Kuorsauskisko kokemuksia!!?
Olen alkanut kuorsata varsinkin selällään nukkuessa. Olen jonossa uniapneatutkimukseen. Onko täällä kuorsauskiskon käyttäjiä? Kertokaa kokemuksianne.
Mua arveluttaa osaisinko nukkua sellainen kapistus suussa...
Kommentit (7)
Kyllä auttaa. Olen ostanut sellaiset itse muotoiltavat, niin en viitsi joka yö käyttää. Silloin monesti herään yöllä kun kurkussa alkaa tuntua kuorsaus.
Mulla ei johdu lihavuudesta. Liian pehmeä nielu tms.
Sais vielä aikaiseksi mennä kokoeisiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä auttaa. Olen ostanut sellaiset itse muotoiltavat, niin en viitsi joka yö käyttää. Silloin monesti herään yöllä kun kurkussa alkaa tuntua kuorsaus.
Mulla ei johdu lihavuudesta. Liian pehmeä nielu tms.
Sais vielä aikaiseksi mennä kokoeisiin
Kokeilin sellaista apteekin juttua, mutta se oli niin iso ja epämiellyttävä, että en pystynyt käyttämään.
ap
Jos nielussa on rasvaa, niin laihduttaminen auttaa tai sitten kuorsauskisko, molemmista on kokemusta ja kisko tosiaan auttaa ja sillä nukkuu ihan hyvin. Kaulan rasvaa voit testata alustavasti sillä, miten hyvin sormet ylettyvät kaulan ympäri, jos tekee tiukkaa, niin se on tosiaan rasvaantunut.
Jos kuorsaus aiheutuu esim allergiasta, niin siihen kannattaa ottaa esim avaavaa allergianenäsuihketta. Siihen ei välttämättä kiskot auta
Ystäväni oli kova kuorsaamaan, kävi lääkärissä jostain muusta syystä ja kysäisi siitä kuorsauksesta. Lääkäri kurkisti sieraimiin, ja toisessa oli seinämä jotenkin vinossa, ja hän alkoi käyttämään sellaista pientä laitetta yöllä nenässä ja lähes loppunut on kuorsaus.
Tuo on yksi mahdollisuus, miksi kuorsaa.
Hankin vuosia sitten kalliin kuorsauskiskon, mutta puoliso sanoi, että kuorsasin silti häiritsevästi. Joten ei auttanut ainakaan minua. Ylipainoa mulla ei ole, joten tuskin laihdutuskaan auttaisi.
se on tosiaan ongelmallista jos leuka vetäytyy rentoutuessaan taaksepäin ja nielu sulkeutuu, toinen tekijä on nielun löysyys. Itselläni leuka vetäytyy taaksepäin ja jos nukun selälläni niin kuorsaan varmasti, aika perseestä mutta minkäs tekee. aika harvassaa ovat ihmiset jotka eivät kuorsaa lainkaan, yleinen vaiva.
Laihduta