Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö 45-vuotiaissa jo joitain ikääntymisen merkkejä?

Vierailija
15.10.2021 |

?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy, mikä ottaa TODELLA päähän, vaikka kuinka jumppaan, hölkkään, katson, mitä suuhuni laitan, olen normaalipainoinen, nukun riittävästi jne. Silmänalusryppyjä on jo PALJON, ja kaulan seudulle on ilmestyä heltanalkua. En viitsi enää juurikaan katsoa itseäni peilistä, sitä menee ihan depressioon ja alkaa itkettää. N45

Hoikilla näkyy rypyt nopeammin kuin pyöreillä (kehon rasva). Tiedän reilun 3-kymppisen naisen joka himourheilee ja tarkkailee syömisiään. Silti otsa ja silmänaluset jo ihan uurteilla. Ja osa alkaa harmaantuakin.

Oon huomannut että himoliikkujat rypistyy hyvinkin nuorena. Juurikin rasva (ihonalainen) ja syöty vaikuttaa. Lisäksi moni liikkuja on ulkona paljon (juoksu, pyöräily, purjehdus, hiihto, laskettelu, vaellus, veneily) ja aurinko ja tuuli sekä pakkanen on pahoja. Varsinkin, jos unohtaa suojata ihon…

Oi luoja tuota ikuista itsepetosta. Se sohvalla makaava viinilipittäjä tosiaan säilyykin upeasti ja näyttää aina ikäistään nuoremmalta elämäntapojensa takia..

Tätähän ei kukaan väittänytkään. Normaalipainoinen, normaalisti ulkoileva, varjossa viihtyvä, normaalisti syövä ja ihonsa suojaava on rypyttömämpi kuin ulkona asuva himoliikkuja ja sohvaperuna röökimuija. Totta kai.

Vierailija
62/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy, mikä ottaa TODELLA päähän, vaikka kuinka jumppaan, hölkkään, katson, mitä suuhuni laitan, olen normaalipainoinen, nukun riittävästi jne. Silmänalusryppyjä on jo PALJON, ja kaulan seudulle on ilmestyä heltanalkua. En viitsi enää juurikaan katsoa itseäni peilistä, sitä menee ihan depressioon ja alkaa itkettää. N45

Hoikilla näkyy rypyt nopeammin kuin pyöreillä (kehon rasva). Tiedän reilun 3-kymppisen naisen joka himourheilee ja tarkkailee syömisiään. Silti otsa ja silmänaluset jo ihan uurteilla. Ja osa alkaa harmaantuakin.

Oon huomannut että himoliikkujat rypistyy hyvinkin nuorena. Juurikin rasva (ihonalainen) ja syöty vaikuttaa. Lisäksi moni liikkuja on ulkona paljon (juoksu, pyöräily, purjehdus, hiihto, laskettelu, vaellus, veneily) ja aurinko ja tuuli sekä pakkanen on pahoja. Varsinkin, jos unohtaa suojata ihon…

Oi luoja tuota ikuista itsepetosta. Se sohvalla makaava viinilipittäjä tosiaan säilyykin upeasti ja näyttää aina ikäistään nuoremmalta elämäntapojensa takia..

Tätähän ei kukaan väittänytkään. Normaalipainoinen, normaalisti ulkoileva, varjossa viihtyvä, normaalisti syövä ja ihonsa suojaava on rypyttömämpi kuin ulkona asuva himoliikkuja ja sohvaperuna röökimuija. Totta kai.

Joo, jos ei juo eikä tupakoi niin kyllä aurinko on se joka vanhentaa nopeasti. Ja jotkut vielä oikein ottavat aurinkoa kun rusketus on ilmeisesti jotenkin hyvännäköistä.

Vierailija
64/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin näkyy ja tuntuu.

Jos ruumiin kuolemisprosessia tarkoitetaan, niin eikö se ala jo 25v jälkeen. 45v on ruumiillisesti ehtinyt näivettyä ( kuolla hitaasti) siis jo 20 vuotta.

Mikä puupaa näin itsestäänselvän kysymyksen edes kehtaa esittää. 🧐

Vierailija
65/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% prosenttia 35-vuotiaista nuorekkuuden hehkuttajista on saanut ryppyjä ja selvästi kulahdusta seuraavan kymmenen vuoden kuluessa eli tultaessa 45-vuoden ikään.

Näin käy sannamarineille ja kaikille ”nuorta ” leikkiville instaakoille.

Jos kerran näkyvät ja pysyvät uurteet alkavat vasta ilmaantua hiljalleen 40-50 välillä nii 35-vuotias RYPYTÖN IHMINEN ON IHAN TAVALLISTA MUTTA 45-50 ei.

Mutta hehkuttajat löytyvät silti alle 40-kymppisistä vaikka asiassa ei mitään ihmeellistä.

Vähän sama kui 30-vuotiaan ei kannata kehua jos papereita kysytään koska niin tehdään kolmeenkymppiin asti eli näyttävät vaan ikäisiltään!

Aikaisintaan 40 täytettyään ilman maskia kysytyllä iällä voi olla vähän merkitystä.

Ja muistutus: ihmisen ulkonäkö rupsahtaa suhteessa eniten ikävälillä 40-50.

Miten sannamariini tähänkin nyt piti yhdistää ja mikä on instaako?

Vierailija
66/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho parempi kuin nuorena, jolloin oli akne. Nyt sileä ja rypytön. Kroppa parempi kuin monella nuoremmalla, vaikka toki pehmeämpi kuin ennen, kun olin liiankin hoikka. Poskipäät ja leuka erottuu parempi, kun lapsuuden pyöreys naamasta kadonnut.

Todennäköisesti syinä:

Hyötyliikunta (ei rehkimistä)

Kohtuullisesti kaiken syöminen

Rennosti ottaminen

Aurinkorasva

Kosteusvoiteet

Geenit (luonnostaan normaslipainoinen tiimalasivartalo)

Rasvainen ihotyyppi

Hyvä ja sopusuhtainen luusto

Vähäinen alkoholi ja kofeiini

Vierailija
67/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Jopa nuorekkaana pidetyllä Mette Mannosella, kun hänet livenä näkee. Näin kerran meinaan ja oli kyllä silmäkulmissa ryppyjä ja kulmakarvojen välissäkin, sekä nasolabiaalijuonteet. TV:ssä niitä ei jotenkin näy, maskeeraus ja suoraan edestä tuleva voimakas valo varmaan häivyttää.

Vierailija
68/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pyöreillä ihmisillä on se yleisilme yleensä vanhempi. Kroppa tekee sen. Se koko olemus. Pelkät rypyt tai kasvojen roikkuminen eivät tee mielestäni vanhan näköiseksi, välttämättä. Mutta kyllä nuo uurteet alkavat olla jo ihan tavallisia 3-kymppisillä, osa vaan ei huomaa niitä itsessään. Itselleen voi tulla sokeaksi.

Vierailija
69/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näkyy. Itsellä sibeliusrypyt alkaa olla syvät kun vähänkään kurtistaa kulmiaan, silmäluomet valuvat ja poskista kadonnut kimmoisuus. Iho ohentunut ja kaula ryppyinen tietyissä asennoissa, myös dekoltee on parhaat päivänsä nähnytkään käsistäkin ikä näkyy. Noista huolimatta olen ihan nuorekas, ehkä myös hoikkuus vaikuttaa yleisilmeeseen positiivisesti.

N40

Vierailija
70/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuten ei (urheilen paljon, syön terveellisesti) mutta naama valahti ja posket alkoi roikkumaan. Ja ollut siis hyvät/kalliit tuotteet käytössä, ei ne enää auta kun vääjäämätön tapahtuu.

T. 46v

Sama juttu täällä. Kroppa on liikunnan ja hyvän ruokavalion vuoksi n. 35v, naama tukevasti keski-iässä. Ei auta botoxitkaan enää samalla tavalla, kun kollageeni ihossa vähenee. Minkäs teet.

T. Nainen 47v.

Vierailija
71/87 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin tässä juuri itselleni kännitilaa kun en viitsi katsella tätä rupsahtaneen kulahtanutta naamaani.

Vierailija
72/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 45 iässä pitää itseä muistuttaa syömään, ei tunne näläntunnetta samanlain ja  painoki tippuu itsestään jos ei huolehdi ruokailuja.

Unen kans sama homma, ei tartte niin paljo unta tai ainakaan ei tuu nukuttua paljoa.

Vierailija
73/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai keski-ikäinen alkaa näyttää ikääntyvältä. Mutta sen ei tarvitse näyttää pahalta. Kunhan ei päästä itseään lihomaan eikä tupakoi eikä ryyppää ja liikkuu edes jonkin verran, niin keski-ikäinen on ihan hyvännäköinen vielä. Terveen vanhuksen rypytkään eivät näytä niin kauheilta.

Tupakoivat ja lihavat sohvamössöt tietysti näyttävät aika pahalta jo ennen keski-ikää.

Vierailija
74/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe lähelle, joten lukulasit käytössä. Kaulassa ryppyjä, iho ei ole niin heleä ja tasainen kuin parikymppisenä. Lihakset ja nivelet jumissa ja tulevat helpommin kipeäksi kuin nuorempana. Hiukset ohentuneet. Mutta olen terve ja huolehdin itsestäni liikkumalla ja syömällä terveellisesti, mikä hidastaa ikääntymisen merkkejä ja tekee olosta hyvän. N46

Vierailija
75/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla yleensä näkyy, takamukseen on tullut muutama extra kilo.

mies53v

Vierailija
76/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi minulle viime vuonna: "Minua on alkanut huolettaa tuo sinun ennenaikainen rupsahtamisesi." Olin niin järkyttynyt hänen kritiikistään, etten puhunut hänelle viikkoon yhtään mitään. Silloin myös itkin päiväkausia. Myöhemmin hän selitti heittäneensä kommentin vitsinä, leikkimielessä, että älä välitä. Mutta minä välitin - ja välitän yhä vieläkin. N45

Toi vitsikortti on ala-arvoinen tapa vähätellä omia sanomisia. Eli miehesi ensin arvostelee sinua rumasti ja sitten vielä loppukaneetiksi sanoo sen olevan vitsi, jolloin jos loukkaannut, olet huumorintajuton. Mies voisi pitää leipäläpensä kiinni

Vierailija
77/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin 50 v kieppeillä monet vanhenee nopeasti. Näin serkkuni pitkästä aikaa ja säikähdin miten hänellä on kasvot yhtäkkiä vanhan näköiset. Hoikka ja hyvät elämäntavat. Äitinsäkin rypistyi voimakkaasti eli kai se geeneissä. Meidän tapauksessa geenilotto ei ole suosinut.

Vierailija
78/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen vanhenee, mutta on hyvin yksilöllistä, missä vaiheessa ja miten paljon se näkyy. Elämäntavat ja geenit vaikuttavat, samoin olemus ja persoona. Koskaan ei kuitenkaan mielestäni kannattaisi ajatella ulkonäköä liian pinnallisesti, sisältö on ihmisessä aina tärkeämpää.

Vierailija
79/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy, valtavasti.

Laita 45v ja 25v ihmiset vierekkäin, niin huomaat kyllä eron.

Vierailija
80/87 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Fry on kaunis vieläkin, kiva tyyli jne. vähän tuota tyyliä suosin itsekin. Tyytyväinen olen itseeni vaikka onkin ikää, tykkään pitää huolta itsestäni, mutta ei ole mikään "pakkomielle" nuoruuteen. t. N50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän