Reumalääkärini soitti juuri ja kertoi että en pääse enää jatkossa infuusioon, sillä saamaani biologista lääkettä käytetään koronan hoitoon ja nyt se menee koronapotilaille
Pitkään etsittiin sopivaa biologista, ja kun se viimein löytyi, sain toimintakykyni takaisin. Käyn kuukausittain infuusiossa, jossa saan aggressiiviseen seropositiiviseen reumaani poliklinikkamaksulla hoitoa.
Nyt reumapolilta soitettiin ja sanottiin että minun pitää siirtyä itsepistettävään versioon, jonka arvo kelakorvauksen jälkeen on 600€, eli Kelan maksukatto.
Minulla ei ole varaa käyttää nyt viittä sataa euroa loppuvuoden reumalääkkeen ja tammikuussa kuuttasataa euroa, että maksukatto tulisi täyteen. Reumani jää siis jatkossa hoitamatta.
😭
Kommentit (186)
Olisi reilua, että sairaat hoitaisivat itse maksunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen lääke koronanhoitoon onkin itselleni ihan uusi asia. Mikä juttu tämä nyt on?
Tämä on valhe tämä aloitus. itsekin olen reumapotilas ja monet tuttuni eikä tälläisestä tiedä kukaan. Reumapotilaat saavat lääkkeensä edelleen kyllä ihan normaalisti lääkärinikin mukaan. Tämän aloituksen voisi hyvin poistaa 👍🏻
Miksi väität tätä valheeksi? Jos viestiketju ei kiinnosta, älä avaa sitä, mutta miten voit väittää minua valehtelijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä lääkettä sitten muka apteekissa on jos ei sairaalassa?
Pösilö.
Joillakin lääkkeillä on saatavuus vaikeuksia, niitä ei vain yksinkertaisesti lääketukuista saa.
Itsellänäkin on ollut lääke, jota ilman jouduin olemaan kaksi kuukautta.
Kun tuota Roantmera lääkettä on alettu käyttää jonkin verran nyt vakavan koronan hoidossa, sen kysyntä on räjähtänyt käsiin.Joten sairaala ei voi enää tiputtaa sitä reumapotilaille, koska kaikki sairaalaan saatava lääke menee vakavasti sairauden koronapotilaiden hoitoon.
Koronapotilaille sitä käytetään tulehdusta hillitsevänä lääkkeenä.
Ja tuskin ap itsekään saa tuota lääkettä kovin helposti jatkuvasti apteekista, vain silloin, kun sitä sinne apteekiin tulee.
Ahhahhaa. Miten me on ennen kausi-influenssan kanssa pärjätty?
Hyvin, mutta nyt koronarokotus on ajanut immuunitasot alas. Viaton kausi-influenssa saattaa olla hyvin vaarallinen rokotuksen ottaneille. Kohtahan tuo selviää.
Älä tule tänne valehtelemaan taas! COVID-19 ei ole mikään kausi-infulenssa.
Rokotevastaisten vuoksi meillä on nyt terveydenhoidossa ongelmia.
Sairaalahoitoon joutuu edelleen pääsääntöisesti pelkkiä ikääntyneitä ja pitkäaikaissairaita.
Nämä samat on siellä oli rokotteita tai ei. Se ilman rokotetta oleva 20v ei sairaaloita kuormita kuin häviävän harvoissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä lääkettä sitten muka apteekissa on jos ei sairaalassa?
Pösilö.
Joillakin lääkkeillä on saatavuus vaikeuksia, niitä ei vain yksinkertaisesti lääketukuista saa.
Itsellänäkin on ollut lääke, jota ilman jouduin olemaan kaksi kuukautta.
Kun tuota Roantmera lääkettä on alettu käyttää jonkin verran nyt vakavan koronan hoidossa, sen kysyntä on räjähtänyt käsiin.Joten sairaala ei voi enää tiputtaa sitä reumapotilaille, koska kaikki sairaalaan saatava lääke menee vakavasti sairauden koronapotilaiden hoitoon.
Koronapotilaille sitä käytetään tulehdusta hillitsevänä lääkkeenä.
Ja tuskin ap itsekään saa tuota lääkettä kovin helposti jatkuvasti apteekista, vain silloin, kun sitä sinne apteekiin tulee.
Ahhahhaa. Miten me on ennen kausi-influenssan kanssa pärjätty?
Hyvin, mutta nyt koronarokotus on ajanut immuunitasot alas. Viaton kausi-influenssa saattaa olla hyvin vaarallinen rokotuksen ottaneille. Kohtahan tuo selviää.
Älä tule tänne valehtelemaan taas! COVID-19 ei ole mikään kausi-infulenssa.
Rokotevastaisten vuoksi meillä on nyt terveydenhoidossa ongelmia.
Sairaalahoitoon joutuu edelleen pääsääntöisesti pelkkiä ikääntyneitä ja pitkäaikaissairaita.
Nämä samat on siellä oli rokotteita tai ei. Se ilman rokotetta oleva 20v ei sairaaloita kuormita kuin häviävän harvoissa tilanteissa.
Tämähän ei ole totta, mutta kuitenkin ihan ymmärrettävä ulostulo. Kun puntti alkaa tutisemaan, niin lampaat työntää päänsä pensaaseen ja alkavat hokemaan itseään lohduttavia mantrojaan.
Miten koronaan tarvitaan lääke kun itse virusta ei ole pystytty eristää?
Vierailija kirjoitti:
Miten koronaan tarvitaan lääke kun itse virusta ei ole pystytty eristää?
Oireiden hoitoon..
Jaahas. Pitääpä tsekata minkä amerikkalaisen rokotteenvastustajan sivuilta tämä aloitus on kopioitu.
Kyllä tämä aloitus on hyvinkin totta. Oma reumalääkärini puhui myös koronahoidon aiheuttamista saatavuusongelmista. Mulle vasta suunnitellaan biologisia.
Vierailija kirjoitti:
😅 Eikä ne reumalääkärit noin vaan soittele kenellekään potilaalle, pitää olla puhelinaika varattuna niin sitten.
Häh. Tietenkin soittavat jos lääkitys pitää yllättäen muuttaa ts. infuusioaikaa ei voidakaan varata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joutunut alusta asti maksamaan biologisen lääkkeeni, joten miksi sinä saisit sen ilmaiseksi
Ensin käydään läpi ns. perinteiset lääkkeet ja kun niissä ei ole enää vastetta tai eivät muuten sovi, siirrytään pistettäviin biologisiin tai tabletti biologisiin, joissa tulee tyyliin kuukaudessa vuoden lääkemaksukatto täyteen. Ja niiden jälkeen tulee sitten nämä suoneen tiputettavat biologiset, jotka maksavat potilaalle polikäynnin verran. Apn reuma on niin ärhäkkä, että on jouduttu ottamaan kaikista kovimmat ja kalleimmat biologiset tässä vaiheessa käyttöön, kun muut eivät ole syystä tai toisesta sopineet. Sinuna olisin tyytyväinen ettei sinun tarvitse vielä käyttää kaikista tymäkämpiä myrkkyjä.
t. reumapotilas, joka on kokeillut kaikkia paitsi biologisia lääkkeitä, mutta ne ovat seuraavana
Tiedän tuon kaiken ja minulla menee biologinen lääke kolmeen krooniseen sairauteen eli löytyy ärhäkkyyttä taudeissa, älä siitä huoli. Käytössäni siis on tymäkät myrkyt ja olen maksanut ne alusta asti itse vuosikausia.
Et sinä mitään täyttä hintaa maksa, omavastuun vain.
Suosittelen harkitsemaan biologisia tarkkaan. Lapselleni tuli siitä vakava haittavaikutus, jonka takia nyt on rampattu 2,5 vuotta tutkimuksissa. Kukaan ei ota vastuuta, mitään ei korvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen lääke koronanhoitoon onkin itselleni ihan uusi asia. Mikä juttu tämä nyt on?
Tämä on valhe tämä aloitus. itsekin olen reumapotilas ja monet tuttuni eikä tälläisestä tiedä kukaan. Reumapotilaat saavat lääkkeensä edelleen kyllä ihan normaalisti lääkärinikin mukaan. Tämän aloituksen voisi hyvin poistaa 👍🏻
Se ettet sinä ja tuttavasi ei tiedä, ei tarkoita etteikö muut tietäisi. Kannattaa oikeasti tutustua aiheeseen vaikka lääkärilehdestä.
Vierailija kirjoitti:
ONKO KORONAAN OLEMASSA HOITO.
LÄPIMURTO ON TAPAHTNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On rokote, se on kuulemma kaikille ilmainen ja saat ämpärin jos otat.
Vierailija kirjoitti:
😅 Eikä ne reumalääkärit noin vaan soittele kenellekään potilaalle, pitää olla puhelinaika varattuna niin sitten.
Kyllä ne lääkärit soittelevat. Eikä tarvitse olla puhelinaikaa varattuna. Mistä tälläinen käsitys ettei lääkärit soittele ilman puhelinaikoja. Toki jos asioi vain terveyskeskuslääkärin kanssa niin silloin soittelevat puhelinaikoina, mutta kun kyseessä on pitkäaikainen sairaus niin lääkärit ovat yhteydessä ilman puhelinaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONKO KORONAAN OLEMASSA HOITO.
LÄPIMURTO ON TAPAHTNUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
On rokote, se on kuulemma kaikille ilmainen ja saat ämpärin jos otat.
Pistää vihaksi jos sellaista ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule tässä maailmassa on paljon asioita joita sinä ja tutttusi eivät tiedä ja asioita tapahtuu teidän tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sun lääke menee jatkossa niille rokotekieltäytyjille, antti ja hessu 46v.
Tarkoitit varmaan ähmed ja hasan
Pikemminkin Igor ja Vladimir. Itä-Eurooppa on mediassa ihan erikseen mainittu näissä asioissa. Ovat huomattavan rokoteskeptisiä sielläpäin. Itäeurooppalaiset vierastyöläiset eivät taida olla edes mukana Suomen rokotusasteluvuissa, kun ovat täällä vain väliaikaisesti, mutta sairaalaluvuissa ovat kyllä mukana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis lukenut tutkimuksesta ja päätit trollata. Tutkimus ei vie keneltäkään lääkitystä, ei keneltäkään. Sitä ei siis käytetä koronan hoidossa vaan tutkimuksessa.
En trollaa. Tämä tapahtui tänään minulle.
😢
Siinä tapauksessa se lääke ei ollut tarkoituskaan olla sulle ilmainen. Tutkimus ei vie hoitoa keltään edelleenkään.
Eihän tämä aloitus ole mitenkään rokotevastaisten mollaus. Todetaan vaan, että lääke menee koronapotilaille. Onhan potilaina myös rokotettuja.
Ja kaikki tämä on tietenkin rokottamattomien vika, tietenkin;) Tiedätkös tampio, olisit joutunut maksamaan siitä lääkkeestä muutenkin ihan ilman koronaa joten keksi parempi tarina ja lopeta yllyttäminen ihmisvainoamiseen.
Nämä rokottamattomia vastaan kehitetyt sepostukset alkavat olla todella pimeitä, niin paljon vaivaa..