En ikinä löydä miestä
Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.
Kommentit (146)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]
Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.
Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.
[/quote]
No voi että!!! Kyllä te miehetkin syrjitte naisia! minulla on kokemusta just nimenomaan pohjoismaalaisista miehistä että minä en vaan kiinnosta heitä en sitten millään, sen sijaan lähes joka ählämi on heti yrittämässä minua vaikka kuinka ilmoittaisin ettei kiinnosta, muille sen sijaan olen kuin ilmaa tai sitten jollakin tavalla liikaa. Viimeksi kun tutustuin yhteen mieheen hän jopa jaksoi vastailla parin viestin verran (yleensä tekevät katoamistemput ilman minkäänlaista syytä). Oletan ettei ulkonäköni kiinnosta tiettyjä miehiä, tai sitten en ole tarpeeksi tavallinen eli sellainen joka elää tavallista elämää ilman sen kummempia harrastuksia jne. Ehkä minussa on jotakin liikaa, sellaista joka pelottaa ns. tavismiehiä. Viimeksi kun lähetin kuvani yhdelle miehelle hän lopetti vastaamisen siihen, kehuja on kyllä muilta tullut mutta tuo mies ei vaivautunut kertomaan minkäänlaista syytä, oli melko loukkaavaa joten kyllä meitä naisiakin kohtaan käyttäydytään törkeästi. En sitten tiedä olinko ruma suohirviö vai jonkun silikonibimbon näköinen hänen mielestään, syyn olisin kyllä halunnut tietää ja vastasinkin hänelle että miksi hän lopetti vastaamisen nähtyään kuvani, ei vastausta, mutta kohtelu joka tapauksessa tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 04:48"]
Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.
Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.
[/quote]
No voi että!!! Kyllä te miehetkin syrjitte naisia! minulla on kokemusta just nimenomaan pohjoismaalaisista miehistä että minä en vaan kiinnosta heitä en sitten millään, sen sijaan lähes joka ählämi on heti yrittämässä minua vaikka kuinka ilmoittaisin ettei kiinnosta, muille sen sijaan olen kuin ilmaa tai sitten jollakin tavalla liikaa. Viimeksi kun tutustuin yhteen mieheen hän jopa jaksoi vastailla parin viestin verran (yleensä tekevät katoamistemput ilman minkäänlaista syytä). Oletan ettei ulkonäköni kiinnosta tiettyjä miehiä, tai sitten en ole tarpeeksi tavallinen eli sellainen joka elää tavallista elämää ilman sen kummempia harrastuksia jne. Ehkä minussa on jotakin liikaa, sellaista joka pelottaa ns. tavismiehiä. Viimeksi kun lähetin kuvani yhdelle miehelle hän lopetti vastaamisen siihen, kehuja on kyllä muilta tullut mutta tuo mies ei vaivautunut kertomaan minkäänlaista syytä, oli melko loukkaavaa joten kyllä meitä naisiakin kohtaan käyttäydytään törkeästi. En sitten tiedä olinko ruma suohirviö vai jonkun silikonibimbon näköinen hänen mielestään, syyn olisin kyllä halunnut tietää ja vastasinkin hänelle että miksi hän lopetti vastaamisen nähtyään kuvani, ei vastausta, mutta kohtelu joka tapauksessa tuollaista.
[/quote]
Huonoa tuuria sinulla on piisannut miesten kanssa, vaan semmoistahan se tuppaa olemaan meidän miessikojen kanssa. :(
M40
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:59"]
Virheesi on se, että odotat miehen muuttavan elämäsi ihmeelliseksi. Minä en odottanut mitään, kun tapasin mieheni. Ihastuin vain hymyyn ja hänen kroppansa tuntui hyvältä omaani vasten. Olimme jo muuttaneet yhteen, kun opin tuntemaan hänet paremmin ja tajusin miten hyvän miehen sain. En kaivannut ketään tekemään elämästäni mielenkiintoista, koska olen itse luova ja monipuolinen ihminen. Minulle riitti se, että hän on MIES. Miksi mies ei saisi olla kiinnostunut urheilusta? Sehän on suorastaan luonnon laki. Ota nainen kumppaniksi, jos ei miehinen mies kelpaa.
[/quote]
Jos itse tykkää matkustelusta ja miehen mielestä lomat vietetään aina joko mökillä tai sukulaisissa, niin kyllä se lopulta vaikuttaa suhteeseen varsinkin, jos nainen ei saa mennä reissuun edes ystävien kanssa. Tällaisia miehiä on kavereillanikin. Myös mies, jonka mielestä jokainen telkkarin urheilulähetys on ihan pakko katsoa ei varmaan ap:lle sovi, sillä tuollainen mies viettää lähes koko vapaa-ajan telkkarin edessä. Minusta ap ei odota miehen tekevän itseään onnelliseksi, hän vain haluaa samanhenkisen kumppanin. Se ei ole liikaa vaadittu, moni mieskin haluaa samaa naiselta.
Mielestäni reppu selässa maailmanympäri matkaaminen, bungalowista herääminen ja hyvän hygieniatason ylläpito ovat samanaikaisesti täysi mahdottomuus. Yök.
Täällä olisi yksi kysytynlainen mies, vähän yli viisikymppinen kylläkin. Edellämainittujen speksien lisäksi pidän myös ryhmäseksistä. Laita siis meiliä stadinjape at hotmail piste com niin saat haaveilemasi miehen.
Tulee mieleen luihunaamainen kalpea työttö, joka on värjännyt hiuksensa lievästi punaiseksi. Opiskellut muinaissuomalaisia trullitieteitä. Ei kuitenkaan ole saanut koulutustaan vastaavaa työtä. Toimii virastossa osa-aikaisena toimistoapulaisena. Asuu yksiössä kahden kissan kanssa. Ei juurikaan puhu kenellekään. Ei tervehdi naapureitaan, jos ei ole pakko. Hississä tervehtii kaikkia. Sivistyneet ihmiset tekee niin. Lukee parnassoa ja muita sivistyneiden ihmisten lehtiä ja kirjoja. Ei ymmärrä miksi joku pitää hantä tylsyyden huippuna. Koulussa pystyi istumaan koko päivän sanomatta sanaakaan kenellekään. Punaista lihaa söi viimeksi kun oli kolmetoista. Tykkää seksistä kovasti, sai sitä viimeksi uutena vuotena, kännipano lähti heti aamusta. Ei ole koskaan sanonut kenellekään, että haluaisi kokeilla anaaliseksiä. Ei kehtaa. Kuninkaalliset ihmiset eivät puhu taviksille seksiasioita. Seikkailee mielikuvituksessaan seikkailukirjojen ja kokkiohjelmien (vain niiden missä kokki on taitelija) maailmoissa.
Total turn-off.
Ei miehet kaikille anna.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 04:48"]
[/quote]
[/quote]
siis vaikka olet noin herttainen persoona? En voi mitenkään käsittää.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]
Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.
[/quote]
Joo ja näiden lisäksi miehen täytyy olla varakas, muttei raha saa merkitä hänelle yhtään mitään. Lisäksi hänen on oltava komea, mutta muita naisia ei saa ollenkaan pyöriä ympärillä. Lisäksi miehen pitää olla älykäs, muttei kuitenkaan sinua älykkäämpi (muutenhan hän on sovinisti). Miehen on oltava myös feministinen, mutta samaan aikaan äijä. Lisäksi hänen pitää ymmärtää ja tukea sinua kaikessa, mutta sinun ei tarvitse ymmärtää häntä., sillä onhan se jo lähtöarvoisesti sika.
"sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi"
En koskaan ottaisi naista, joka sotkee sanat "vastapainoksi" ja "tasapainoksi". Mikä moukka!
"No, säästyypähän rahat sokeroinnista"
Mistä saatanan sokeroinnista? Älä sokella vaan yritä sanoa asiasi niin kuin täysjärkinen!
[/quote]
No ihan sama tuli mieleen että tuossa oli lueteltu vain ne hieman epätavalliset toivomukset, mutta alla on ne tavalliset, jotka jo myös tekevät miehen löytämisen vaikeaksi, kun kriteerit täyttäviä yli-ihmisiä ei ole oikein olemassa.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]
Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v
[/quote]
Kuulostaa" jalat maassa" laaditulta listalta. Luulisi sinun onnistavan, jos tärkeimmät tuossa ja vielä nuorikin olet. :)
M40
[/quote]
Nuoret sopeutuu paremmin. Monella ongelma on se että on liian vanha. Jos on eletty yksin yli 30 vuotiaaksi ja etsitään kumppania toisesta saman laisesta niin vaikeaa se on kun kummallakin on jo omat tavat ja oma elämä jota ei haluta enää muuttaa. Ei tyttö ole suotta kauneimmillaan 17 vuotiaana, siinä iässä on tarkoitus pariutua.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:07"]
Kokeile IT-alan miehiä.
Nimimerkillä kokemusta on.
[/quote]
No joo, aika usein IT miehissä on nettipelaavia henkisesti teinejä miehiä, jotka eivät jousta parisuhteessa mistään, etenkään tuntikausien jokapäiväisestä pelailustaan.
Minulla ei ole ollut pulaa fiksuistakaan miehistä. Tosin ei ole vaatimuksia millainen miehen pitäisi olla enkä ole etsinyt miestä kylmästi vaatimuslista kädessä. En ole olettanut että miehen pitäisi olla itseni miespuolinen vastine. Vaan nimenomaan mies vastineeksi naiseudelleni. En tarvitse miestä täyttämään jokaista tarvettani, vain rakkaudentarpeeni.
Minulla on teoria minkä vuoksi ap:n kaltaiset naiset eivät löydä miestä ja moni tuntemani mies komppaa tätä. Ap lähestyy suhdetta ja miestä vääristä lähtökohdista takertuen epäolennaisuuksiin. Tosirakkaus on jotain muuta kuin toisen vaatimuslistan täyttämistä. Se voi olla jotain ihan muuta kuin mitä haet. Se on sitä että jokin jossakin ihmisessä koskettaa ihan yllättäen. Tämä ihminen saattaa olla ihan jotain muuta kuin mitä olet suunnitellut. Keskityt pinnallisiin asioihin, mitä toisen kanssa voi tehdä jne. Oikean ihmisen kanssa ei tarvitse tehdä mitään erityistä kun jo pelkästään toisen läsnäolo tuntuu niin hyvältä ettei siinä mieti että nyt kyllä haluaisin keskustella kirjallisuudesta. Tosirakkauden kanssa kasvaa samaan suuntaan, häntä kiinnostaa mistä sinä olet kiinnostunut tai toisinpäin. Sinun pitää miettiä myös mitä itse voit tarjota suhteessa, miksi joku haluaisi olla juuri sinun kanssasi. Kukaan ei halua olla toisen kanssa täyttääkseen tämän vaatimuslistan. Vaan sen takia mitä sinä voit antaa. Miehet eivät yleensä vaadi naisilta samoja mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia kuin itsellään on. Vaan nimenomaan sitä itseään täydentävää naisenergiaa. Sitä miehen ja naisen välistä symbioosia. Toki yhteen sopivat persoonat on tärkeä olla, mutta sitä ei voi tietää ennen kuin tutustuu toiseen paremmin.
Oma täydellinen suhteeni alkoi 1,5v sitten. Emme vastanneet mitenkään toistemme kriteereitä. Esim mieheni oli sitä mieltä ettei ikinä ala mihinkään yh-äidin kanssa, ei ole kiinnostunut. Niimpä vain sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta jouduimme tilanteeseen jossa tunsimme selittämätöntä vetovoimaa toisiamme kohtaan. Sitten tajusimmekin miten samanlaiset elämäntavat meillä on ja lopulta päädyimme ymmärtämään miten täydellisesti sovimme yhteen ja miten vastakohtamme täydentävät toisiamme. Ja nyt on ne omat ihanteemmekin muuttuneet vastaamaan toisiamme. Mieskin on muuttanut mielipidettään yh-äideistä, hän arvostaa ja kunnioittaa ja suosittelee kavereillekin koska hän on vakuuttunut että lapsia saaneet naiset ovat epäitsekkäämpiä ja oppineet rakastamaan pyyteettömästi (lapsiaan ja miestäkin siinä samalla).
Katkeruus (=en koskaan löydä miestä)karkoittaa. Negatiivinen energia ei houkuttele muita luokseen. Mies kaipaa naiselta sitä mitä ei voi kavereiltaan saada, naisellista lämpöä, rakkautta, ihailua, arvostusta sellaisessa muodossa jota voi vaan naiselta saada. Mies haluaa tuntea olevansa mies suhteessa naiseen, ei naisen bestis (korkeintaan siinä lisänä, muttei se ole pääasia).
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 10:04"]
Minulla ei ole ollut pulaa fiksuistakaan miehistä. Tosin ei ole vaatimuksia millainen miehen pitäisi olla enkä ole etsinyt miestä kylmästi vaatimuslista kädessä. En ole olettanut että miehen pitäisi olla itseni miespuolinen vastine. Vaan nimenomaan mies vastineeksi naiseudelleni. En tarvitse miestä täyttämään jokaista tarvettani, vain rakkaudentarpeeni.
Minulla on teoria minkä vuoksi ap:n kaltaiset naiset eivät löydä miestä ja moni tuntemani mies komppaa tätä. Ap lähestyy suhdetta ja miestä vääristä lähtökohdista takertuen epäolennaisuuksiin. Tosirakkaus on jotain muuta kuin toisen vaatimuslistan täyttämistä. Se voi olla jotain ihan muuta kuin mitä haet. Se on sitä että jokin jossakin ihmisessä koskettaa ihan yllättäen. Tämä ihminen saattaa olla ihan jotain muuta kuin mitä olet suunnitellut. Keskityt pinnallisiin asioihin, mitä toisen kanssa voi tehdä jne. Oikean ihmisen kanssa ei tarvitse tehdä mitään erityistä kun jo pelkästään toisen läsnäolo tuntuu niin hyvältä ettei siinä mieti että nyt kyllä haluaisin keskustella kirjallisuudesta. Tosirakkauden kanssa kasvaa samaan suuntaan, häntä kiinnostaa mistä sinä olet kiinnostunut tai toisinpäin. Sinun pitää miettiä myös mitä itse voit tarjota suhteessa, miksi joku haluaisi olla juuri sinun kanssasi. Kukaan ei halua olla toisen kanssa täyttääkseen tämän vaatimuslistan. Vaan sen takia mitä sinä voit antaa. Miehet eivät yleensä vaadi naisilta samoja mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia kuin itsellään on. Vaan nimenomaan sitä itseään täydentävää naisenergiaa. Sitä miehen ja naisen välistä symbioosia. Toki yhteen sopivat persoonat on tärkeä olla, mutta sitä ei voi tietää ennen kuin tutustuu toiseen paremmin.
Oma täydellinen suhteeni alkoi 1,5v sitten. Emme vastanneet mitenkään toistemme kriteereitä. Esim mieheni oli sitä mieltä ettei ikinä ala mihinkään yh-äidin kanssa, ei ole kiinnostunut. Niimpä vain sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta jouduimme tilanteeseen jossa tunsimme selittämätöntä vetovoimaa toisiamme kohtaan. Sitten tajusimmekin miten samanlaiset elämäntavat meillä on ja lopulta päädyimme ymmärtämään miten täydellisesti sovimme yhteen ja miten vastakohtamme täydentävät toisiamme. Ja nyt on ne omat ihanteemmekin muuttuneet vastaamaan toisiamme. Mieskin on muuttanut mielipidettään yh-äideistä, hän arvostaa ja kunnioittaa ja suosittelee kavereillekin koska hän on vakuuttunut että lapsia saaneet naiset ovat epäitsekkäämpiä ja oppineet rakastamaan pyyteettömästi (lapsiaan ja miestäkin siinä samalla).
Katkeruus (=en koskaan löydä miestä)karkoittaa. Negatiivinen energia ei houkuttele muita luokseen. Mies kaipaa naiselta sitä mitä ei voi kavereiltaan saada, naisellista lämpöä, rakkautta, ihailua, arvostusta sellaisessa muodossa jota voi vaan naiselta saada. Mies haluaa tuntea olevansa mies suhteessa naiseen, ei naisen bestis (korkeintaan siinä lisänä, muttei se ole pääasia).
[/quote]
Minäkin rakastuisin sinuun, jos olisin mies. Fiksua tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 10:04"]Minulla ei ole ollut pulaa fiksuistakaan miehistä. Tosin ei ole vaatimuksia millainen miehen pitäisi olla enkä ole etsinyt miestä kylmästi vaatimuslista kädessä. En ole olettanut että miehen pitäisi olla itseni miespuolinen vastine. Vaan nimenomaan mies vastineeksi naiseudelleni. En tarvitse miestä täyttämään jokaista tarvettani, vain rakkaudentarpeeni.
[/quote]
Tosirakkaus odottaa. Joskus jopa hautaan asti. Pitää olla valmis kompromisseihin, jos tässä elämässä kumppanin haluaa. Et sinäkään ensimmäisellä kerralla onnistunut. Mitä jos ei tule edes sitä ensimmäistä kertaa kun tosirakkaus odottaa?
Aika monet miehet taitaa odottaa naisen olevan kodinhoitaja tai äitinsä korvike lisättynä seksinnälällä. Ja todistaakseni väitteeni, tein itse lapseni juuri tällaisen miehen kanssa. Haasteena itselleni; nyt jo kolmetoista vuotta yhteiseloa.
Minullekin kelpaisi aloittajan toiveiden mukainen mies, ainakin teoriassa.
En minäkään ole koskaan täydellisesti itselleni sopivaa ukkoa kohdannut, mutta onneksi monia asioita voi toteuttaa myös ystävien tai perheen kanssa, ja elämä olisi mielestäni ihanaa sinkkunakin. Pitää elää niillä korteilla, jotka on saanut.
Itselläni on esim. todella mahtava sisko ja äiti, joiden kanssa hoidan syvälliset keskustelut, teatterikäynnit ja museovisiitit, ja söötti, mutta ei ihan samalla aallonpituudella oleva poikaystävä, jonka kanssa taas nautin ihanasta seksistä ja katselen leffoja kotisohvalla. Ystävien kanssa hoituu sitten kahvittelu, matkustelu ja shoppailu. Hoivaviettiini ja hellyydenkipeyteeni puolestaan sopii kaksi kehräävää kisumisuani.
Koen, että elämäni on kaikin puolin onnellista, enkä oikeastaan mitään muuta voisi toivoakaan :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 04:36"]
Salilla olen monasti miettinyt, että treenavat huippupiukat naiset näyttävät samalla sivistyneiltä ja menestyviltä kun taas treenatut miehet aikamoisilta junteilta, joiden maailmankuva tai käsityskyky ei ole laaja.
[/quote]
Totta tämäkin. Nykyään tosin fitnessbuumin innoittamina salilla taitaa käydä paljon ihmisiä, joita se ei ole ennen kiinnostanut millään tavalla. Riippuu tietysti salin hintatasosta, että minkälaista asiakaskunta on.