Näkyykö 45-vuotiaissa jo joitain ikääntymisen merkkejä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päivä on lähempänä kuolemaa, repikää siitä.
Mitä siitä pitää repiä? Tämä koskee kaikkia vauvasta saakka. Typerää miettiä tuollaista.
Haloo, onko plastiikkakirurgilla?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai näkyy, ihan kaikissa, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän.
Minä vastaan näihin pakkomielteisiin ikääntymisenkauhistelualoituksiin pilke silmäkulmassa.
Tottakai ikääntyminen haastaa ihan jokaisen aikanaan. Sanon suoraan että olin itsekin salaa ikäääntyviä naisia vähän säälinsekaisesti katseleva parikymppisenä.
Vaan niin se elämä yllättää. Ei elämä ole huonommaksi muuttunut, päin vastoin, ja ulkonäöllä ei ole osaa eikä arpaa sen asian kanssa. Eiköhän moni lopulta huomaa saman.
Kova kokemus voi olla toki kumppanin häipyminen nuoremman mukaan, mutta eivät kaikki tuotakaan itseensä ota. Siinähän sitten menee. Nykyään ihmisistä suuri osa laskelmoi ja seksistä on tehty ylettömän tärkeää kaikenikäisille.
Eipä tuohon ole pakko lähteä mukaan.
Ei näy valahteluja ja kulahtamisen merkkejä kun ajoissa(!) aloittaa pistoshoidot. Sanoisin että viim. 35-v tienoilla.
Se on törkeän näköistä kun sitten viisikymppisenä jo syntyneet rypyt koitetaan oikoa hirveillä määrillä täyteaineita. Silloin tulee semmoinen madonna-efekti naamaan.
En ole koskaan nähnyt ketään, jolla ei näkyisi. Itse asiassa jo 35-vuotiaillakin niitä näkyy, ei näytä samalta kuin 20-vuotias.
Itse kun olen sairaalloisen ylipainoinen niin ryppyjä ei ole kuin sibeliusrypyn alku, mutta toki läskinaama roikkuu melko koomisen näköisesti. Vanhentaa tämä roikkuminen paljon enemmän kuin rypyt. Mutta eipä tuo haittaa, olin aikanani kaunis ja nautin siitä silloin, en enää kaipaa huomiota miehiltä ollenkaan kun eii seksikään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy valahteluja ja kulahtamisen merkkejä kun ajoissa(!) aloittaa pistoshoidot. Sanoisin että viim. 35-v tienoilla.
Se on törkeän näköistä kun sitten viisikymppisenä jo syntyneet rypyt koitetaan oikoa hirveillä määrillä täyteaineita. Silloin tulee semmoinen madonna-efekti naamaan.
Se mitä mä en ymmärrä, miksi sitten iän näkyminen olisi negatiivinen ja vältettävä asia? Minusta on mukava näyttää ikäiseni näköiseltä, ja tässä 47 v iässä siihen jo kuuluu valahtamiset ja rypyt. Ne on ihan ok.
Näkyyhän ne 35 ikävuodesta lähtien. Kaulassa on ryppyjä, kasvoissa, ihon elastisuus häviää jne.
"Ikääntymisen merkkejä" näkyy kaikilla ja aina.
Ns. rupsahtaminen sen sijaan alkaa naisilla siinä 25 vuotiaana ja miehillä noin 10 vuotta myöhemmin. Jos siis löydät hehkeän kolmekymppisen naisen tai hyväkroppaisen nelikymppisen miehen, niin riski siitä, että muutaman vuoden päästä onkin jotain ihan muuta on aika pieni. Sen sijaan nuoremmat saattavat yllättäen rupsahtaa täysin vaikka vielä nuorempina olisivatkin nättejä/komeita.
Auttavatko tuorekurkunviipaleet silmien tienoilla? Onko kukaan kokeillut?
Mieheni sanoi minulle viime vuonna: "Minua on alkanut huolettaa tuo sinun ennenaikainen rupsahtamisesi." Olin niin järkyttynyt hänen kritiikistään, etten puhunut hänelle viikkoon yhtään mitään. Silloin myös itkin päiväkausia. Myöhemmin hän selitti heittäneensä kommentin vitsinä, leikkimielessä, että älä välitä. Mutta minä välitin - ja välitän yhä vieläkin. N45
Vierailija kirjoitti:
Haloo, onko plastiikkakirurgilla?
Ei, tämä tuli nyt hullujenhuoneelle. Tervetuloa!
Kyllä naiset yleensä alkaa rupsahtaa siinä heti kolmenkympin jälkeen
Vähän ryppyjä. Ja hiuksissa harmaata. En tupakoi, en kapakoi. Liikun ja syön terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Ikääntymisen merkkejä" näkyy kaikilla ja aina.
Ns. rupsahtaminen sen sijaan alkaa naisilla siinä 25 vuotiaana ja miehillä noin 10 vuotta myöhemmin. Jos siis löydät hehkeän kolmekymppisen naisen tai hyväkroppaisen nelikymppisen miehen, niin riski siitä, että muutaman vuoden päästä onkin jotain ihan muuta on aika pieni. Sen sijaan nuoremmat saattavat yllättäen rupsahtaa täysin vaikka vielä nuorempina olisivatkin nättejä/komeita.
Kyllä hehkeän kolmikymppisen ottamallakin voii saada jotan ihan muuta. Itse olin jonnekin 35-36 v. aika hehkeä, nätempikin oikeastaan kuin 25 v:nä, koska kasvojen luusto tuli enemmän esiin "lapsenpyöreyden" alta. No, sitten 37 v kävi yhden kesän aikana pikarupsahdus. Otsaryppyjä, silmäkulmaryppyjä, kaularyppyjä, käsiryppyjä, iho meni jotenkin "tekstuuriseksi", isohuokosiseksi ja tuli myös vanhuudenluomia. Seuraava hups vaan lisää rupsahdus 45 v. Mutta eipä haittaa, on samanikäinen mies joten yhdessä vanhetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi minulle viime vuonna: "Minua on alkanut huolettaa tuo sinun ennenaikainen rupsahtamisesi." Olin niin järkyttynyt hänen kritiikistään, etten puhunut hänelle viikkoon yhtään mitään. Silloin myös itkin päiväkausia. Myöhemmin hän selitti heittäneensä kommentin vitsinä, leikkimielessä, että älä välitä. Mutta minä välitin - ja välitän yhä vieläkin. N45
Mikä törkyturpa! Sovinisti! Ulkoruokinnalle joutaisi tuollainen äijä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Miehet ovat suuria petoja.
99% prosenttia 35-vuotiaista nuorekkuuden hehkuttajista on saanut ryppyjä ja selvästi kulahdusta seuraavan kymmenen vuoden kuluessa eli tultaessa 45-vuoden ikään.
Näin käy sannamarineille ja kaikille ”nuorta ” leikkiville instaakoille.
Jos kerran näkyvät ja pysyvät uurteet alkavat vasta ilmaantua hiljalleen 40-50 välillä nii 35-vuotias RYPYTÖN IHMINEN ON IHAN TAVALLISTA MUTTA 45-50 ei.
Mutta hehkuttajat löytyvät silti alle 40-kymppisistä vaikka asiassa ei mitään ihmeellistä.
Vähän sama kui 30-vuotiaan ei kannata kehua jos papereita kysytään koska niin tehdään kolmeenkymppiin asti eli näyttävät vaan ikäisiltään!
Aikaisintaan 40 täytettyään ilman maskia kysytyllä iällä voi olla vähän merkitystä.
Ja muistutus: ihmisen ulkonäkö rupsahtaa suhteessa eniten ikävälillä 40-50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy, mikä ottaa TODELLA päähän, vaikka kuinka jumppaan, hölkkään, katson, mitä suuhuni laitan, olen normaalipainoinen, nukun riittävästi jne. Silmänalusryppyjä on jo PALJON, ja kaulan seudulle on ilmestyä heltanalkua. En viitsi enää juurikaan katsoa itseäni peilistä, sitä menee ihan depressioon ja alkaa itkettää. N45
Hoikilla näkyy rypyt nopeammin kuin pyöreillä (kehon rasva). Tiedän reilun 3-kymppisen naisen joka himourheilee ja tarkkailee syömisiään. Silti otsa ja silmänaluset jo ihan uurteilla. Ja osa alkaa harmaantuakin.
Oon huomannut että himoliikkujat rypistyy hyvinkin nuorena. Juurikin rasva (ihonalainen) ja syöty vaikuttaa. Lisäksi moni liikkuja on ulkona paljon (juoksu, pyöräily, purjehdus, hiihto, laskettelu, vaellus, veneily) ja aurinko ja tuuli sekä pakkanen on pahoja. Varsinkin, jos unohtaa suojata ihon…
Totta usein naaman osalta. Muuten kyllä ylipaino tekee monelle tätimäisen/setämies olemuksen. Jopa alle neljäkymppistä voi luulla lähes viisikymppiseksi, kunnes huomaa rypyttömämmän naaman.
Sitten väliin mahtuu ne rypyttömät normaalipainoiset, jotka liikkuu kohtuudella eikä viihdy porotuksessa ja viimassa. Ääripäät on ääripäitä.
Olen 45 ja taidan laittaa hiukseni kahdelle letille ja niihin lettinauhat.