Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö 45-vuotiaissa jo joitain ikääntymisen merkkejä?

Vierailija
15.10.2021 |

?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy, mikä ottaa TODELLA päähän, vaikka kuinka jumppaan, hölkkään, katson, mitä suuhuni laitan, olen normaalipainoinen, nukun riittävästi jne. Silmänalusryppyjä on jo PALJON, ja kaulan seudulle on ilmestyä heltanalkua. En viitsi enää juurikaan katsoa itseäni peilistä, sitä menee ihan depressioon ja alkaa itkettää. N45

Hoikilla näkyy rypyt nopeammin kuin pyöreillä (kehon rasva). Tiedän reilun 3-kymppisen naisen joka himourheilee ja tarkkailee syömisiään. Silti otsa ja silmänaluset jo ihan uurteilla. Ja osa alkaa harmaantuakin.

Mun mielestä pyöreillä ihmisillä on se yleisilme yleensä vanhempi. Kroppa tekee sen. Se koko olemus. Pelkät rypyt tai kasvojen roikkuminen eivät tee mielestäni vanhan näköiseksi, välttämättä. Mutta kyllä nuo uurteet alkavat olla jo ihan tavallisia 3-kymppisillä, osa vaan ei huomaa niitä itsessään. Itselleen voi tulla sokeaksi.

Kyllä, paksu kaula ja niskanseutu tekeen vanhan vaikutelman, sitten jos vielä sitä rasvaa kerääntyy niskakyhmyyn.

Vierailija
82/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttavatko tuorekurkunviipaleet silmien tienoilla? Onko kukaan kokeillut?

Auttaa. Ne peittää tehokkaasti rypyt, mutta niiden kanssa ei voi oikein töihin lähteä. Se siinä se ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen ei ole vaan ryppyjä, johtuu kollageenin ja rasvan vähenemisestä kasvoissa. Samalla rasvaa kertyy uusiin paikkoihin, kuten niskaan ja lantiolle. Muuttusipa kulttuuri niin, että normaaleja iän tuomia muutoksia pidettäisiin viehättävinä ja osana elämää.

Vierailija
84/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joissain voi näkyä. Hyvin monessa näkyy jo ennen neljääkymmentäkin. Varsinkin lasten saaminen vanhentaa.

Vierailija
85/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdistä pitää pitää huolta , helposti veltostuu jos viikonki ilman jumppaa.

Tosin nuoremmatkin vois yrittää tuon asian suhteen,kauheita  selän ja niskan asentoja ihan lapsillakin.

Vierailija
86/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakkaat kanssasisaret,

Tässä minun vinkit:

- käy kampaajalla säännöllisesti

- muotoile kulmat, jotta ne ”terästävät” katseen, aika valjut voi olla suominaisen kasvot muuten

- kuori kasvojen iho kerran viikossa

- käytä kosteuttavia naamioita kerran viikossa, ainakin. Suosikkini on Vita Libertan Self tanning night moisture mask. Aivan mieletön yöksi jätettävä voide, kosteuttaa & päivettää ihoa nätisti 🙏🏼

- Clarins -sarjalta löytyy self tan -tippoja, mitä voi levittää omaan kasvovoiteeseensa, tuloksena kiva, luonnollinen hehku

- kasvojenhoitotuotteissa olisi hyvä olla hyalorinia

- runsas veden juonti

- hikiliikunta, sauna tms

- meikissa aina poskipuna & aurinkopuuteri

Ja iloinen elämanasenne ❤️

Vierailija
87/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari vuotta vanhempi, mutta mitä muutoksia olen huomannut, niin tässä lista:

1. Silmäluomet roikkuu. Kävin arviossa, pääsenkö julkisella leikkaukseen, mutta näkökenttä on neutraaliasennossa vielä ok, niin en pääse. Käytännössä joudun jo nostamaan hiukan kulmakarvoja, kun katson suoraan kauas. Näyttöpääte on alaviistossa ja siihen pystyn vielä katsomaan suoraan niin, ettei tarvitse rypistää otsaa tai tehdä muita kikkoja.

2. En jaksa pitkää valvomista. Nuorempana saatoin valvoa kahteen yöllä ja herätä ihan virkeänä klo 8 aamulla. Nyt väsymys tulee ennen puoltayötå ja tarvitsen unta 7,5-8 tuntia joka yö.

3. Vyötärönympärys on paksuuntunut. Varsinaisesti minulla ei ole ylipainoa, mutta kun vyötärö oli ennen solakka, nyt se on paksumpi. Vanhat hameet ei mahdu. Toisaalta reidet ovat hiukan kapeammat kuin ennen.

4. Naama on ihan selvästi leveämpi kuin nuorena. Sen huomaa etenkin valokuvista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi