Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö 45-vuotiaissa jo joitain ikääntymisen merkkejä?

Vierailija
15.10.2021 |

?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on tässä asiassa erityisen armoton naisille. Heistä monet rupsahtavat jo alle neljäkymppisinä, kun taas miehet vain komistuvat suunnilleen viisikymppisiksi asti. Tämän vuoksi nuorekkaat hopeaketut ovat niin suosittuja parikymppisten naisten keskuudessa.

Vierailija
22/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuten ei (urheilen paljon, syön terveellisesti) mutta naama valahti ja posket alkoi roikkumaan. Ja ollut siis hyvät/kalliit tuotteet käytössä, ei ne enää auta kun vääjäämätön tapahtuu.

T. 46v

Varsinkin jos vertaa samanikäiseen joka elänyt luomuna, ilman hyviä ja kalliita tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä! Yhtenä aamuna herätessäni tuli sellainen tunne, että tekisi mieli tyhjentää pilleripurkki ja nukahtaa uniuneen. (Kuukautiset ovat jo erittäin epäsäännölliset.) * Uudenvuodenaaton nainen vm. 1975 *

Vierailija
24/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy, mikä ottaa TODELLA päähän, vaikka kuinka jumppaan, hölkkään, katson, mitä suuhuni laitan, olen normaalipainoinen, nukun riittävästi jne. Silmänalusryppyjä on jo PALJON, ja kaulan seudulle on ilmestyä heltanalkua. En viitsi enää juurikaan katsoa itseäni peilistä, sitä menee ihan depressioon ja alkaa itkettää. N45

Surullinen, ulkonäkökeskeinen elämänasenne. Sinä tuijotat peiliin ja takanasi olevasta ikkunasta nakyy, miten elämä kiitää ohi.

Vierailija
25/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näkyy, ihan kaikissa, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän.

Vierailija
26/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy, mikä ottaa TODELLA päähän, vaikka kuinka jumppaan, hölkkään, katson, mitä suuhuni laitan, olen normaalipainoinen, nukun riittävästi jne. Silmänalusryppyjä on jo PALJON, ja kaulan seudulle on ilmestyä heltanalkua. En viitsi enää juurikaan katsoa itseäni peilistä, sitä menee ihan depressioon ja alkaa itkettää. N45

Hoikilla näkyy rypyt nopeammin kuin pyöreillä (kehon rasva). Tiedän reilun 3-kymppisen naisen joka himourheilee ja tarkkailee syömisiään. Silti otsa ja silmänaluset jo ihan uurteilla. Ja osa alkaa harmaantuakin.

Oon huomannut että himoliikkujat rypistyy hyvinkin nuorena. Juurikin rasva (ihonalainen) ja syöty vaikuttaa. Lisäksi moni liikkuja on ulkona paljon (juoksu, pyöräily, purjehdus, hiihto, laskettelu, vaellus, veneily) ja aurinko ja tuuli sekä pakkanen on pahoja. Varsinkin, jos unohtaa suojata ihon…

Vierailija
27/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täytän 42. Ikääntyminen alkaa näkyä hiljalleen. Ei niin, että olisin rupsahtanut, mutta se kasvojen kimmoisuus on vähentynyt. Ryppyjä ei ole, mutta en toki ole enää yhtä hehkeä kuin 25-vuotiaana. Toisaalta koen, että nyt näytän muuten paremmalta, olen aikuisen näköinen, enkä nuori ja pullaposkisempi. Kroppa on kuosissa, mutta kyllä se ikä meihin kaikkiin iskee.

Vierailija
28/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta voiteet, ei kasvohieronta, leuan alueen taputtelu. Ei mikään! A has been, that's what I am. Tekisi mieli ajaa polkupyörällä 100 km kaatosateessa.

Vierailija
29/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikilla näkyy rypyt nopeammin kuin pyöreillä (kehon rasva). Tiedän reilun 3-kymppisen naisen joka himourheilee ja tarkkailee syömisiään. Silti otsa ja silmänaluset jo ihan uurteilla. Ja osa alkaa harmaantuakin.

Oon huomannut että himoliikkujat rypistyy hyvinkin nuorena. Juurikin rasva (ihonalainen) ja syöty vaikuttaa. Lisäksi moni liikkuja on ulkona paljon (juoksu, pyöräily, purjehdus, hiihto, laskettelu, vaellus, veneily) ja aurinko ja tuuli sekä pakkanen on pahoja. Varsinkin, jos unohtaa suojata ihon…

Totta usein naaman osalta. Muuten kyllä ylipaino tekee monelle tätimäisen/setämies olemuksen. Jopa alle neljäkymppistä voi luulla lähes viisikymppiseksi, kunnes huomaa rypyttömämmän naaman.

Vierailija
30/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ikääntyminen ala jo syntymästä. Heti ekassa vuodessakin on jo nähtävillä selkeää muutosta, jonka ikääntyminen on tuonut tullessaan.

Ei aina jaksais kuunnellä marinaa rypyistä ja muusta. Kaikki se on kumminkin edessä jokaisella. Parempi on olla ulkomuodoltansa ihan mitä tahansa kuin olla läjä multaa. Sehän se on se toinen vaihtoehto.

Vierailija
31/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sitten yhtään. Töissä pari 20+ ikäistä nuorta naista sanoi minusta selän takana: "mitähän sekin vanha luuska tulee firman pippaloihin, sillähän on varmaan jo tissitkin valahtanut alas". Silloin tunsin itseni ihan helvetin vanhaksi vaikka niin ei pitäisikään ajatella. Jos elän vielä toiset mokomat olisin 90 mikä on ihan mahdollista.

Vierailija
32/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto on tässä asiassa erityisen armoton naisille. Heistä monet rupsahtavat jo alle neljäkymppisinä, kun taas miehet vain komistuvat suunnilleen viisikymppisiksi asti. Tämän vuoksi nuorekkaat hopeaketut ovat niin suosittuja parikymppisten naisten keskuudessa.

Kuulehan. Minä olen hyvin kaunis nainen, ikää on 48 vuotta. Elämä on minulle hyvin armollinen ihan vain, koska olen saanut elää tänne asti ja olen todella onnellinen. Paljon onnellisempi kuin nuorena kaunottarena.

Minulla on ”hopeakettuni”, ikäiseni mies, joka valittelee kuinka minä olen paljon paremmin ”säilynyt”. Minua ei kiinnosta, rakastan häntä, olipa minkä näköinen tai ikäinen hyvänsä. Yhtään ihmisen ulkonäköä palvovaa urosta en päästäisi ovesta, enkä päästänyt nuorenakaan.

Nokka pystyyn ja kohti elämän tuulia, ihmiset. Älkää antako valtaa elämässänne tyhjänpäiväisyyksille.

Vierailija
33/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa, jos ei näkyisi. Näyttäisi melko huvittavalta, jos 45-vuotias olisi ulkoisesti kuin pikkuvauva. 

Vierailija
34/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti näkyy. Harvoin 35-vuotiaitakaan sekoittaa parikymppisiin. Minusta olisi hyvä iloita siitä, että on saanut elää niinkin vanhaksi, että ikä näkyy. Vanheneminen on etuoikeus. Tämä on itselle korostunut, kun ystävä menehtyi vähän päälle nelikymppisenä.

Vierailija
35/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Se pyöreämpi näyttääkin sitten tantalta jo parikymppisenä eli kumpi onkaan pahempi? Ja auta armias jos pyöreä sattuu laihtumaan vielä normipainoon (tai edes  sen lähelle) niin sitten onkin sellaista ryppyä ja vekkiä roikkuvassa nahassa..

Pyöreämmillä on jotenkin hassu ajatus, että se kenties hieman pidempään siloisena pysyvä iho takaisi nuorekkuuden vaikka todellisuudessa nuorekkuus tulee kokonaisuudesta ja siitä että kroppa on ryhdikäs, askel ja olemus reipas ja keveä sekä itsensä osaa kantaa kauniisti.

Lisäksi elämäntapavalinnoilla voi vaikuttaa hurjasti ihonkin kuntoon eli esim syöpöttely, juopottelu, röökinpoltto ja terassibruna tekee sellaista tuhoa iholle ettei sitä mikään pyöreyskään poista. Ei ainakaan nelikymppisenä.

Vierailija
36/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kauan svaippailla Tinderissä kun huomaa että aika monella on harmaita hiuksia enemmän tai vähemmän jo 45-vuotiaana.

Vierailija
37/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai näkyy. Ja hyvä niin. En haluaisi enää tässä iässä näyttää pikkutytöltä. 

Vierailija
38/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kauan svaippailla Tinderissä kun huomaa että aika monella on harmaita hiuksia enemmän tai vähemmän jo 45-vuotiaana.

Olen 37 ja minulla on ollut harmaita jo vuosia. Meillä suvussa kokolailla kaikki ovat harmaantuneet viimeistään nelikymppisenä. 

Vierailija
39/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi luoja tuota ikuista itsepetosta. Se sohvalla makaava viinilipittäjä tosiaan säilyykin upeasti ja näyttää aina ikäistään nuoremmalta elämäntapojensa takia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi