Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä löydä miestä

Vierailija
13.12.2014 |

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 20:18"]Nää on aivan mahtavia. Olen muutaman tunnin lukenut näitä keskusteluja ja täällä saa todellakin nauraa. Hetkeen ei olekaan ollut näin hauskaa.
[/quote]Täällä on oikeasti mukava joskus käydä näitä keskusteluja lukemas ja nauraa :D Ja hienoa samalla todeta olevansa mies.. Naisten elämä tuntuu olevan vaikeaa :)

Vierailija
22/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]

Tuossa aloitusviestissä oli varmasti vain murto-osa niistä kriteereistä, joita asetat unelmamiehellesi. Ja mistään ei voi joustaa, vaan kaikkien lukuisten kriteerien pitää täyttyä. Älä ihmettele, jos et löydä miestä.

Luin eilen jostain hyvän artikkelin siitä, kuinka nuoret miehet pysyvät nykyään mielellään yksinäisinä, koska vaatimukset sekä kaikenlainen syrjintä heitä kohtaan ovat kasvaneet aivan valtaviin, kestämättömiin määriin.

[/quote]

Jos tarkoitat, että haluan alle 50-vuotiaan miehen jolle monogamia ei ole ongelma niin olet oikeassa. Muuten minulla ei ole minkäänlaista tiettyä tyyppiä niin ulkonäöllisesti kuin muutenkaan. En ole suunnitellut aikatauluja häiden suhteen, lasten nimiä, valinnut omaa vihkisormustani valmiiksi tai päättänyt häiden teemaa niin kuin nykyään tuntuu olevan monilla naisilla tapana. ap

[/quote]

Sentään! Siis etkö ole ;)  Ei mulla mitään paljoo vaatimuksia ole..

Siis apu-va.. :DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]

Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun.

[/quote]

ihmiset harvoin tapaavat kumppania joka sopii 100% tavoitteisiin. 

mielestäni 70-80% riittää koska oikeasti kukaan ei vietäkään 100% aikaa yhdessä vaan kummallakin PITÄÄ OLLA omaakin aikaa.  parisuhde toimii parhaiten siten että on aikaa yhdessä ja osataan antaa toiselle myös omaa aikaa ilman mustasukkaisuutta. aika yhdessä tuntuu ihanalta kun on odottanut toista :)   

olen juuri sellainen mies joka kokkailee varsin tai erittäin paljon... en juuri koskaan osta valmis eineksiä vaan teen mahdollisimman paljon itse raaka-aineista koska se vaan maistuu niin paljon paremmalle plus muut syyt (halvempaa ja terveellisempää).  just äsken tein piparitaikinan ja huomenna sitten pipareita. tässä syksyn varrella on tullut tehtyä ruokia maksasta, munuaisista, kanttarelleista, ... jotain kakkuja, kääretorttuja, ... ja pian aion tehdä itse karjalanpiirakoita.   äo kuuluu parhaaseen prosenttiin ja olen matkustellut yli 40 maassa...   keskustelutaitoa löytyy varmasti lähes asiaan kuin asiaan.  enkä koskaan polta tupakkaa. 

treffataanko? :) 

[/quote]

Pillu sinulla on mielessä.

t. Freud

[/quote]

yhtä paljon kuin aloittajalla muna mielessä.  

ihmisillä voi olla mielessä myös hyvä kumppani ja siihen kuuluu seksi. 

t. ei mikään ylianalysoiva freud 

[/quote]

Enkä koskaan polta tupakkaa, mutta joskus tungen isoa sikaria rektaaliin piirakan ja piparien vastapainoksi.

Vierailija
24/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun. [/quote] Mä löysin mieheni sattumalta Barcelonasta. Keski-Euroopasta, ei mikään suomisika. Muutti 5 viikkoa tapaamisen jälkeen Suomeen ja ollaan todella onnellisia ja rakasneita puolen vuoden jälkeenkin ♡ Suosittelen reissaamista. En olisi uskonut, että lomaromanssista syntyisi hyvin äkkiä avoliitto, mutta näin tässä kävi.

[/quote]

Hienoa - kiintiömamupatjakin saatiin keskusteluun mukaan. Espanjalais-romanialainen kerjäläinen täyttää varmaan kriteerit reissaamisesta ilman rahaa, mutta arki voi tuoda muitakin haasteita. Äkkiä vatsa pömpölle, niin saatte raha-asiatkin kuntoon.

Rakasnakaa toisianne - ja kelaa.

Vierailija
25/146 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"]

[/quote]

ihmiset harvoin tapaavat kumppania joka sopii 100% tavoitteisiin. 

mielestäni 70-80% riittää koska oikeasti kukaan ei vietäkään 100% aikaa yhdessä vaan kummallakin PITÄÄ OLLA omaakin aikaa.  parisuhde toimii parhaiten siten että on aikaa yhdessä ja osataan antaa toiselle myös omaa aikaa ilman mustasukkaisuutta. aika yhdessä tuntuu ihanalta kun on odottanut toista :)   

olen juuri sellainen mies joka kokkailee varsin tai erittäin paljon... en juuri koskaan osta valmis eineksiä vaan teen mahdollisimman paljon itse raaka-aineista koska se vaan maistuu niin paljon paremmalle plus muut syyt (halvempaa ja terveellisempää).  just äsken tein piparitaikinan ja huomenna sitten pipareita. tässä syksyn varrella on tullut tehtyä ruokia maksasta, munuaisista, kanttarelleista, ... jotain kakkuja, kääretorttuja, ... ja pian aion tehdä itse karjalanpiirakoita.   äo kuuluu parhaaseen prosenttiin ja olen matkustellut yli 40 maassa...   keskustelutaitoa löytyy varmasti lähes asiaan kuin asiaan.  enkä koskaan polta tupakkaa. 

treffataanko? :) 

[/quote]

Kuulostat oikeasti aikuiselta. Ehkä se on ollut puuttuva yhteinen tekijä edellisissä suhteissani. Jo tämän viestin lukeminen palauttaa uskoa, ettei kaikki miehet nyt niin ääliöitä ehkä olekaan :) P.s. mies keittiössä on yksi seksikkämmistä asioista jota tiedän. Saanko kysyä minkä ikäinen olet jos vielä viesti menee näin myöhään perille?

[/quote]

Mailaa ja kysy:  miku.helsinki@gmail.com    

Piparitaikina valmiina...  http://i.cubeupload.com/LKxkEq.jpg    

Maa-artisokkakeitto   http://i.cubeupload.com/dpTBt2.jpg    

[/quote]

noniin... piparitkin valmiina :) 

http://i.cubeupload.com/hvU6l8.jpg

[/quote]
Repesin noille possu-pipareille :DD

Vierailija
26/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistäköhän johtuu vitun aikuislapsi?

Vierailija
27/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:45"] [quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"] [quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"] Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun. [/quote] ihmiset harvoin tapaavat kumppania joka sopii 100% tavoitteisiin.  mielestäni 70-80% riittää koska oikeasti kukaan ei vietäkään 100% aikaa yhdessä vaan kummallakin PITÄÄ OLLA omaakin aikaa.  parisuhde toimii parhaiten siten että on aikaa yhdessä ja osataan antaa toiselle myös omaa aikaa ilman mustasukkaisuutta. aika yhdessä tuntuu ihanalta kun on odottanut toista :)    olen juuri sellainen mies joka kokkailee varsin tai erittäin paljon... en juuri koskaan osta valmis eineksiä vaan teen mahdollisimman paljon itse raaka-aineista koska se vaan maistuu niin paljon paremmalle plus muut syyt (halvempaa ja terveellisempää).  just äsken tein piparitaikinan ja huomenna sitten pipareita. tässä syksyn varrella on tullut tehtyä ruokia maksasta, munuaisista, kanttarelleista, ... jotain kakkuja, kääretorttuja, ... ja pian aion tehdä itse karjalanpiirakoita.   äo kuuluu parhaaseen prosenttiin ja olen matkustellut yli 40 maassa...   keskustelutaitoa löytyy varmasti lähes asiaan kuin asiaan.  enkä koskaan polta tupakkaa.  treffataanko? :)  [/quote] Kuulostat oikeasti aikuiselta. Ehkä se on ollut puuttuva yhteinen tekijä edellisissä suhteissani. Jo tämän viestin lukeminen palauttaa uskoa, ettei kaikki miehet nyt niin ääliöitä ehkä olekaan :) P.s. mies keittiössä on yksi seksikkämmistä asioista jota tiedän. Saanko kysyä minkä ikäinen olet jos vielä viesti menee näin myöhään perille? [/quote] Mailaa ja kysy:  miku.helsinki@gmail.com     Piparitaikina valmiina...  http://i.cubeupload.com/LKxkEq.jpg     Maa-artisokkakeitto   http://i.cubeupload.com/dpTBt2.jpg       [/quote] noniin... piparitkin valmiina :)  http://i.cubeupload.com/hvU6l8.jpg   [/quote] Repesin noille possu-pipareille :DD

[/quote]

muotit on mitä on :) 

Vierailija
28/146 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:28"]

Mulle kelpaisi mies joka on töissä, keskusteleva, hauska(saa minut nauramaan ja nauraa minun jutuille), hymyilevä,ei jurottaja. Mies joka arvostaa naista ja on kohtelias. Mies jolla on myös omia ystäviä mahdollisesti,omiakin menoja. Mies joka on lapsirakas ja arvot kohtaa. Se siinä. t.sinkku 26v

[/quote]

Status päivitys. Joko löysit? :)

t. M40

Vierailija
29/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ootko ap kuinka usein itse tehnyt kaikkia noita mainitsemiasi asioita? Vai puuttuuko enää se mies minkä kanssa kyllä tekisit? Ehdottaisin, että jatkat tuollaisen elämän elämistä mitä kuvailit, ja jos joku ukko matkalla eteen sattuu, niin hyvä homma.

Vierailija
30/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä haluaisin seurustella sun kanssa. Ja olen heteronainen :D 

Vierailija
31/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löydä miestä. Haluaisin tavata jonkun kiltin ja kärsivällisen, huumorintajuisen miehen. Miehen joka kohtelee kaikkia reilusti ulkonäköön, työpaikkaan tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Mielellään sellaisen joka pitää koirista, haluaisin näet koiran. Olisin kyllä valmis hoitamaan kaikki lenkkeilyt sen koiran kanssa, vaikka kivaahan se olisi jos mies lähtisi joskus mukaan tai voisi "tuurata" jos minulla on jotain menoa.

Sellaisen jolla on työ tai joka opiskelee jotain alaa. Työn ei tarvitse olla mikään korkeakoulutusta vaativa vaikka itseltäni sellainen löytyy, kunhan mies itse tykkää valitsemastaan alasta eikä päivittäin marmata siitä että pitää mennä töihin ja vihaa työntekoa (jos työpaikka on oikeasti hirveä kuuntelen mielelläni, mutta silloin toivon että uusi on etsinnässä).

Ulkonäkökriteereitä ei kauheasti ole. Pidän itseäni pidemmistä miehistä, mutta olen juuri ja juuri 160 senttinen joten tämä nyt harvoin on ongelma. Tietysti jotkut ovat puoleensavetävämpiä kuin toiset, mutta ei siinä ratkaise paino, lihaksikkuus, hiustenväri tms. vaan ihan olemus.

Plussaa on jos tykkää matkustaa (en tarkoita että pitäisi haluta kiertää maailma reppu selässä), jos tykkää sen sijaan mökkeilystä sekin sopii paremmin kuin hyvin (parasta olisi jos tykkäisi molemmista). Kunhan ei haittaa että minä joskus suhauttaisin kaupunkilomalle vaikka ystävän kanssa muutamaksi päiväksi.

Saa tykätä urheilusta, tietokonepeleistä, mielestäni huonoista actionleffoista. Saa olla tykkäämättä. Saa lukea ja harrastaa mitä haluaa, hengata kavereiden kanssa miten paljon haluaa tai vaihtoehtoisesti jos viihtyy kotona en patista ulos. Saa myöa matkustaa kattomaan jotain koriksen mm-kisoja ulkomaille jos sellainen kiinnostaa vaikka minua ei kiinnostaisi. voin jopa lähteä mukaan vaikkei olisi ihan minun juttuni jos se on miehelle tärkeää, mutta yhtä hyvin saa mennä kaveriporukalla ja voin silloin nauttia yksinolosta. Saa olla kunnon nörtti, saa olla raksamies. Ihanaa jos tykkäisi kokata muttei se mikään vaatimus ole, kunhan hoitaa jonkun osuuden kotitöistä.

Vierailija
32/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

133 lisää, ettei työttömyyskään ole ongelma, jos mies kuitenkin aktiivisesti etsii töitä ja haluaa töihin. Elämään kyllästynyttä yhteiskunnalle vihaista miestä en halua.

Vierailija
33/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä lukemaan ketju: mies lähettää peniskuvia sytytkö niin parannut vaivasta. 

Vierailija
34/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:51"]Olen niin kyllästynyt deittailuun. Kukaan tapaamani mies ei halua lähteä viikonloppuna kauppahalliin ja ostaa tuoreita tarvikkeita ja laittaa ruokaa pitkän kaavan kautta. Kukaan ei lue kirjoja ja pysty keskustelemaan maailman asioista zlatanin tai selänteen ulkopuolelta. Kukaan ei halua matkustaa mun kanssa maailman ääriin reppu selässä ja herätä aamulla bungalowista. Kukaan ei ymmärrä että sinatran kuuntelun ja laatuviinien juonnin tasapainoksi haluaisin harrastaa oikeasti rietasta seksiä. Haluan myös, että mies jää yöksi välillä eikä luiki tiehensä kunhan on saanut. En myöskään tykkää tupakan hajusta tai huonosta hygieniasta. Siinäpä ne vaatimukset. Ei vaan löydy, viimeinen mies jota deittailin osoittautui naimisissa olevaksi perheenisäksi. Nyt ajattelin pitää pidemmän tauon jos tää jatkuu tälläsenä. No, säästyypähän rahat sokeroinnista johonkin kivaan itseni hemmotteluun. [/quote] Mä löysin mieheni sattumalta Barcelonasta. Keski-Euroopasta, ei mikään suomisika. Muutti 5 viikkoa tapaamisen jälkeen Suomeen ja ollaan todella onnellisia ja rakasneita puolen vuoden jälkeenkin ♡ Suosittelen reissaamista. En olisi uskonut, että lomaromanssista syntyisi hyvin äkkiä avoliitto, mutta näin tässä kävi.

[/quote]

Hienoa - kiintiömamupatjakin saatiin keskusteluun mukaan. Espanjalais-romanialainen kerjäläinen täyttää varmaan kriteerit reissaamisesta ilman rahaa, mutta arki voi tuoda muitakin haasteita. Äkkiä vatsa pömpölle, niin saatte raha-asiatkin kuntoon.

Rakasnakaa toisianne - ja kelaa.
[/quote]

Ömmm Saksalainen. Ja hän sai töitä kahdessa kuukaudessa kielitaitonsa, kansainvälinen työkokemuksen ja myyntikokemuksen ansiosta. Palkka yli 2000 tonnia plus bonukset. Niin ja ei puhu suomea eikä ruotsia, eikä lukio käyty loppuun. Kandeis varmaa suomalaisten huolestuu ku tarvii ulkomaalaisia palkata.

Vierailija
35/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihme flipit jostain typoista. Niitä tulee, ei tarkota ettei suomi hallussa.

Vierailija
36/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään tahdo löytää miestä. Työssä enkä harrastuksissa tapaa edes suurinpiirtein ikäisiäni (n. 25-35v) sinkkuiehiä ja kkinaikki ystävät ovat jo pariutuneet eikä näilläkään oikein ole sinkkumiehiä tuttavapiirissä, joten tuntuu, etten oikein edes tapaa missään sinkkumiehiä.

Haluaisin jonkun, joka saa mut nauramaan. Jonkun, joka pitäisi edes joistain samoista vapaa-ajan tekemisistä kuin minä (esim. yhdessä kokkailu, lenkkeily tai lukeminen). Mies saisi myös joko opiskella tai olla työelämässä työssä, josta nauttii (en kestä ammattivalittajia, jotka vihaavat arkielämäänsä, mutteivat tee asian muuttamiseksi mitään). Miehen pitäisi asua Helsingissä tai olla valmis muuttamaan tänne. Oma työ on täällä ja rakastan vähän isomman kaupungin elämää. Joku omakotitalo kaukana kaikesta on henkilökohtainen painajaiseni. Yksi ehdoton kriteeri on myös kissoista pitäminen: en ole valmis luopumaan rakkaasta kanssani jo vuosia asuneesta lemmikistäni vain miehen vuoksi. Sairaanloinen epäluuloisuus ja mustasukkaisuus on myös ehdoton ei. Jos haluan lähteä ystävieni kanssa viihteelle tai vaikka ulkomaanmatkallekin, niin tämän ei pitäisi olla ongelma. Vastaavasti antaisin tietysti saman tilan miehelle.

Näiden lisäksi mulla on muutama perus pohjakriteeri: tupakoimaton, hygieniastaan huolehtiva, ei mikään ihan hurja läski (pieni pyöreys sen sijaan ok) ja alkoholin järkevän käytön hallitseva (tai kyllä täysi alkoholittomuuskin käy mulle).

Onko kriteerini ihan mahdottomia vai enkö löyä miestä vain, koska niitä ei oikein arkiympäristössä ole tarjolla? Suomalainen mies ei oikein randomistikaan osaa tulla juttelemaan ja tutustumaan esim. junassa tai ruokakaupassa...

N27

Vierailija
37/146 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaili sitten täydellisen rentun.

Vierailija
38/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillain sitten vinkkejä mistä näitä sivistyneitä pervoja sitten löytyy? 

Vierailija
39/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:05"]

Onko joillain sitten vinkkejä mistä näitä sivistyneitä pervoja sitten löytyy? 

[/quote]

Luultavasti sieltä mistä vähiten uskoisit niitä löytäväsi. Mene kirjastoon tai kirkkoon näin aluksi.

Vierailija
40/146 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile IT-alan miehiä.

Nimimerkillä kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan