Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy fiksuja ja komeita miehiä?

Vierailija
13.12.2014 |

Yh olen... Baarista en lähde seuraa hakemaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus av-mamman mielestä "liian korkeat vaatimukset", muille ihan normi.

Vierailija
2/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tarzan-tukka? :D Tuntuu mälsältä olla kaiket illat yksin lasten kanssa. :/ Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi hyvältä saaliilta. Ihme ettei adonikset tule kotoa hakemaan.

Vierailija
4/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tossa pari miestä ilmaissut kiinnostuksensa, mutta minua ei kiinnosta. Ovat kyllä hyviä tyyppejä, muttei silleen. Ap

Vierailija
5/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa voi olla, Helsingissä on tällä hetkellä miesten markkinat. Kaupunki on täynnä nuoria, korkeakoulutettuja sinkkunaisia kilpailemassa huomattavasti pienemmästä joukosta miehiä. Tuollainen, tekstiesi perusteella vähän ehdottoman, tympeän ja negatiivisen oloinen yh-äiti ei välttämättä niissä kisoissa pärjää. Tuurihan voi tietysti käydä, mutta tuskin kuitenkaan kotisohvalla palstaillessa.

Vierailija
6/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:29"]

Hankalaa voi olla, Helsingissä on tällä hetkellä miesten markkinat. Kaupunki on täynnä nuoria, korkeakoulutettuja sinkkunaisia kilpailemassa huomattavasti pienemmästä joukosta miehiä. Tuollainen, tekstiesi perusteella vähän ehdottoman, tympeän ja negatiivisen oloinen yh-äiti ei välttämättä niissä kisoissa pärjää. Tuurihan voi tietysti käydä, mutta tuskin kuitenkaan kotisohvalla palstaillessa.

[/quote]Olipa tyhmästi kirjoitettu kappale.

Vierailija
7/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla niitä baareissa piisaa, harmi ettet halua mennä sieltä yhtä hakemaan.

Vierailija
8/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:59"]

Pituudesta en tingi. Olen itse 172cm ja käytän korkkareita. Ap

[/quote]Seiso vaikka vuorella. Olet silti 172cm.

Vierailija
9/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:29"]

[/quote]Olipa tyhmästi kirjoitettu kappale.

[/quote]

Mutta totta.

Vierailija
10/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:37"]

Kihloista ja naimisista

[/quote]

Sama pätee fiksuihin naisiinkin ja tinderistä löytyy kans mukavia. Jos ikinä ei meinaa löytyä niin rajat on liian korkealla

Vierailija
11/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun monet jotka vinkuu ettei kunnon miestä löydy vaatii mallitason adonista vaikka itse olisi alle keskitasoa  eikä normaalit miehet kelpaa. Kyllä miehiä löytyy ja se on oma vika jos tasoa ei halua laskea tai vaatii täydellistä

Vierailija
12/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vink vink

Vierailija
13/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:15"]

Huvittavaa kun monet jotka vinkuu ettei kunnon miestä löydy vaatii mallitason adonista vaikka itse olisi alle keskitasoa  eikä normaalit miehet kelpaa. Kyllä miehiä löytyy ja se on oma vika jos tasoa ei halua laskea tai vaatii täydellistä

[/quote]

Tää on niin totta ja tästä on tutkimuksiakin tehty että suomessa on miehet paljon yksinäisempiä

Vierailija
14/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:37"]

On tossa pari miestä ilmaissut kiinnostuksensa, mutta minua ei kiinnosta. Ovat kyllä hyviä tyyppejä, muttei silleen. Ap

[/quote]

Niin jonoa on eikä sulla kiinnosta. Opettele hyväksymään joku joskus

Vierailija
15/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:37"]

[/quote]

Et sinä kuitenkaan mikään helmi ole joten älä vaadi sitä muilta

Vierailija
16/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvailemasi kaltainen mies. Tuntuukin jotenkin hassulta, että "tuollaisten (tällaisten) miesten" uskotaan olevan jotenkin tavoittamattomia ja kaikkien elävän täydellisissä rakastavissa parisuhteissa täydellisten puolisoidensa kanssa. Suomessa on pakko olla isot kasat akateemisia miehiä, joten eiköhän AP:kin omansa löydä. Toisaalta voi kysyä mitä kummaa se paljon parjattu akateemisuus sitten on, kun siitä on miehisyyden mittariksi.

Vierailija
17/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:41"]

Minä olen kuvailemasi kaltainen mies. Tuntuukin jotenkin hassulta, että "tuollaisten (tällaisten) miesten" uskotaan olevan jotenkin tavoittamattomia ja kaikkien elävän täydellisissä rakastavissa parisuhteissa täydellisten puolisoidensa kanssa. Suomessa on pakko olla isot kasat akateemisia miehiä, joten eiköhän AP:kin omansa löydä. Toisaalta voi kysyä mitä kummaa se paljon parjattu akateemisuus sitten on, kun siitä on miehisyyden mittariksi.

[/quote]

Mukavia miehiä riittää! Ap:lle ei vaan kelpaa mikään koska täydellisyys

Vierailija
18/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
19/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä nyt on revitty että haen herra täydellistä? Kumma kun täytyy kaikesta aina vääntää... Mä tykkään pitkistä miehistä ja mun mielestä haen normi miestä, mutta ihan sama... Av-mamma on varmaan ainoa, joka ottaa heti ensimmäisen silmää iskevän itselleen. Jos mulla ei natsaa silleen miehen kanssa, niin en ole kyllä velvollinen ottamaan sitä miestä itselleni...jotain rajaa... Ap

Vierailija
20/44 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloista ja naimisista