Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä löydä miestä

Vierailija
13.12.2014 |

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehdotan sinulle, että pakkaat kamat reppuun ja lähdet maailmalle katselemaan.. Etai vaikka työ jostain muualta tai lähde vain reissaamaan.

Voisin kuvitella, että ajattelevia, lukevia, reissavia ihmisiä löytyy teissun pääältä.. Sellaisia, joiden kanssa voi keskustella,

kokeile siipiäsi. Tee sitä mistä tykkäät...sieltä se mieskin löytyy. Keskity asioihin, ja ihmisiin, älä miehiin. Se tulee sit luonnostaan, kun ei ole jatkuvia paineita tai odotusta...että mitä tästäkin tulisi.

Vierailija
42/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.

Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]

Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.

Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.

[/quote]

Jos tarkoitat, että haluan alle 50-vuotiaan miehen jolle monogamia ei ole ongelma niin olet oikeassa. Muuten minulla ei ole minkäänlaista tiettyä tyyppiä niin ulkonäöllisesti kuin muutenkaan. En ole suunnitellut aikatauluja häiden suhteen, lasten nimiä, valinnut omaa vihkisormustani valmiiksi tai päättänyt häiden teemaa niin kuin nykyään tuntuu olevan monilla naisilla tapana. ap

Vierailija
44/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samaa kaipaan..Kaikki miehet on vaan liian tylsiä. Katsotaan urheilua illat jos ei pelata pleikkaa, spontaanius ja seikkailunhalu puuttuu. Tai sit sitä toteutetaan yksin tai kaverien kanssa reissaamalla, tyttöystävän ei oleteta osallistuvan. Myös monen naisen pyöritys samaan aikaan riittää joudenkin seukkailunhalun tyydyttämään. Haaveillaan omakotitalosta ja kahdesta lapsesta, täydellisestä taviselämästä. Tulevan vaimon osa on olla tässä statistina, näyttää kauniilta, hoitaa seksitarpeet, koti ja ne lapset. Kuitenkaan sitä naista ei koskaan oikeasti nähdä, ihmisenä joka myös kaipaa monenlaista.

Vierailija
45/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]

[/quote]

Kuka pysyy, kuka ei. Ne jotka ei pysy, korjaa sitten potin - naisia joka sormelle ja ylikin!

Vierailija
46/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:21"]

Juuri samaa kaipaan..Kaikki miehet on vaan liian tylsiä. Katsotaan urheilua illat jos ei pelata pleikkaa, spontaanius ja seikkailunhalu puuttuu. Tai sit sitä toteutetaan yksin tai kaverien kanssa reissaamalla, tyttöystävän ei oleteta osallistuvan. Myös monen naisen pyöritys samaan aikaan riittää joudenkin seukkailunhalun tyydyttämään. Haaveillaan omakotitalosta ja kahdesta lapsesta, täydellisestä taviselämästä. Tulevan vaimon osa on olla tässä statistina, näyttää kauniilta, hoitaa seksitarpeet, koti ja ne lapset. Kuitenkaan sitä naista ei koskaan oikeasti nähdä, ihmisenä joka myös kaipaa monenlaista.

[/quote]

elikä niin mitä?

Vierailija
47/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:21"]

[/quote]

Luojan kiitos, joku muukin ajattelee näin! En halua olla omassa elämässäni sivuosassa, lisäarvoa tuottava osa miehen elämässä. Siivooja, rakastaja ja näyttelyesine josta vitsaillaan äijien kesken. Ymmärrän täysin mitä sanot, ja jotenkin olen vielä sitä mieltä, että ansaitsen parempaa kuin edellä kuvailemasi. ap

Vierailija
48/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:21"]

[/quote]

Luojan kiitos, joku muukin ajattelee näin! En halua olla omassa elämässäni sivuosassa, lisäarvoa tuottava osa miehen elämässä. Siivooja, rakastaja ja näyttelyesine josta vitsaillaan äijien kesken. Ymmärrän täysin mitä sanot, ja jotenkin olen vielä sitä mieltä, että ansaitsen parempaa kuin edellä kuvailemasi. ap
[/quote]
Niin minäkin uskon että ansaitsemme parempaa. Yksinkin on kyllä parempi kuin tuollaisessa suhteessa. Mutta pienesti toivon vielä..

Vierailija
49/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä suomijunteista ole mihinkään. Mene vaikka eurooppaa kiertelee, varmaan löytyy järkevämpää seuraa.

Vierailija
50/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:21"]

[/quote]

elikä niin mitä?
[/quote]
Vaihdan sanan tylsä paikalle sovinnainen/kaavoihin ja sukupuolirooleihin jumittanut. Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
51/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:18"]

Jos tarkoitat, että haluan alle 50-vuotiaan miehen jolle monogamia ei ole ongelma niin olet oikeassa. Muuten minulla ei ole minkäänlaista tiettyä tyyppiä niin ulkonäöllisesti kuin muutenkaan. En ole suunnitellut aikatauluja häiden suhteen, lasten nimiä, valinnut omaa vihkisormustani valmiiksi tai päättänyt häiden teemaa niin kuin nykyään tuntuu olevan monilla naisilla tapana. ap

[/quote]

Eli sinulle todellakin kelpaa kuka tahansa alle 50-vuotias mies, joka vain suostuu avioon? En usko sinua, varsinkaan aloitusviestisi jälkeen.

Vierailija
52/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei todellakaan löydy miestä. Sellaista se elämä on. Joskus on vain hyväksyttävä kohtalonsa.

Vierailija
53/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä sellaisiakin miehiä jotka haluavat sivistää itseämme ja sen lisäksi nauttivat seksistä. Pidän kyllä urheilustakin, mutta vastapainoksi saatan poimia Ralph Ellisonin 'Invisible manin'. Tosin Sinatrasta olen sitä mieltä että hän ei osannut laulaa.

Vierailija
54/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:31"]On meitä sellaisiakin miehiä jotka haluavat sivistää itseämme ja sen lisäksi nauttivat seksistä. Pidän kyllä urheilustakin, mutta vastapainoksi saatan poimia Ralph Ellisonin 'Invisible manin'. Tosin Sinatrasta olen sitä mieltä että hän ei osannut laulaa.
[/quote]
Tässä on jo potentiaalia.

Vierailija
55/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:30"]

Vaihdan sanan tylsä paikalle sovinnainen/kaavoihin ja sukupuolirooleihin jumittanut. Ymmärrätkö nyt?

[/quote]

Ole sitten yksin, jos mielestäsi KAIKKI miehet ovat tylsiä/sovinnaisia/kaavoihin ja sukupuolirooleihin jumittautuneita. Mikä ongelma siinä yksin pysymisessä on, jos kerran kaikki miehet ovat mielestäsi kelvottomia sikoja?

Vierailija
56/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:30"]

[/quote]

Eli sinulle todellakin kelpaa kuka tahansa alle 50-vuotias mies, joka vain suostuu avioon? En usko sinua, varsinkaan aloitusviestisi jälkeen.

[/quote]

Oletko itse pariutunut miehen kanssa, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa? Luulin, että on aika yleistä haluta jakaa elämänsä ihmisen kanssa, joka jakaa kiinnostuksen kohteita ja samanlaisen arvomaailman. En tiedä missä asut, mutta täällä ei ainakaan kaikki alle 50-vuotiaat miehet ole sellaisia, joiden kanssa haluaisin viettää aikaa. Naimisiin menosta en ensimmäisessä viestissä puhunut mitään, se tulee aikanaan jos on tullakseen eikä ole minulle mikään varsinainen tavoite. Enemmän odotan ihmistä, joka kuuntelisi minua ja haluaisi oikeasti jakaa elämän isot ja pienet asiat kanssani. Sormuksella tai ilman.

Vierailija
57/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:31"]

On meitä sellaisiakin miehiä jotka haluavat sivistää itseämme ja sen lisäksi nauttivat seksistä. Pidän kyllä urheilustakin, mutta vastapainoksi saatan poimia Ralph Ellisonin 'Invisible manin'. Tosin Sinatrasta olen sitä mieltä että hän ei osannut laulaa.

[/quote]

Toivottavasti osutaan joskus ruokakaupassa samaan salaattikerään! ap

Vierailija
58/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Kukaan ei halua kuunnella, mitä minulle kuuluu tai mitä unelmia minulla on. Kukaan ei halua raottaa oman mielensä syövereitään tai päästää minua lähelle. Kukaan ei halua tulla kanssani syömään tai kävelylle ihan mihin tahansa, katsomaan elokuvaa kanssani sohvalle vierekkäin käpertyen, kukaan ei halua tulla auttamaan lampun pistoketyypin vaihdossa, kukaan ei halua tulla katsomaan uutta sisustustani tai kaupungille tutkimaan liikkeiden tarjontaa... Kukaan ei halua olla osa elämääni.

Onneksi minulla on sentään ystäviä.

Vierailija
59/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat, että haluan alle 50-vuotiaan miehen jolle monogamia ei ole ongelma niin olet oikeassa. Muuten minulla ei ole minkäänlaista tiettyä tyyppiä niin ulkonäöllisesti kuin muutenkaan.

[/quote]

Mutta silti haluat piiloriettaan reppu selässä maailman ääriin lähtijän jne... Mitäs, jos mies vastustaa ekologisista syistä kaukomatkailua?

Vierailija
60/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mitään mahdottomia toivo, mutta kun noitakaan asioita on turha toivoa ja odottaa näiltä äitinhelmoissa roikkuvilta junteilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan