Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä löydä miestä

Vierailija
13.12.2014 |

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:58"]

Relax... Mulla on iso mulkku. Kepitän sua niin et unohtuu Tiibet.

[/quote]

Onko sun mulkulla korvat jotka kuuntelee mun päivän huolet?

Vierailija
142/146 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä nainen niin minun makuuni.

-Bias-

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tehdä ruokaa, miten vaan, nautin siitä, että saan tehdä hyvää ja kaunista ateriaa.

Minä luen muutamia kirjoja, en tosin ole mikään himolukija, teen muutakin.

Reppumatkailu, aah. Sitä minä haluaisin, kauniita paikkoja, korkeita vuoria, kuivaa autiomaata ja kaikkea siltä väliltä, jes.

En seuraa urheilua, en katso telkkaria, leffoja kylläkin omilta levyiltä mielelläni katselen.

Musiikkia kuuntelen, reggae on suurta herkkuani.

Seksi, se on intohimoni ja tykkään olla täysillä mukana.

Röökiä en polta ja ulkosauna hoitaa sisäsaunan ja suihkun ohella hygieniatasosta.

Tykkään miettiä elämän suuria arvoituksia, tykkään hauskuutella arjessa.

Tykkään ja osaan remontoida, hoidan kesäisin puutarhaa.

Tykkään elämän pienistä iloista, nautin elämästä.

-Bias-

Vierailija
144/146 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan puhunut riman laskemisesta, vaan epäolennaisuuksiin takertumisen lopettamisesta. Toi rima-ajattelu on juuri se ongelma. Ei nähdä ihmisiä ihmisinä vaan että sopiiko tää mies nyt mun valmiiksi käsikirjoitettuun elämääni tai sisustukseeni. Minun tosirakkauteni ei ollut rimani alapuolella vaan sen yli, jos nyt halutaan termejäsi käyttää. Komein, pitkin, miehekkäin, hyväkroppaisin, lihaksikkain, koulutetuin, parhaiten työelämässä edennyt, varakkain mies mitä minulla on koskaan ollut. Mutta en ollut katsellut tämäntyyppisiä miehiä, pidin pitkiä miehiä uhkaavina, treenaavia miehiä itsekeskeisinä pullistelijoina, hyvin toimeentulevia eri maailmaan itseni kanssa kuuluvina. Muutenkaan ulkonäöltään mies ei ollut tyyppiäni, vähän karski kun itse pidin söpöistä poikamaisista miehistä. Mutta loppujenlopuksi näillä millään ei ollut mitään merkitystä koska sielumme sopivat niin hyvin yhteen. Rakkaus on jotain kaiken tuon pinnan takana, ihminen on jotain muuta kuin ulkonäkö, harrastukset, koulutus jne. En olisi itse koskaan ulkoisin kriteerein kiinnostunut miehestä ilman jonkin suuremman väliintuloa. Meillä oli ensin vain vetovoima ja tunne, emme täyttäneet kumpikaan toisemme vaatimuslistaa ollenkaan emmekä sen perusteella olisi toisistamme kiinnostuneet lainkaan. Nyt olemme kasvaneet toisiamme lähemmäs, kasvaneet henkisesti paljon sillä vastakohtaisuutemme opettavat uusia asioita itsestämme ja täydennämme täydellisesti toisiamme.  

Aiemmin pitkästi kirjoittanut yh

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:34"]

Monet täällä ehdottavat riman laskemista eli omista toiveista luopumista. En välttämättä ole täysin samaa mieltä. Itsellä ainakin kun niin tein, tulin kohdelluksi ihan yhtä huonosti niiden huonohampaisten ja lyhyiden miesten toimesta kun menestyvien ja hyvännäköistenkin. Lisäksi miehet joilla on ollut pieni penis eivät ole olleet sen huomaavaisempia kuin muutkaan, joten en nää syytä miksi pitäisi pariutua jonkun itseään "huonomman" kanssa, varsinkin jos olet tietystä yhteiskuntaluokasta tai perhetaustasta.

[/quote]

Vierailija
145/146 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:58"]

Relax... Mulla on iso mulkku. Kepitän sua niin et unohtuu Tiibet.

[/quote]

Onko sun mulkulla korvat jotka kuuntelee mun päivän huolet?
[/quote] Jep. Mutta huolet haihtuu mulkulla.

Vierailija
146/146 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:21"]

Mutta loppujenlopuksi näillä millään ei ollut mitään merkitystä koska sielumme sopivat niin hyvin yhteen. Rakkaus on jotain kaiken tuon pinnan takana, ihminen on jotain muuta kuin ulkonäkö, harrastukset, koulutus jne. En olisi itse koskaan ulkoisin kriteerein kiinnostunut miehestä ilman jonkin suuremman väliintuloa. Meillä oli ensin vain vetovoima ja tunne, emme täyttäneet kumpikaan toisemme vaatimuslistaa ollenkaan emmekä sen perusteella olisi toisistamme kiinnostuneet lainkaan. Nyt olemme kasvaneet toisiamme lähemmäs, kasvaneet henkisesti paljon sillä vastakohtaisuutemme opettavat uusia asioita itsestämme ja täydennämme täydellisesti toisiamme.  

Aiemmin pitkästi kirjoittanut yh

[/quote]

Todella hyvä kirjoitus ja olen samaa mieltä ja perusteet valita kumppani ovat minullakin lähinnä luonteessa tai yhteydessä toistemme välillä, ei ulkoisissa seikoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan