Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa mies, jolle omat vanhemmat ovat tärkeitä?

Vierailija
23.12.2014 |

Vaimoni usutti kysymään, kun kertoi palstan vihamielisestä asenteesta anoppeihin. Minulle vanhempani ovat tärkeitä. Arvostan äitiäni ja soittelemme viikoittain, koska välimatkamme on pitkä. Olen myös kiitollinen, että vaimoni arvostaa hyviä välejä vanhempiini. Onko täällä yleisesti miesten asenne se, että oma äiti ja isä ovat silkkaa ihmissaastaa? Sääli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei ole oma äiti.

Vierailija
2/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olet ainoa mies, joka välittää vanhemmistaan.

...ja perään kuiva lol.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:01"]Kyllä. Olet ainoa mies, joka välittää vanhemmistaan.

...ja perään kuiva lol.
[/quote] No siltä se tämän palstan perusteella vaikuttaa. Lolloti lol itsellesi.

Vierailija
4/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:59"]Anoppi ei ole oma äiti.
[/quote] Ja mitähän tämä tarkoittaa? Omalla aloituksellani tarkoitin, että itse en ainakaan hyväksyisi, jos vaimoni haukkuisi minulle äitiäni. Epäkohdista voi ja saa puhua, mutta haukkumista ja parjaamista en kyllä suvaitsisi.

Vierailija
5/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on miniöitten asenne.

Vierailija
6/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on trendikästä vihata omaa anoppiaan, miehen lapsia entisestä suhteesta, omaa miestään, lihavia, rumia ym. Siksi, koska itse ollaan niiiiiiiiin täydellisiä, että on varaa arvostella muita. Eikö noi "kamala anoppi" -jutut kuulu jo jonnekkin muinaishistoriaan? Itselläni on ainakin ollut aina (=kun olen ollut parisuhteessa) mukavat appivanhemmat :)

Vierailija
7/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:01"]Kyllä. Olet ainoa mies, joka välittää vanhemmistaan.

...ja perään kuiva lol.
[/quote] No siltä se tämän palstan perusteella vaikuttaa. Lolloti lol itsellesi.
[/quote]

Miksi sitten kyselet jos näin?

Vierailija
8/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan. Omalle miehelleni  (44v.) äiti on tärkeä ihminen, isä kuollut jo. Minusta niin kuuluu ollakin, onhan omat vanhempani itsellenikin todella tärkeitä.

Ps. Minulla on loistavat välit anoppiini, mutta sitähän täällä ei saisi sanoa, hih!

Vierailija
9/9 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on äidin arvostamista ja mikä on äidin tossun alla olemista. Jos mies kunnioittaa ja vanhempiaan ja he lastaan ja hänen puolisoaan, niin asiat on ok. Jos mies ei osaa sanoa omalle äidilleen ei tai kuten toisessa keskustelussa kukalle allergisen miehen vaimon piti sanoa anopille, että mies on kukalle allerginen, kun mies ei ilmeisesti itse suutaan saanut auki, niin silloin ollaan jo tossun alla.

Oma mieheni varoo niin peevelisti pahoittamasta äitinsä mieltä ja tekee hänelle monesti mieliksi vaikkei haluaisikaan, että mieluummin loukkaa minua eli vaimoaan tai jättää mielipiteen huomioimatta, koska hänen äitinsä haluaa asioiden tehtävän tietyllä tavalla. Siitä en pidä, kyllä sen vaimon kuuluisi olla ykkönen eikä äidin. On minulla mieheni ykkönen eikä äiti ja osaan omalle äidille sanoa sen ein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi