haluaako kukaan enää 18v neitsyttä:(
Täytin vasta 18, enkä ole vielä opiskelukiireiden keskellä joutanut sosiaalisiin kanssa käymisiin muuta kuin koulussa, joten mietin, että onko minulla enää mitään mahd. Saada miestä, kun olen vielä neitsyt? Omasta päätöksestäni siis olen neitsyt, mutta nykyään nuoret harrastavat niin aikaisin seksiä, että piettääkö tuleva mahdollinen petipartneri minua outona? :/
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:59"]
Haitakaa yleitäjät paska, KAIKKI miehet eivät himoitse neitsyitä, voin sen sanoa miehenä varmana tietona! Myöskään kaikille miehille ei kelpaisi edes neitsyt seksiseuralaiseksi, runkkarit haaveilee sellaisista ja yleistävät.
Sitten oma lukunsa ovat nämä peräkamarinpojat jotka eivät pillua ole saaneetkaan ja haukkuvat seksiä harrastavia naisia huoriksi aj liakisiksi kenellekään kelpaamattomiksi, säälittäviä luusereita.
[/quote]
Katso kelloa. Tähän aikaan vastailu on lähinnä teinien ja humalaisten provoilua.
[/quote]
Totta. Hyvää yötä!
[/quote]
Siinä oikea mies.. Raivoaa vauvapalstalla keskellä yötä! :D
Haitakaa yleitäjät paska, KAIKKI miehet eivät himoitse neitsyitä, voin sen sanoa miehenä varmana tietona! Myöskään kaikille miehille ei kelpaisi edes neitsyt seksiseuralaiseksi, runkkarit haaveilee sellaisista ja yleistävät.
Sitten oma lukunsa ovat nämä peräkamarinpojat jotka eivät pillua ole saaneetkaan ja haukkuvat seksiä harrastavia naisia huoriksi aj liakisiksi kenellekään kelpaamattomiksi, säälittäviä luusereita.
[/quote]
Suurin osa miehistä haluaa neitsyitä. Niitä vaan on vähissä. Itse olen mies ja asian tiedän
Ja jotkut naiset myyvät neitsyytensä. Siinä on yksi esimerkki. http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194851192444/artikkeli/nainen+myy+neitsyytensa+mies+kiveksensa+arvaa+kumpi+tienaa+enemman+.html
En ole itse vielä päässy kokeilee neitsyttä naista. Olisi kiva koeta sekin.
[/quote]
= tässä kirjoittaa miestä esittävä tautinen huorafemakkosika.
On illuusio, että suurin osa harrastaisi seksiä jo yläasteiässä. Kaikki luulevat niin ja siksi kukaan ei uskalla myöntää olevansa neitsyt, vaikka oikeasti melkein kaikki sitä ovat. Neitsyys ei näy päälle päin, toisin kuin nuorena kuvitellaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:35"]
Täytin vasta 18, enkä ole vielä opiskelukiireiden keskellä joutanut sosiaalisiin kanssa käymisiin muuta kuin koulussa, joten mietin, että onko minulla enää mitään mahd. Saada miestä, kun olen vielä neitsyt? Omasta päätöksestäni siis olen neitsyt, mutta nykyään nuoret harrastavat niin aikaisin seksiä, että piettääkö tuleva mahdollinen petipartneri minua outona? :/
[/quote]
Todella moni haluaa. Älä tippaakaan häpeä sitä että et ole harrastanut seksiä Se ei tee sinusta yhtään huonompaa. Itse olen mies enkä näe mitään syytä miksi et kelpaisi
[/quote]
Ei todellakaan tee huonompaa vaan paremman! Kalleimman aarteensa aviomiehelleen säilyttänyt nainen on suurin lahja ja kunnianosoitus mitä mies voi maailmassa saada.
White trash lähiöjuntit ja femakot eivät vain tätä ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:29"]
On illuusio, että suurin osa harrastaisi seksiä jo yläasteiässä. Kaikki luulevat niin ja siksi kukaan ei uskalla myöntää olevansa neitsyt, vaikka oikeasti melkein kaikki sitä ovat. Neitsyys ei näy päälle päin, toisin kuin nuorena kuvitellaan.
[/quote]
Alle 15 - vuotiaista seksiä harrastanut 14 % eli joka seitsemäs.
17 - vuotta täyttäneistä seksiä harrastanut 45 % eli noin puolet.
18 - vuotiasta seksiä harrastanut 60 % eli kolme viidestä.
20 - vuotiasta seksiä harrastanut 88 % eli lähes yhdeksän kymmenestä.
26 - vuotiasta seksiä harrastanut 97 % eli yksi kolmestakymmenestä ei ole tähän ikään mennessä harrastanut seksiä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:33"]
Ei todellakaan tee huonompaa vaan paremman! Kalleimman aarteensa aviomiehelleen säilyttänyt nainen on suurin lahja ja kunnianosoitus mitä mies voi maailmassa saada.
[/quote]
Kallein aarre? Onkos täällä amerikkalaisia vaihto-oppilaita kylässä? Suomessa onneksi neitsyyden kultti on aika lailla menneen talven lumia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:33"]
[/quote]
Kallein aarre? Onkos täällä amerikkalaisia vaihto-oppilaita kylässä? Suomessa onneksi neitsyyden kultti on aika lailla menneen talven lumia.
[/quote]
Miten niin onneksi? Oletko joku kävelevä tautinen mällitynnyri?
Sä oot tosi nuori. Muista, että suurin osa naisista saa sukupuolikontaktissa papilloomaviruksen, joka altistaa kohdunkaulan syövälle. On parempi olla puhdas neitsyt, ole ylpeä siitä ja odota oikeaa miestä.
Ap älä mene lumppujen sumutukseen! Neitsyistä jopa maksetaan hirveitä summia. Katsele ympärillesi ja huomaat millaiset "naiset" tuosta neitsyyden menetyksestä jauhavat. Huoria kaikki tyynni.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:54"]
Sä oot tosi nuori. Muista, että suurin osa naisista saa sukupuolikontaktissa papilloomaviruksen, joka altistaa kohdunkaulan syövälle. On parempi olla puhdas neitsyt, ole ylpeä siitä ja odota oikeaa miestä.
[/quote]
Njooh, niin vaan oli ukkini mummoni ainoa ja silti vaan meni ja kuoli alle viisikymppisenä kohdunkaulansyöpään. Täytys katsos miestenkin sitten pidättäytyä siitä esiaviollisesta seksistä.
Varmaan aikalailla parasta ennen -päivämäärä ohitettu jo, veikkaisin. Vanhemmatkin pervot sedät kattelee nykyään niitä 16-vuotiata neitosia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:54"]
[/quote]
Nykyään nuoret naiset rokotetaan papilloomavirusta vastaan. Jos itse ei vielä kuulunut rokotettavien joukkoon niin kannattaa käydä omalla kustannuksella tuo rokote hakemassa. Sen jälkeen tästä asiasta ei enää tarvitse kantaa huolta.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:54"]
[/quote]
Njooh, niin vaan oli ukkini mummoni ainoa ja silti vaan meni ja kuoli alle viisikymppisenä kohdunkaulansyöpään. Täytys katsos miestenkin sitten pidättäytyä siitä esiaviollisesta seksistä.
[/quote]
No sinähän et sitä tiedä, oliko oikeasti ukkisi ainoa,että se siitä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:54"]
[/quote]
Nykyään nuoret naiset rokotetaan papilloomavirusta vastaan. Jos itse ei vielä kuulunut rokotettavien joukkoon niin kannattaa käydä omalla kustannuksella tuo rokote hakemassa. Sen jälkeen tästä asiasta ei enää tarvitse kantaa huolta.
[/quote]
Tuota virusta on useita eri tyyppejä, eikä rokote suojaa niitä kaikkia vastaan.
Kiitos vastauksista!
Kaikki nämä seksiä ehoittelevat setämiehet, hyi vi*tu.
Jotenkin vain tuntuu, että oikeasti lähes kaikki ikäiseni tytöt ovat harrastaneet seksiä jo useammankin pojan kanssa ja seurustelevat parhaillaan. Itsekkin olen seurustellut kahdesti, päätymättä kumminkaan vielä seksiin.
Toivottavasti tämmöinen neitsyt nyt jollekkin tulevalle miekkoselle kelpaa, sillä haluan tarkoin valita kelle sen haluan menettää. -Ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:42"]
Joo mulla on kyllä huono itsetunto, vaikkei sitä päälle päin näykkään. Kyllä vanhemmat miehet tietenkin himoitsevat monesti nuoria neitsyitä, mutta entä nuoret?
[/quote]
Suuri osa ikäisistäsi miehistä on myös kokemattomia ja moni vielä 20-vuotiaistakin miehistä on. Harvalla on paljon vielä seksikokemusta, luultavasti vain mukavampi jos kumppanillakaan ei ole paljoa kokemusta, vähemmän suorituspaineita alussa jne.
Itsellänikin tuli varmaan melkein 25 vuotta täyteen ennen ensimmäistä kertaa miehenä...
Ei todellakaan. 68-vuotias neitsyt se vasta kamaa on!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:35"]
[/quote]
Todella moni haluaa. Älä tippaakaan häpeä sitä että et ole harrastanut seksiä Se ei tee sinusta yhtään huonompaa. Itse olen mies enkä näe mitään syytä miksi et kelpaisi