http://www.breitbart.com/Breitbart-London/2014/12/09/The-Sexodus-Part-2-Dishonest-Feminist-Panics-Leave-Male-Sexuality-In-Crisis

http://www.nytimes.com/2014/12/12/upshot/unemployment-the-vanishing-male-worker-how-america-fell-behind.html?abt=0002&abg=1

[/quote]

En näe itse suoraa asiayhteyttä oman aloitusviestini, ja NY Timesin artikkelin välillä. Sen mukaan enenevässä määrin miehet eivät halua ottaa vastaan työtä matalapalkka-aloilta, ja näin jättäytyvät pois työmarkkinoilta.

Yksityishenkilönä se, että haluaisin illalla saada testiviestin jossa lukee 'ikävöin sinua' tai yhdessä juhlapyhän viettäminen ei ole kyllä millään tavalla yhteydessä maailmantalouden rakenteisiin ja poliittisiin päätöksiin viimeisen 20 vuoden aikana. En odota kenenkään elättävän minua, joten siihenkään ei oikein voi vedota. Mutta tämä kommentti taisikin olla ansa, että ottaisin kantaa valkoisen heteromiehen oikeuksiin nyky-yhteiskunnassa, eikö?

Vierailija
84/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
85/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]

Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v

[/quote]

Kuulostaa" jalat maassa" laaditulta listalta. Luulisi sinun onnistavan, jos tärkeimmät tuossa ja vielä nuorikin olet. :)

M40

[/quote]

Yhteensähän se kestää yleensä melko tasan 12h tai vähän alle, peakkialue kestää noin kuutisen tuntia ehkä. Ei sitä paljoa kiinnosta kello siinä vaiheessa, joten ei ole koskaan tullut katsottua kauan se kestikään.

Vierailija
86/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:00"]

En näe itse suoraa asiayhteyttä oman aloitusviestini, ja NY Timesin artikkelin välillä. Sen mukaan enenevässä määrin miehet eivät halua ottaa vastaan työtä matalapalkka-aloilta, ja näin jättäytyvät pois työmarkkinoilta.

Yksityishenkilönä se, että haluaisin illalla saada testiviestin jossa lukee 'ikävöin sinua' tai yhdessä juhlapyhän viettäminen ei ole kyllä millään tavalla yhteydessä maailmantalouden rakenteisiin ja poliittisiin päätöksiin viimeisen 20 vuoden aikana. En odota kenenkään elättävän minua, joten siihenkään ei oikein voi vedota. Mutta tämä kommentti taisikin olla ansa, että ottaisin kantaa valkoisen heteromiehen oikeuksiin nyky-yhteiskunnassa, eikö?

[/quote]

Kysyin tuolta henkilöltä joka artikkelista puhui. Eikä kyseessä ollut mikään viesti sinulle AP.

Vierailija
87/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Näistä artikkeleista puhuin joo.

Vierailija
88/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulsotaa ylettömän luonnolliselta.

Vierailija
89/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulsotaa ylettömän luonnolliselta.

[/quote]

Elämä on ihan vitun psykedeelistä. Koko meidän kulttuuri on psykedeelinen. Kuunnelkaa vaikka beatlesia!!!

Vierailija
90/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin pari ensimmäistä viestiä, sorry! Ilmeisesti sen miehen tulisi olla joku rastalettinen haiseva tyyppi?

Itse olen rundaillut maailmalla ja tavnnut jurikin näitä epämääräisiä tyyppejä aivan riittävästi ja kun en itse osu tähän porukkaan, olen pahoillani.

odottamatta se kaipaamasi henkilö tulee elämääsi jos on tullakseen, mutta jos vaatimustaso on tiukka, voit odottaa olevasi yksin loppuelämäsi.

Minäkin haluaisin tavata naisen jolla riittää halua reppumatkailuun, lukea kirjoja, tutkia maailmaa eri kantilta, nähdä asioita ja kokea. Nainen joka haluaisi rakastella kiihkeästi Eifelintornissa, kuulla laulavien bargaanien soundin samalla kun rakastelee/nussii, antaa Kongojoen virran viedä venttä, olla mukana katsomassa kun ihmisiä lahdataan maailman kriisipesäkkeissä, sellaisia naisia ei vaan ole olemassa, niinpä on turhaa heistä edes unelmoida.

Samaa sanoisin sinulle, koe elämyksiä, mutta älä turhaan odota tapaavasi sellaista joka on kanssasi valmis jakamaan intohimosi.

Vierailija
91/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:01"]

En jaksanut lukea kuin pari ensimmäistä viestiä, sorry! Ilmeisesti sen miehen tulisi olla joku rastalettinen haiseva tyyppi?

Itse olen rundaillut maailmalla ja tavnnut jurikin näitä epämääräisiä tyyppejä aivan riittävästi ja kun en itse osu tähän porukkaan, olen pahoillani.

odottamatta se kaipaamasi henkilö tulee elämääsi jos on tullakseen, mutta jos vaatimustaso on tiukka, voit odottaa olevasi yksin loppuelämäsi.

Minäkin haluaisin tavata naisen jolla riittää halua reppumatkailuun, lukea kirjoja, tutkia maailmaa eri kantilta, nähdä asioita ja kokea. Nainen joka haluaisi rakastella kiihkeästi Eifelintornissa, kuulla laulavien bargaanien soundin samalla kun rakastelee/nussii, antaa Kongojoen virran viedä venttä, olla mukana katsomassa kun ihmisiä lahdataan maailman kriisipesäkkeissä, sellaisia naisia ei vaan ole olemassa, niinpä on turhaa heistä edes unelmoida.

Samaa sanoisin sinulle, koe elämyksiä, mutta älä turhaan odota tapaavasi sellaista joka on kanssasi valmis jakamaan intohimosi.

[/quote]

Mielestäni "hulluus" on nykyisen yhteiskunnan keksimä käsite. 

Kaikki meistä on omalla tasollaan hulluja. Mutta sitten kun ylittää sen rajan ettei voi normaalisti suoriutua tässä tässä länsimaisessa yhteiskunnassa, eikä PALVELLA sitä olet pöpi a.k.a hullu, ja tarvitset kaikenmaailman psyykelääkkeitä ja droppeja että edes jollain tasolla voisit olla yhteiskunnalle hyödyllinen. 

Ei kukaan oikeasti hullu ole.

Vierailija
92/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme porukka täällä oikein häärii ? Joka ketjussa on todella huuruista meininkiä. 

Vierailija
93/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:07"]Mikä ihme porukka täällä oikein häärii ? Joka ketjussa on todella huuruista meininkiä. 
[/quote]

Joku on keksinyt että mihinkään liittymättömät löpinät on niinq ihan sairaan hauskoja ja spämmii niitä nyt joka ketjuun. Huoh.

Vierailija
94/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään niin monen kaikin puolin tasokkaan naisen on vaikea löytää kumppania? Minulla on useita työkavereita, jotka ovat sivistyneitä, kauniita ja kaikin puolin menestyviä ja silti kumppani puuttuu.

Miehet eivät ole kaikki samanlaisia. Anna mahdollisuus myös ei heti ilmeisillle vaihtoehdoille ja saatat yllättyä.

Olen itse seitsemässä maassa asunut, mainitsemiasi asioita ja kaikkea kaunista elämässä arvostava sekä omalla urallani ammatillisesti pärjännyt, sivistynyt mies. Oma seikkailuni vaimoni kanssa on kestänyt jo yli 13 vuotta ja olen saanut kaiken sen, mistä nuorena haaveilin. Matkustaa ja nähdä ja kokea maailmaa työnkin puolesta, ihanat lapset ja mahtavan vaimon täydelliseksi kumppaniksi elämän taipaleella.

T:Mies 42

Vierailija
95/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkövaatimukset, kuten pituus, lihaksikkuus, harteikkuus, hoikkuus, hiusten väri ym ovat liian kovat, voi moni henkisiltä ominaisuuksiltaan sopiva kandidaatti mennä täysin ohi. Tälläkin palstalla on monta kertaa saanut huomata että ~185 cm tuntuu olevan monelle naiselle vähimmäisvaatimus mitä miehen pituuteen esimerkiksi tulee ja se nyt vaan on niin ettei niitä ihan joka oksalle riitä. Myös se on aika usein totta, että adoniksen ulkonäkö ja kulttuurillinen sivistys osuvat harvoin samaan pakettiin. Jos mies on koko ikänsä tottunut siihen että naisseuraa olisi tarjolla enemmän kuin ehtii käsitellä, niin kyllä se siihen persoonaan vaikuttaa, jää ne kirjat lukematta ja syvempi musiikkiin tutustuminen tekemättä ym. Nainen voi olla kaunis näkemättä siihen juuri vaivaa, jos hyvä tuuri käy, mutta jos haluaa olla ulkonäkökriteerit täyttävä mies, niin salilla ja lenkkipolulla täytyy käyttää aika paljon aikaa. Kannattaa siis miettiä onko ne vaatimukset ja odotukset ihan realistisia. Fakta on nimittäin se, että nykyään naisten vaatimukset miehille ovat nousseet aika kohtuuttomiin mittoihin, kun se ei rajoitu siihen ulkonäköön, vaan pitää olla vielä tutkinnot, hyväpalkkainen työ + ne sivistyneet harrastukset.

Vierailija
96/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

[/quote]

Tässä maailmassa on tähän ikään mennessä saanut huomata, että ei tällaisten ehtojen täyttämisellä ole mitään merkitystä. Eivät ne tuo mitään lisäarvoa miehelle parisuhdemarkkinoilla. Hyöty on korkeintaan äärimmäisen marginaalinen.

Jos poikkeat ulkonäöltäsi, sosiaalisilta kyvyiltäsi tai jotenkin muuten yhteiskunnan yleisesti hyväksymistä normeista, on pariutuminen suuren vaivan takana. Alkukantaiset vaistot jylläävät, eikä järkeilylle ole pahemmin sijaa.

Vierailija
97/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 04:26"]

[/quote]

Tässä maailmassa on tähän ikään mennessä saanut huomata, että ei tällaisten ehtojen täyttämisellä ole mitään merkitystä. Eivät ne tuo mitään lisäarvoa miehelle parisuhdemarkkinoilla. Hyöty on korkeintaan äärimmäisen marginaalinen.

[/quote]

Mitä tarkoitat tällä? Ehtojen/toiveiden esittämistä yleensä vai näitä tiettyjä? Ei kai ap mitään työhaastattelua ole pestiin järjestämässä vaan etsii samanhenkistään seuraa.

Vierailija
98/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 04:31"]

[/quote]

[/quote]

Mitä tarkoitat tällä? Ehtojen/toiveiden esittämistä yleensä vai näitä tiettyjä? Ei kai ap mitään työhaastattelua ole pestiin järjestämässä vaan etsii samanhenkistään seuraa.

[/quote]

Mielestäni "hulluus" on nykyisen yhteiskunnan keksimä käsite. 

Kaikki meistä on omalla tasollaan hulluja. Mutta sitten kun ylittää sen rajan ettei voi normaalisti suoriutua tässä tässä länsimaisessa yhteiskunnassa, eikä PALVELLA sitä olet pöpi a.k.a hullu, ja tarvitset kaikenmaailman psyykelääkkeitä ja droppeja että edes jollain tasolla voisit olla yhteiskunnalle hyödyllinen. 

Ei kukaan oikeasti hullu ole.

Vierailija
99/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olen monasti miettinyt, että treenavat huippupiukat naiset näyttävät samalla sivistyneiltä ja menestyviltä kun taas treenatut miehet aikamoisilta junteilta, joiden maailmankuva tai käsityskyky ei ole laaja.

Vierailija
100/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 04:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lähinnä tällaisten spesifististen ehtojen esittämistä. Näillä voi oikeasti olla loppupeleissä merkitystä, varsinkin jos suurin osa kohdatuista kumppaniehdokkaista ei ehtoja täytä. Ongelma on vain, että henkilöt jotka näitä ehtoja saattaisivat suurella todennäköisyydellä täyttää ovat henkilöitä, jotka eivät pääse koskaan hienouttaan näyttämään.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa ehkä nuo ehdot täyttävät henkilöt löytyvät jostain muualta, kuin mistä aloittaja on heitä etsinyt. Ainakin itseni kohdalla on noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi