Lapsuutesi paras joulahja? :)
Minun oli Harry Potter-kirja ja myöhemmin Harry Potter pc-peli sekä ruusukuvioinen paita. :)
Kommentit (40)
Nintendo 8-bittinen. Mä nii-in pelasin sitä. Flinstones oli paras peli ikinä!
Ruusukuviollinen kultareunuksinen posliininen kahviastiasto. Se on edelleen koristeena keittiöni avohyllyssä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:41"]Ruusukuviollinen kultareunuksinen posliininen kahviastiasto. Se on edelleen koristeena keittiöni avohyllyssä.
[/quote]
Uuu, kuulostaa hienolta! -ap
Vaaleanpunainen iso Barbien matkailuauto. Joka joulu saatiin siskon kanssa Barbeja ja niiden tavaroita lahjaksi, mutta toi oli kyllä paras.
Jos ajattelen ihan pelkällä järjellä niin paras oli hiusharja, joka on ollut minulla kohta 20 vuotta! Hienoimmalta lahjalta lapsena tuntui pieni ponitalli ja siihen sopivat ponilelut
Europen Final Countdown c-kasetti
Sellainen mikälie olikaan tamagozi!
Hamsteri, se oli minun ja veljeni yhteinen
Grand Champions- hevostalli. Tälläinen: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51EPTGWGS7L._SX300_.jpg
Montrealin olympialaisten jälkeisenä jouluna sain Lasse Virenistä kirjoitetun kirjan.
Taikurinlaatikko, joskus 80-90-lukujen taitteessa :)
Soittorasia. Ihan sellainen tavallinen, mutta tykkäsin siitä melodiasta ihan mahdottomasti. (Guten Abend, gut Nacht...)
Kun sai äidin kotiin yllättäen kolmen kuukauden työkomennukselta, hänen piti tulla vasta seuraavan vuoden puolella (: kliseistä, mutta se on rehellisesti ainoa lahja, jonka muistan ja ylivoimaisesti paraskin
Mintunvihreät plyysikankaiset nukenvaunut 5 vuotiaana. 8 vuotiaana posliininukke. :)
70-luvun alussa saatiin siskon kanssa puhelimet, jotka olivat ihan aidon näköiset,(luuri, pyörivä numerolevy yms). Nillä pystyi soittamaan ja keskustelemaan esim huoneesta toiseen. Silloin ne olivat ihmeelliset ihan kaveripiirissäkin. :)
Kaikkein iloisin silti olen ollut kaikista väreistä, tusseista, lehtiöistä jne. Rakastin jo silloin piirtämistä ja maalaamista. :)
Kirjat.
Blytonin Seikkailu- sarja oli aivan paras, rakastin Filipiä jolla oli taito saada kaikki eläimet luottamaan itseensä. Sain jonkun paketin jossa oli 4 kirjaa, mahtava.
Aku Ankka- lehden vuositilaus kummilta (iästä3-13v). Kiitos!!! Opin lukemaan Akkarista.
Melodika.
Mitään sellaista valtavan isoa ei tule mieleen, sukset, luistimet ja polkupyörät olivat jo enemmän tarvekaluja kuin lahjoja minun lapsuudessani 70- luvulla.
Joulahja!! :D helvetin puhelin! :D -ap