En ikinä löydä miestä
Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.
Kommentit (146)
Kuulostaa kauhean spefisen tarkalta tämä AP:n vaatimuslista. Ihan kun etsittäisiin omaa peilikuvaa, mutta miestä. Mikään muu ei kelpaa. Entäs sitten jos tämä unelmien mies sattuisi löytymään (äärimmäisen epätodennäköistä) ja jonkin ajan kuluttua paljastuisi niitä epätoivottavia piirteitä? Ihan jokaiselta niitäkin löytyy. Se olisi sitten siinä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]
Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v
[/quote]
Status päivitys. Joko löysit? :)
t. M40
[/quote]
2 päivässä kerkiää tapahtumaan vaikka mitä!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun. [/quote] Mä löysin mieheni sattumalta Barcelonasta. Keski-Euroopasta, ei mikään suomisika. Muutti 5 viikkoa tapaamisen jälkeen Suomeen ja ollaan todella onnellisia ja rakasneita puolen vuoden jälkeenkin ♡ Suosittelen reissaamista. En olisi uskonut, että lomaromanssista syntyisi hyvin äkkiä avoliitto, mutta näin tässä kävi. [/quote] Hienoa - kiintiömamupatjakin saatiin keskusteluun mukaan. Espanjalais-romanialainen kerjäläinen täyttää varmaan kriteerit reissaamisesta ilman rahaa, mutta arki voi tuoda muitakin haasteita. Äkkiä vatsa pömpölle, niin saatte raha-asiatkin kuntoon. Rakasnakaa toisianne - ja kelaa. [/quote] Ömmm Saksalainen. Ja hän sai töitä kahdessa kuukaudessa kielitaitonsa, kansainvälinen työkokemuksen ja myyntikokemuksen ansiosta. Palkka yli 2000 tonnia plus bonukset. Niin ja ei puhu suomea eikä ruotsia, eikä lukio käyty loppuun. Kandeis varmaa suomalaisten huolestuu ku tarvii ulkomaalaisia palkata.
[/quote]
Kertoisitko heman myös itsestäsi? :D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun. [/quote] Mä löysin mieheni sattumalta Barcelonasta. Keski-Euroopasta, ei mikään suomisika. Muutti 5 viikkoa tapaamisen jälkeen Suomeen ja ollaan todella onnellisia ja rakasneita puolen vuoden jälkeenkin ♡ Suosittelen reissaamista. En olisi uskonut, että lomaromanssista syntyisi hyvin äkkiä avoliitto, mutta näin tässä kävi. [/quote] Hienoa - kiintiömamupatjakin saatiin keskusteluun mukaan. Espanjalais-romanialainen kerjäläinen täyttää varmaan kriteerit reissaamisesta ilman rahaa, mutta arki voi tuoda muitakin haasteita. Äkkiä vatsa pömpölle, niin saatte raha-asiatkin kuntoon. Rakasnakaa toisianne - ja kelaa. [/quote] Ömmm Saksalainen. Ja hän sai töitä kahdessa kuukaudessa kielitaitonsa, kansainvälinen työkokemuksen ja myyntikokemuksen ansiosta. Palkka yli 2000 tonnia plus bonukset. Niin ja ei puhu suomea eikä ruotsia, eikä lukio käyty loppuun. Kandeis varmaa suomalaisten huolestuu ku tarvii ulkomaalaisia palkata.
[/quote]
Oho, on kyllä hyvä palkka, 2 miltsiä!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:59"]
[/quote]
Oho, on kyllä hyvä palkka, 2 miltsiä!
[/quote]
Plus bonukset.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:27"]
En minäkään löydä miestä. Haluaisin tavata jonkun kiltin ja kärsivällisen, huumorintajuisen miehen. Miehen joka kohtelee kaikkia reilusti ulkonäköön, työpaikkaan tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Mielellään sellaisen joka pitää koirista, haluaisin näet koiran. Olisin kyllä valmis hoitamaan kaikki lenkkeilyt sen koiran kanssa, vaikka kivaahan se olisi jos mies lähtisi joskus mukaan tai voisi "tuurata" jos minulla on jotain menoa.
Sellaisen jolla on työ tai joka opiskelee jotain alaa. Työn ei tarvitse olla mikään korkeakoulutusta vaativa vaikka itseltäni sellainen löytyy, kunhan mies itse tykkää valitsemastaan alasta eikä päivittäin marmata siitä että pitää mennä töihin ja vihaa työntekoa (jos työpaikka on oikeasti hirveä kuuntelen mielelläni, mutta silloin toivon että uusi on etsinnässä).
Ulkonäkökriteereitä ei kauheasti ole. Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mutta olen juuri ja juuri 160 senttinen joten tämä nyt harvoin on ongelma. Tietysti jotkut ovat puoleensavetävämpiä kuin toiset, mutta ei siinä ratkaise paino, lihaksikkuus, hiustenväri tms. vaan ihan olemus.
Plussaa on jos tykkää matkustaa (en tarkoita että pitäisi haluta kiertää maailma reppu selässä), jos tykkää sen sijaan mökkeilystä sekin sopii paremmin kuin hyvin (parasta olisi jos tykkäisi molemmista). Kunhan ei haittaa että minä joskus suhauttaisin kaupunkilomalle vaikka ystävän kanssa muutamaksi päiväksi.
Saa tykätä urheilusta, tietokonepeleistä, mielestäni huonoista actionleffoista. Saa olla tykkäämättä. Saa lukea ja harrastaa mitä haluaa, hengata kavereiden kanssa miten paljon haluaa tai vaihtoehtoisesti jos viihtyy kotona en patista ulos. Saa myöa matkustaa kattomaan jotain koriksen mm-kisoja ulkomaille jos sellainen kiinnostaa vaikka minua ei kiinnostaisi. voin jopa lähteä mukaan vaikkei olisi ihan minun juttuni jos se on miehelle tärkeää, mutta yhtä hyvin saa mennä kaveriporukalla ja voin silloin nauttia yksinolosta. Saa olla kunnon nörtti, saa olla raksamies. Ihanaa jos tykkäisi kokata muttei se mikään vaatimus ole, kunhan hoitaa jonkun osuuden kotitöistä.
[/quote]
Kuulostaa mahdottoman hyvältä, voi kun sinun laillasi ajattelevia olisi enemmän. Missä päin asut?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]
Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.
[/quote]
Ehkä se sun mies on jo siellä bungalowissa riippukeinussa juomassa punaviiniä ja kuuntelemassa Sinatraa. Ei sitä ainakaan täältä loydy.
"No joo, aika usein IT miehissä on nettipelaavia henkisesti teinejä miehiä, jotka eivät jousta parisuhteessa mistään, etenkään tuntikausien jokapäiväisestä pelailustaan. "
Mahtaa suurin osa alle 30v. olla koukussa pleikkariin, kuka enemmän kuka vähemmän.
Naiset ja vaipan vaihto suuria mysteereitä koko lopun iän.
Mahtavia noi kuvat piparitaikinasta ja keitosta!! :D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]
[/quote]
ihmiset harvoin tapaavat kumppania joka sopii 100% tavoitteisiin.
mielestäni 70-80% riittää koska oikeasti kukaan ei vietäkään 100% aikaa yhdessä vaan kummallakin PITÄÄ OLLA omaakin aikaa. parisuhde toimii parhaiten siten että on aikaa yhdessä ja osataan antaa toiselle myös omaa aikaa ilman mustasukkaisuutta. aika yhdessä tuntuu ihanalta kun on odottanut toista :)
olen juuri sellainen mies joka kokkailee varsin tai erittäin paljon... en juuri koskaan osta valmis eineksiä vaan teen mahdollisimman paljon itse raaka-aineista koska se vaan maistuu niin paljon paremmalle plus muut syyt (halvempaa ja terveellisempää). just äsken tein piparitaikinan ja huomenna sitten pipareita. tässä syksyn varrella on tullut tehtyä ruokia maksasta, munuaisista, kanttarelleista, ... jotain kakkuja, kääretorttuja, ... ja pian aion tehdä itse karjalanpiirakoita. äo kuuluu parhaaseen prosenttiin ja olen matkustellut yli 40 maassa... keskustelutaitoa löytyy varmasti lähes asiaan kuin asiaan. enkä koskaan polta tupakkaa.
treffataanko? :)
[/quote]
Kuulostat oikeasti aikuiselta. Ehkä se on ollut puuttuva yhteinen tekijä edellisissä suhteissani. Jo tämän viestin lukeminen palauttaa uskoa, ettei kaikki miehet nyt niin ääliöitä ehkä olekaan :) P.s. mies keittiössä on yksi seksikkämmistä asioista jota tiedän. Saanko kysyä minkä ikäinen olet jos vielä viesti menee näin myöhään perille?
[/quote]
Mailaa ja kysy: miku.helsinki@gmail.com
Piparitaikina valmiina... http://i.cubeupload.com/LKxkEq.jpg
Maa-artisokkakeitto http://i.cubeupload.com/dpTBt2.jpg
[/quote]
noniin... piparitkin valmiina :)
http://i.cubeupload.com/hvU6l8.jpg
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:24"]
Mahtavia noi kuvat piparitaikinasta ja keitosta!! :D
[/quote]
Vielä kilon verran maa-artisokkia jäljellä...
http://i.cubeupload.com/kfKc2y.jpg
tekisköhän niistä toisenkin keiton...
24v tuleva IT-alan spesialisti ja monihurmio herrasmieskin, modernisoitunut uus-pk-seutulainen, välillä eksyy lukemaan näitä huikeita foorumijuttuja. Tiedän lukuisia huipputyyppejä, vanhempia ja saman ikäisiäkin. Kuten eräs tuttavani sanoi, usein ehkä katsotaan mielummin horisonttiin eikä avata silmiä ketä siinä nenän alla oikein pyörii. Täytyy toivoa että olen onnekas enkä pääse kyynistymään vanhetessa, se ei vaikuta olevan kovin nautinnollista.
Ap luo ongelmastaan paradoksin heti kättelyssä. Eikö hän ymmärrä että hänellä on äärimmäisen tiukat vaatimukset kumppanilleen, itse asiassa niin tiukat ettei niitä voi täyttää kukaan muu kuin hän itse?
Toisin sanoen sinulla on jo kumppani ja se olet sinä itse. Et kai tosissasi kuvittele että olisi olemassa joku toinen ihminen joka istuisi täydellisesti luomaasi kuvitelmaan?
Ei toista ihmistä voi määritellä. Olisit tosi onnekas jo tapaisit jonkun joka täyttää edes pari kohtaa toivelistastasi.
Voithan laittaa tuon listan nettideittiin ja katsoa kuinka monta matchiä saat. Parempi olisi kun unohtaisit koko listan, tapailisit erilaisia ihmisiä avoimin mielin ja olisit iloinen jos jonkun kanssa on vaikka vähäkin kivaa.
Tää on jotenkin niin tyypillistä tälle ajalle. Ihmiset haluaa vain tismalleen samanlaisia ihmisiä kuin itse on. Ne kuvittelee että silloin parisuhde olisi täydellinen ja helppo. Väärin, sellainen parisuhde on tylsä eikä kehity mihinkään. Pitää olla särmää ja mahdollisuus sopeutua muihinkin ominaisuuksiin kuin omiin rakkaisiin.
Unohda välillä itsesi ja anna toiselle mahdollisuus.
Monet täällä ehdottavat riman laskemista eli omista toiveista luopumista. En välttämättä ole täysin samaa mieltä. Itsellä ainakin kun niin tein, tulin kohdelluksi ihan yhtä huonosti niiden huonohampaisten ja lyhyiden miesten toimesta kun menestyvien ja hyvännäköistenkin. Lisäksi miehet joilla on ollut pieni penis eivät ole olleet sen huomaavaisempia kuin muutkaan, joten en nää syytä miksi pitäisi pariutua jonkun itseään "huonomman" kanssa, varsinkin jos olet tietystä yhteiskuntaluokasta tai perhetaustasta.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:01"]
En jaksanut lukea kuin pari ensimmäistä viestiä, sorry! Ilmeisesti sen miehen tulisi olla joku rastalettinen haiseva tyyppi?
Itse olen rundaillut maailmalla ja tavnnut jurikin näitä epämääräisiä tyyppejä aivan riittävästi ja kun en itse osu tähän porukkaan, olen pahoillani.
odottamatta se kaipaamasi henkilö tulee elämääsi jos on tullakseen, mutta jos vaatimustaso on tiukka, voit odottaa olevasi yksin loppuelämäsi.
Minäkin haluaisin tavata naisen jolla riittää halua reppumatkailuun, lukea kirjoja, tutkia maailmaa eri kantilta, nähdä asioita ja kokea. Nainen joka haluaisi rakastella kiihkeästi Eifelintornissa, kuulla laulavien bargaanien soundin samalla kun rakastelee/nussii, antaa Kongojoen virran viedä venttä, olla mukana katsomassa kun ihmisiä lahdataan maailman kriisipesäkkeissä, sellaisia naisia ei vaan ole olemassa, niinpä on turhaa heistä edes unelmoida.
Samaa sanoisin sinulle, koe elämyksiä, mutta älä turhaan odota tapaavasi sellaista joka on kanssasi valmis jakamaan intohimosi.
[/quote]
Todellakin on tällaisia naisia, mutta et sä ehkä muuten uskaltaisi mua.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:13"]
Ap luo ongelmastaan paradoksin heti kättelyssä. Eikö hän ymmärrä että hänellä on äärimmäisen tiukat vaatimukset kumppanilleen, itse asiassa niin tiukat ettei niitä voi täyttää kukaan muu kuin hän itse?
Toisin sanoen sinulla on jo kumppani ja se olet sinä itse. Et kai tosissasi kuvittele että olisi olemassa joku toinen ihminen joka istuisi täydellisesti luomaasi kuvitelmaan?
Ei toista ihmistä voi määritellä. Olisit tosi onnekas jo tapaisit jonkun joka täyttää edes pari kohtaa toivelistastasi.
Voithan laittaa tuon listan nettideittiin ja katsoa kuinka monta matchiä saat. Parempi olisi kun unohtaisit koko listan, tapailisit erilaisia ihmisiä avoimin mielin ja olisit iloinen jos jonkun kanssa on vaikka vähäkin kivaa.
Tää on jotenkin niin tyypillistä tälle ajalle. Ihmiset haluaa vain tismalleen samanlaisia ihmisiä kuin itse on. Ne kuvittelee että silloin parisuhde olisi täydellinen ja helppo. Väärin, sellainen parisuhde on tylsä eikä kehity mihinkään. Pitää olla särmää ja mahdollisuus sopeutua muihinkin ominaisuuksiin kuin omiin rakkaisiin.
Unohda välillä itsesi ja anna toiselle mahdollisuus.
[/quote]
Oikein hyvä ja perusteltu kommentti.
Mutta ehkä joku löytää sen täydellisenkin.
Itselleni elämä on liian lyhyt sellaisen etsimiseen. Katson mitä elämä eteen tuo, ja lähden mukaan niihin juttuihin jotka tuntuu hyvältä.
Heh, en mäkään. En kyllä ees haluaisi mitään miesotusta tähän pyörimään. :)
Ihmiset on hyvin erilaisia tässä(kin) asiassa. Toiset tyytyy keskinkertaiseen parisuhteessa, urallaan ja harrastuksissaan. Minun mielestä on ihan ok, että ovat tyytyväisempiä vähempään. Sitten on näitä, jotka ovat kunnianhimoisia kaikessa mihin ryhtyvät. Nykyään kuitenkin naisilla on mahdollisuus oikeinkin hyvään elämään myös ilman naimisiin menoa, ja kun lapsiakin voi hankkia ilman miestä niin voi olla, että sellaiset tapaukset jotka kymmeniä vuosia sitten olisivat menneet järkiavioliittoon ovat nyt tyytyväisiä yksin.
Relax... Mulla on iso mulkku. Kepitän sua niin et unohtuu Tiibet.
Haa minä vastaan lähes kaikkiin vaatimuksiisi. Mutta olen nainen. Haittaakse?