Mistä löytyy fiksuja ja komeita miehiä?
Yh olen... Baarista en lähde seuraa hakemaan.
Kommentit (44)
En halua varattua valehtelijaa ja ei nyt super hyvännäköinenkään tarvi olla, mutta kuitenkin. Enkä usko että tuolta eliitistä löytyy muita kuin pellejä. Ap
Millä lihaksilla tommonen wt siiderivalas kuvittelee saavansa miehen noilla kriteereillä? Eiköhän tollaset miehet halus jotain muuts kuin sossuelätin jolla monta lasta monen miehen kanssa.
Pitkä(yli 185cm), harteikas, ei läski, muttei välttämättä lihaskimppu. Hiuksia päässä, ei kuitenkaan pitkätukka tai kalju/pälvikalju. Ei pottunokkaa, ihanat silmät ja hymy. Ei lökäpöksyä ja ikä 25-34 välillä. Ap
Itse löysin samoilla spekseillä Tinderistä. Kyllä siellä fiksujakin on ja miestä eivät haittaa lapsenikaan.
Ei meitä naiset kiinnosta vaan se ala, joka on meidän intohimo. Suurimmalla osalla meistä on vain muutama kumppani elämämme aikana.
En ole valas, en juo alkoholia, lapset on samalle isälle. Ainoat "tuet" joita saan on lapsilisät. :) En asu vuokralle, enkä kenenkään siivellä. Olen itsenäinen ja elätän itse itseni ja lapseni. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:51"]
Ei meitä naiset kiinnosta vaan se ala, joka on meidän intohimo. Suurimmalla osalla meistä on vain muutama kumppani elämämme aikana.
[/quote]
Olipas kryptinen vastaus. Haluaisitko avata tuota vähän?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:49"]
Pitkä(yli 185cm), harteikas, ei läski, muttei välttämättä lihaskimppu. Hiuksia päässä, ei kuitenkaan pitkätukka tai kalju/pälvikalju. Ei pottunokkaa, ihanat silmät ja hymy. Ei lökäpöksyä ja ikä 25-34 välillä. Ap
[/quote]
Aika kovat kriteerit yh-äidiksi.
Voipi olla hankalaa, ota nyt ihan ensiksi vaikka pituudesta ~10 cm pois. Miltä itse näytät?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:44"]5, mistä päin? Ap
[/quote]
Helsingissä olen
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:51"]
[/quote]
Olipas kryptinen vastaus. Haluaisitko avata tuota vähän?
[/quote]
En ole tuon kirjoittaja, mutta kirjoittaja tarkoittanee, että fiksut ja komeat miehet eivät ole samoja, jotka juoksevat naisten perässä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:59"]Pituudesta en tingi. Olen itse 172cm ja käytän korkkareita. Ap
[/quote]
Ole yksin sitten.
Noh komeita löytyy jostain emt mallikoulusta :D
ja fiksuja varmaan jostain yliopistoilta :D