Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä löydä miestä

Vierailija
13.12.2014 |

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistänne. ap

Vierailija
2/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

[/quote]

minä olen etsimäsi mies muuten paitsi,olen naimisissa,en osaa tehdä ruokaa,lähtisin kuitenkin mukaan kaupoille,kuskaisin sua myös autolla minne haluat,ruuan laiton ajan voisin puuhailla muuta,en katso urheilua,luen kirjoja en tosin mitään henkevää,en juo viiniä,mutta siedätkö oluen ruuan kanssa?

en polta ja lähtisin minne vaan reissuun jos hoidat järjestelyt ja suunnittelet reissun,osaat kieliä,mikään ei olisi niin hienoa kuin päästä välillä pois tästä oravanpyörästä,jos itse lähden reissuun tuskin pääsen kovin pitkälle hotellilta viikossa.

olen paljon poissa himasta,töiden ja harrastusten takia,voisin tietenkin lopettaa töissä käynnin jos sulla on rahaa meidän elämiseen?

seksiä saisit varmasti riittävästi,laadusta en anna takuita.

MUTTA millainen olet itse?? en siedä vittuilua,piikittelyä,mustasukkaisuutta ja oletko sen näköinen että kanssasi kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla,minkä näköinen olet alasti? vai etkö voi olla alasti kuin pimeässä peiton alla?

minkä ikäinen olet?

tv.mies39v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.
[/quote]

Mä löysin mieheni sattumalta Barcelonasta. Keski-Euroopasta, ei mikään suomisika. Muutti 5 viikkoa tapaamisen jälkeen Suomeen ja ollaan todella onnellisia ja rakasneita puolen vuoden jälkeenkin ♡ Suosittelen reissaamista. En olisi uskonut, että lomaromanssista syntyisi hyvin äkkiä avoliitto, mutta näin tässä kävi.

Vierailija
4/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 07:16"]"No, säästyypähän rahat sokeroinnista"

Mistä saatanan sokeroinnista? Älä sokella vaan yritä sanoa asiasi niin kuin täysjärkinen!
[/quote]

Karvapillu ei tiiä mitä on sokerointi haha.

Vierailija
5/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 06:47"]

Tulee mieleen luihunaamainen kalpea työttö, joka on värjännyt hiuksensa lievästi punaiseksi. Opiskellut muinaissuomalaisia trullitieteitä. Ei kuitenkaan ole saanut koulutustaan vastaavaa työtä. Toimii virastossa osa-aikaisena toimistoapulaisena. Asuu yksiössä kahden kissan kanssa. Ei juurikaan puhu kenellekään. Ei tervehdi naapureitaan, jos ei ole pakko. Hississä tervehtii kaikkia. Sivistyneet ihmiset tekee niin. Lukee parnassoa ja muita sivistyneiden ihmisten lehtiä ja kirjoja. Ei ymmärrä miksi joku pitää hantä tylsyyden huippuna. Koulussa pystyi istumaan koko päivän sanomatta sanaakaan kenellekään. Punaista lihaa söi viimeksi kun oli kolmetoista. Tykkää seksistä kovasti, sai sitä viimeksi uutena vuotena,  kännipano lähti heti aamusta.  Ei ole koskaan sanonut kenellekään, että haluaisi kokeilla anaaliseksiä. Ei kehtaa. Kuninkaalliset ihmiset eivät puhu taviksille seksiasioita. Seikkailee mielikuvituksessaan seikkailukirjojen ja kokkiohjelmien (vain niiden missä kokki on taitelija) maailmoissa.

Total turn-off.

Ei miehet kaikille anna.

[/quote]

Voi hitsi, päivän naurut. Joillakin se vaan on sana hallussa. Itse kuvittelin samoin mutten osaisi yhtä näppärästi pukea kirjalliseen muotoon  :D .

Vierailija
6/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki ihmiset eivät eläessään löydä itselleen kumppania, ei sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
7/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 08:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]

Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v

[/quote]

Kuulostaa" jalat maassa" laaditulta listalta. Luulisi sinun onnistavan, jos tärkeimmät tuossa ja vielä nuorikin olet. :)

M40

[/quote]

Nuoret sopeutuu paremmin. Monella ongelma on se että on liian vanha. Jos on eletty yksin yli 30 vuotiaaksi ja etsitään kumppania toisesta saman laisesta niin vaikeaa se on kun kummallakin on jo omat tavat ja oma elämä jota ei haluta enää muuttaa. Ei tyttö ole suotta kauneimmillaan 17 vuotiaana, siinä iässä on tarkoitus pariutua.

[/quote]

Taitaa olla enemmän kiinni henkilöstä, kuin iästä. Kyllä ne omat tavat ja elämä löytyvät jo nuoreltakin, ovat osa persoonaa ja istuvat tiokasti ihmisessä. Nuorena taitaa se rakastumisen huuma olla hieman sökaisevampaa sorttia ja moni piirre/tapa puolisossa jää huomaamatta, mutta nousee sitten vuosien saatossa pintaan ja alkaa nyppiä.

M40

Vierailija
8/146 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut liikaa romaaneja ja katsonut leffoja? Ei elämä ole sellaista. Se on arkea. Joskus juhlaa.

Vierailija
9/146 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jostakin mistä et ole vielä etsinyt. Noilla spekseillä ei baarista tai nettipanosivulta löydy

Vierailija
10/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 07:16"]"No, säästyypähän rahat sokeroinnista" Mistä saatanan sokeroinnista? Älä sokella vaan yritä sanoa asiasi niin kuin täysjärkinen! [/quote] Karvapillu ei tiiä mitä on sokerointi haha.

[/quote]

Joo siis liittyy henkilökohtaiseen hygieniaan, josta tällä kaunopuheisella valioyksilöllä ei näytä olevan tarkempaa käsitystä. Sääliksi käy miestäsi.

Vierailija
11/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 08:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:58"]

Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v

[/quote]

Kuulostaa" jalat maassa" laaditulta listalta. Luulisi sinun onnistavan, jos tärkeimmät tuossa ja vielä nuorikin olet. :)

M40

[/quote]

Nuoret sopeutuu paremmin. Monella ongelma on se että on liian vanha. Jos on eletty yksin yli 30 vuotiaaksi ja etsitään kumppania toisesta saman laisesta niin vaikeaa se on kun kummallakin on jo omat tavat ja oma elämä jota ei haluta enää muuttaa. Ei tyttö ole suotta kauneimmillaan 17 vuotiaana, siinä iässä on tarkoitus pariutua.

[/quote]

Taitaa olla enemmän kiinni henkilöstä, kuin iästä. Kyllä ne omat tavat ja elämä löytyvät jo nuoreltakin, ovat osa persoonaa ja istuvat tiokasti ihmisessä. Nuorena taitaa se rakastumisen huuma olla hieman sökaisevampaa sorttia ja moni piirre/tapa puolisossa jää huomaamatta, mutta nousee sitten vuosien saatossa pintaan ja alkaa nyppiä.

M40

[/quote]

Tottakai nuorena sopeutuu paremmin toisen hyvinkin erilaisiin puoliin ja suhteessa kasvetaan yhteen. Iän karttuessa sopivan puolison löytymisen mahdollisuudet heikkenevät. Jo sillä, että kumppaniehdokkaita on vähemmän ja ihmiset urautuvat iän myötä. Eli vanhempana joutuu helposti tyytymään niihin jämäpaloihin, jos kumppanin itselleen nyt yleensä ottaen haluaa.

Vierailija
12/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]

[/quote]

ihmiset harvoin tapaavat kumppania joka sopii 100% tavoitteisiin. 

mielestäni 70-80% riittää koska oikeasti kukaan ei vietäkään 100% aikaa yhdessä vaan kummallakin PITÄÄ OLLA omaakin aikaa.  parisuhde toimii parhaiten siten että on aikaa yhdessä ja osataan antaa toiselle myös omaa aikaa ilman mustasukkaisuutta. aika yhdessä tuntuu ihanalta kun on odottanut toista :)   

olen juuri sellainen mies joka kokkailee varsin tai erittäin paljon... en juuri koskaan osta valmis eineksiä vaan teen mahdollisimman paljon itse raaka-aineista koska se vaan maistuu niin paljon paremmalle plus muut syyt (halvempaa ja terveellisempää).  just äsken tein piparitaikinan ja huomenna sitten pipareita. tässä syksyn varrella on tullut tehtyä ruokia maksasta, munuaisista, kanttarelleista, ... jotain kakkuja, kääretorttuja, ... ja pian aion tehdä itse karjalanpiirakoita.   äo kuuluu parhaaseen prosenttiin ja olen matkustellut yli 40 maassa...   keskustelutaitoa löytyy varmasti lähes asiaan kuin asiaan.  enkä koskaan polta tupakkaa. 

treffataanko? :) 

[/quote]

Kuulostat oikeasti aikuiselta. Ehkä se on ollut puuttuva yhteinen tekijä edellisissä suhteissani. Jo tämän viestin lukeminen palauttaa uskoa, ettei kaikki miehet nyt niin ääliöitä ehkä olekaan :) P.s. mies keittiössä on yksi seksikkämmistä asioista jota tiedän. Saanko kysyä minkä ikäinen olet jos vielä viesti menee näin myöhään perille?

[/quote]

Mailaa ja kysy:  miku.helsinki@gmail.com    

Piparitaikina valmiina...  http://i.cubeupload.com/LKxkEq.jpg    

Maa-artisokkakeitto   http://i.cubeupload.com/dpTBt2.jpg    

Vierailija
13/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:07"]

Kokeile IT-alan miehiä.

Nimimerkillä kokemusta on.

[/quote]

Tuolla alalla on paljon fiksuja sivistyneitä mutta myös totaalinörttejä. 

Miku

Vierailija
14/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla vaatimuslistalla kuulostat oikein mielenkiintoiselta ihmiseltä. Olisi oikein mukavaa tutustua uuteen ihmiseen viikonloppuna kokkailemalla. Keitä muuten ovat Zlatan ja Selänne? Ai niin, maailman ääriin ei ihan minun palkalla lähdetä, joten eipä tästäkään jutusta olisi tullut mitään.

Vierailija
15/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aivan mahtavia. Olen muutaman tunnin lukenut näitä keskusteluja ja täällä saa todellakin nauraa. Hetkeen ei olekaan ollut näin hauskaa.

Vierailija
16/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:18"]

Nää on aivan mahtavia. Olen muutaman tunnin lukenut näitä keskusteluja ja täällä saa todellakin nauraa. Hetkeen ei olekaan ollut näin hauskaa.

[/quote]

Sikshän tää koukuttaa. :)

Vierailija
17/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]

[/quote]

ihmiset harvoin tapaavat kumppania joka sopii 100% tavoitteisiin. 

mielestäni 70-80% riittää koska oikeasti kukaan ei vietäkään 100% aikaa yhdessä vaan kummallakin PITÄÄ OLLA omaakin aikaa.  parisuhde toimii parhaiten siten että on aikaa yhdessä ja osataan antaa toiselle myös omaa aikaa ilman mustasukkaisuutta. aika yhdessä tuntuu ihanalta kun on odottanut toista :)   

olen juuri sellainen mies joka kokkailee varsin tai erittäin paljon... en juuri koskaan osta valmis eineksiä vaan teen mahdollisimman paljon itse raaka-aineista koska se vaan maistuu niin paljon paremmalle plus muut syyt (halvempaa ja terveellisempää).  just äsken tein piparitaikinan ja huomenna sitten pipareita. tässä syksyn varrella on tullut tehtyä ruokia maksasta, munuaisista, kanttarelleista, ... jotain kakkuja, kääretorttuja, ... ja pian aion tehdä itse karjalanpiirakoita.   äo kuuluu parhaaseen prosenttiin ja olen matkustellut yli 40 maassa...   keskustelutaitoa löytyy varmasti lähes asiaan kuin asiaan.  enkä koskaan polta tupakkaa. 

treffataanko? :) 

Äidinkielen tunnilla et kyllä ole ollut hereillä. Joka virkkeessä pilkkuvirhe. Tirsk.

Vierailija
18/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet joko liian kranttu tai sitten et ole löytänyt edes itseäsi. Tai sitten jälkimmäisen syyn takia olet ensimmäistä. Se on aika tavallista. Kyllähän tuolla miehiä riittää. Hyviäkin. Ne eivät vain jaksa kiinnostaa sua pinnan alle saakka, vaan pinnalla pitäisi olla jotain hurmaavaa ja ihmeellistä, johon hullaantua ;)

Ota mallia Chris Owenista. Päälle nelikymppiseksi neitsyt ja pang! tultuaan vihdoinkin siksi, joka on (joutui läpikäymään sukupuolen korjauksen) löysi kumppanin ja ovat nyt naimisissa. Mäkin ehdin jo uskoa/luulla, ettei seille voi löytyä ketään.

Vierailija
19/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seille, siis sille

Vierailija
20/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 06:47"]

Tulee mieleen luihunaamainen kalpea työttö, joka on värjännyt hiuksensa lievästi punaiseksi. Opiskellut muinaissuomalaisia trullitieteitä. Ei kuitenkaan ole saanut koulutustaan vastaavaa työtä. Toimii virastossa osa-aikaisena toimistoapulaisena. Asuu yksiössä kahden kissan kanssa. Ei juurikaan puhu kenellekään. Ei tervehdi naapureitaan, jos ei ole pakko. Hississä tervehtii kaikkia. Sivistyneet ihmiset tekee niin. Lukee parnassoa ja muita sivistyneiden ihmisten lehtiä ja kirjoja. Ei ymmärrä miksi joku pitää hantä tylsyyden huippuna. Koulussa pystyi istumaan koko päivän sanomatta sanaakaan kenellekään. Punaista lihaa söi viimeksi kun oli kolmetoista. Tykkää seksistä kovasti, sai sitä viimeksi uutena vuotena,  kännipano lähti heti aamusta.  Ei ole koskaan sanonut kenellekään, että haluaisi kokeilla anaaliseksiä. Ei kehtaa. Kuninkaalliset ihmiset eivät puhu taviksille seksiasioita. Seikkailee mielikuvituksessaan seikkailukirjojen ja kokkiohjelmien (vain niiden missä kokki on taitelija) maailmoissa.

Total turn-off.

Ei miehet kaikille anna.

[/quote]

Apua! Tää on mun serkku! Tosin rakas sellainen, mutta oikeesti...! Repesin tälle ihan :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän