Monimutkainen ”tapailu”
Kun.. mies ahdistuu helpolla ja.. mietin tapailenko nyt vain pleijeria suoraan sanottuna. Usein mennyt halpaan menneisyydessä. Itselläni taustana on siis se että mua on 2 edellistä miestä pystynyt ” hyötykäyttään” kun antanut olettaa muuta mitä haluavat ja pitänyt roikkumassa siinä sitten omia tarpeitaan varten, eivät ole olleet täysin rehellisiä vaan aika surkeita selityksiä. Tästä tullut trauma että en halua kukaan ”hyväksikäyttää jos näin vain sanoa” ja arvostaisi mua. En arvostanyt nähtävästi itse itseänikään ja olin säälittävä. Pelkään nyt, että uusi kumppani ei sano suoraan mitä haluaa ja olen varuillani koska hän vaikuttaa pelimieheltä. Jälleen kerran, intuitio varoittaa mutta en ole varma etten nyt pelkoni takia suurentele asioita vain näenkö selkeät merkit. Vai nyt vain pelkää. Tähän apua kaipaan. Nyt: Kerran seksin aikana mies totesi jos menee pitkäkin aika et nähdään seuraavan kerran niin että jaksaa odottaa sitten haluaa saa kunnolla ja enkö halua et hän saa kunnolla niin jaksaa olla sinne asti. Tätä jäin ihmettelemään koska vaikutti oudolta koko kommentti. Sanoin että kyllä hän voi muitakin nähdä mun puolesta, ja sillä uskon puhui tuossa puuta heinää +en usko että vain näkee minua.. vaikka antoi näin olettaa kun luulee mua täysin hyvä uskoisikaan.. asumme siis aika kaukana toisistanne (-ja on totta, näemme joka toinen tai kolmas viikko mutta silti lause kuulosti varsin oudolta. ) musta tuntui et hän halusi saada mut vain hänen omakseen ”olemaan tässä” varalta puhumalla tuollaisia. Musta myös tuntui että hän kiinnostui lisää kun vastaukseni kuulosti hänelle että ” täten haluaisin antaa/antaisin itselleni vapauden nähdä muita”. Vaikka tosissaa en uskonut hänen juttujaan. Hän on myös valehdellut mulle muutamassa asiassa jotka katsonut sormien lävitse ja en ole maininnut hänelle mitään. Mies vielä varmisti yksi viikko ”kestänkö sinne asti ilman” jos nähdään vasta kuukauden päästä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos toteaisit miehelle, että koska sinulle on ok, että mies tapailee muitakin, varmaan myös miehelle on ok, että sinä tapailet muita miehiä.
Missä on omanarvontuntosi, nainen? Älä anna tuon ihmisen roikottaa itseäsi löysässä hirressä. Ei tuo tuosta muutu yhtään paremmaksi. PÄinvastoin, pahemmaksi vain käy.
Juokse, tyttö, juokse! Niin kovaa kuin jaloistasi pääset. Juokse karkuun tuollaista sikaa.
Hän on sanonut etten saa tapailla muita tai ei halua
Ap
... tai ei halua - niin mitä ei halua?
Sanoiko hän myös, että myöskään hän ei saa tapailla muita?
Jos ei sanonut, ei vaikuta kovinkaan vakuuttavalta tapaukselta.
Samat säännöt teille molemmille!
Kysyin epäsuorasti takaisin entäs hän. Hän sanoi samaa. Tiedä häntä uskoako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan käsittämätöntä, että jos ihminen haluaisi saada hyvän ja turvallisen parisuhteen niin hän jotenkin kuvittelee pääsevänsä siihen pelaamalla ja vaatimalla oikeutta panna muita. Kuka tahansa teini-iän ylittänyt tajuaa, että tuossa on vain katastrofin ainekset kasassa.
En halua oikeutta panna muita. Mulle käy tapailussa avoin suhde - joka jättää turvaa mulle itselleni tai myös se ettei tapailla muita mutta tässä vaarana se että jos mies on pelimies. Olen mennyt halpaan että ei tapailla muita ja saanut vuoden päästä todeta mies kusettanut mua eli hän itse kyl nähnyt muita ja sit perunut sanojaan kun jääny kiinni
Ap
Tässä sulle nyt ilmaista terapiaa.
Mietipä hetki ja listaa tähän, mitä TURVAA sinulle antaa avoin suhde? Se rikkoo ihmisiä ja ihmissuhteita, ei tuo turvaa. Turvaa tuo se, että menee sänkyyn vasta, kun on riittävän läheinen ja terve suhde. Seksiä voi aina harrastaa yksinkin tai olla kokonaan ilman. Se tuo turvaa, koska siihen ei hajoa kukaan. [/quot
Ei, mutta se että ei pelata. Ja turhalta toisen aikaa. Se tuo turvaa siittä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan käsittämätöntä, että jos ihminen haluaisi saada hyvän ja turvallisen parisuhteen niin hän jotenkin kuvittelee pääsevänsä siihen pelaamalla ja vaatimalla oikeutta panna muita. Kuka tahansa teini-iän ylittänyt tajuaa, että tuossa on vain katastrofin ainekset kasassa.
En halua oikeutta panna muita. Mulle käy tapailussa avoin suhde - joka jättää turvaa mulle itselleni tai myös se ettei tapailla muita mutta tässä vaarana se että jos mies on pelimies. Olen mennyt halpaan että ei tapailla muita ja saanut vuoden päästä todeta mies kusettanut mua eli hän itse kyl nähnyt muita ja sit perunut sanojaan kun jääny kiinni
Ap
Mietipä hetki ja listaa tähän, mitä TURVAA sinulle antaa avoin suhde? Se rikkoo ihmisiä ja ihmissuhteita, ei tuo turvaa. Turvaa tuo se, että menee sänkyyn vasta, kun on riittävän läheinen ja terve suhde. Seksiä voi aina harrastaa yksinkin tai olla kokonaan ilman. Se tuo turvaa, koska siihen ei hajoa kukaan.
Sitä turvaa ettei toinen pysty pitään sua varalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mietipä hetki ja listaa tähän, mitä TURVAA sinulle antaa avoin suhde? Se rikkoo ihmisiä ja ihmissuhteita, ei tuo turvaa. Turvaa tuo se, että menee sänkyyn vasta, kun on riittävän läheinen ja terve suhde. Seksiä voi aina harrastaa yksinkin tai olla kokonaan ilman. Se tuo turvaa, koska siihen ei hajoa kukaan.
Sitä turvaa ettei toinen pysty pitään sua varalla
Tämä on täysin kiero logiikka. No ei tietty kukaan pysty satuttamaan, jos et antaudu suhteeseen. Mutta mitä järkeä on niin irrallisessa suhteessa, ettei asetu siihen vaaralle alttiiksi? Sehän ei ole mikään suhde.
Ap on täysin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan oikeasti! Tuo ei ole ollenkaan tervettä. Tiedän tämän omasta kokemuksestani.
Sinulle voisi ihan oikeasti tehdä hyvää päästä juttelemaan näistä sinun itsetunto-ongelmistasi jonkun ammattiauttajan kanssa. Terveyskeskuksissa on psyk.sairaanhoitajia ja psykologeja, joiden luona voi käydä puhumassa silloin, kun oma elämä rupeaa tuntumaan liian vaikealta. Puhuminen auttaa, se helpottaa kummasti, kun on joku asiansa osaava kuuntelemassa. Ammatti-ihminen osaa kysyä oikeat kysymykset, joiden auvlla saat elämääsi oikeanlaisia mittasuhteita.
Mistäkö tämän sitten tiedän? Ihan omasta kokemusksesta tiedän. Kun sain oman elämäni aika pahaan solmuun, tein töitä löytääkseni itselleni oikeanlaista apua. Tällä kertaa pidin myös huolen, että en rupea etsimään itselleni uutta suhdetta, ennen kuin saan pyyhittyä pahimmat pölyt vintiltä. Se on kannattanut. Suosittelen tätä myös sinulle ja kaikille muillekin samankaltaisiin tilanteisiin joutuneille.
Elämä? Ap puhuu miehistä , ei elämästään muuten.
Tiedätkös, kun joskus elämä voi mennä aika pahasti solmuun miehen takia. Tai miesten takia. 🙂
Kuten kerroin, olen ollut elämässäni samankaltaisessa tilanteessa kuin ap. Itsetunto pahasti tallattuna heräsin, kun mietin, etten vain tee väärää elettä, jotta minua ei jättäisi mies, joka käyttäytyi huonosti minua kohtaan. Silloin tuntui siltä, että elämä on pahasti solmussa, koska en osaa elää sitä terveellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan oikeasti! Tuo ei ole ollenkaan tervettä. Tiedän tämän omasta kokemuksestani.
Sinulle voisi ihan oikeasti tehdä hyvää päästä juttelemaan näistä sinun itsetunto-ongelmistasi jonkun ammattiauttajan kanssa. Terveyskeskuksissa on psyk.sairaanhoitajia ja psykologeja, joiden luona voi käydä puhumassa silloin, kun oma elämä rupeaa tuntumaan liian vaikealta. Puhuminen auttaa, se helpottaa kummasti, kun on joku asiansa osaava kuuntelemassa. Ammatti-ihminen osaa kysyä oikeat kysymykset, joiden auvlla saat elämääsi oikeanlaisia mittasuhteita.
Mistäkö tämän sitten tiedän? Ihan omasta kokemusksesta tiedän. Kun sain oman elämäni aika pahaan solmuun, tein töitä löytääkseni itselleni oikeanlaista apua. Tällä kertaa pidin myös huolen, että en rupea etsimään itselleni uutta suhdetta, ennen kuin saan pyyhittyä pahimmat pölyt vintiltä. Se on kannattanut. Suosittelen tätä myös sinulle ja kaikille muillekin samankaltaisiin tilanteisiin joutuneille.
Elämä? Ap puhuu miehistä , ei elämästään muuten.
Tiedätkös, kun joskus elämä voi mennä aika pahasti solmuun miehen takia. Tai miesten takia. 🙂
Kuten kerroin, olen ollut elämässäni samankaltaisessa tilanteessa kuin ap. Itsetunto pahasti tallattuna heräsin, kun mietin, etten vain tee väärää elettä, jotta minua ei jättäisi mies, joka käyttäytyi huonosti minua kohtaan. Silloin tuntui siltä, että elämä on pahasti solmussa, koska en osaa elää sitä terveellä tavalla.
Kun on huonosti kohdeltuna, mieli menee johonkin ihme hätätilaan ja sitä ei sitten oikein uskalla liikahtaa eteen eikä taakse. Kun on itse tasapainossa, tajuaa ettei anna tuollaista tapahtua.
Ap:lle luettavaa
https://www.terve.fi/artikkelit/hyva-parisuhde-mita-silta-on-lupa-odott…
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä 1 rivillä mikä on ongelmasi?
Vaikuttaa olevan puheripuli.
Vierailija kirjoitti:
Kun hiljennyn - hän aktivoituu. Mikä tää juttu on?
Ap
Toimii vaistomaisesti kuin eläin. Ei tunne eikä ajattele.