Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaako kukaan enää 18v neitsyttä:(

Vierailija
13.12.2014 |

Täytin vasta 18, enkä ole vielä opiskelukiireiden keskellä joutanut sosiaalisiin kanssa käymisiin muuta kuin koulussa, joten mietin, että onko minulla enää mitään mahd. Saada miestä, kun olen vielä neitsyt? Omasta päätöksestäni siis olen neitsyt, mutta nykyään nuoret harrastavat niin aikaisin seksiä, että piettääkö tuleva mahdollinen petipartneri minua outona? :/

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin 25v, kun menetin neitsyyteni nykyiselle miehelleni. En kertonut olevani neitsyt, eikä mies tiedä vielä viisi vuotta myöhemminkään ettei ole muita ollut.

Vierailija
62/64 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuu ei tietenkään kukaan halua tiukkaa 18 v neitsyttä!!! Ei missään nimessä. Peli on menetetty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:06"]Ite olin 25v, kun menetin neitsyyteni nykyiselle miehelleni. En kertonut olevani neitsyt, eikä mies tiedä vielä viisi vuotta myöhemminkään ettei ole muita ollut.
[/quote]

Mikset ole kertonut?:o vois olla aika otettu

Vierailija
64/64 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä maailma on oikein mennyt, jos 18-vuotias pitää outona sitä, että on vielä neitsyt? Luulisin, että suunnilleen puolet 18-vuotiaista on neitsyitä, eikä siinä ole mitään pahaa, päinvastoin. Miksi neitsyys pitäisi lapsena jo menettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan