Mikä on inhokki vaatekappaleesi?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki, jossa on lippa takana.
Minä taas tykkäisin! Olen kysellyt kaupoista lippalakkia, jossa on lippa takana, mutta ei niitä missään myydä!
1. BLEISERIT
2.LEGGINSIT
3. KEINOKUITU VAATTEET
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, villahanskat, villahousut...
Lapsuudesta muistan miten ahdistavaa oli kun villa pisteli joka puolella. Ulkona oli lämmin, mutta sisällä luokassa villasukat sulivat ja niistä alkoi tippua vettä lattialle. Märän villan haju on myös epämiellyttävä. Nykyään on paljon vaihtoehtoja ja voi hankkia pehmeitä paksuja sukkahousuja ja leggingsejä. En tiedä, eikö niitä mun lapsuudessa 80-90-luvulla ollut, vai suosiko mun vanhemmat vain villaa jostain syystä. Nyt saan itse päättää.
Töissä, ruokalassa, oli aikoinaan Kiirastorstaina ruokalistalla "Lammasrisottoa (nuorta karitsaa)". Otin sitten ison annoksen... hyi !"#¤ ... maistui aivan vanhalta villasukalta. Tais olla vanhaa pässiä...
Vierailija kirjoitti:
Pyllytrikoot ovat hyvän prseen päällä kivan näköiset näin miehen mielestä, mutta ihmettelen sellaisessa julkisesti liikkuvien järjenjuoksua ja motiiveja. Tarkoitushan on ilmiselvästi esitellä pakaroitaan, mutta niiden katsominen on kuitenkin pervoa ja sairasta.
Vai olisiko vaan matkalla treeneihin/treeneistä? Rasittaa nämä oletukset itsensä esittelemisen motiiveista. Syy trikoiden käyttämiseen voi olla niinkin yksinkertainen kuin käytännöllisyys.
Kirstäviä sukkia. Melkein kaikissa sukissa on liian kireät varrensuut. Isälläni oli sama ongelma. Meillä on sukurasitteena huonot läpät valtimoissa, joten todella kiristää. puristaa ja jalat turpoaa. Harvassa paikassa pääsee makoilemaan jalat ylhäällä, mikä olisi pikku pakko välillä. Seisomatyö on kauhistus, tai jatkuva istuminen. Sairaalasukat olisivat parhaat, mutta en tunne enää ketään, keltä niitä saisi. Pitäisi jaksaa netistä etsiä kiristämättömiä sukkia. Moni niitä mainostaa, harva myy sellaisia, mitkä eivät oikeasti kiristä.
- Urheilurintsikat/topit muualla kuin salilla (sielläkin vähän kyseenalaista itsensä esittelyä monilla)
- Makuupussitoppatakit. (varmasti lämpimiä, mutta järkyttävän näköisiä)
- kokomusta/kokoharmaa tms. synkkä asukokonaisuus
- valtavat möhkälelenkkarit
- logovaatteet
Avara kaula-aukko on minulle mahdottomuus. Käytän aina kauluspaitoja, myös liikunnassa. Syy on yksinomaan ulkonäkö. . Poolo kyllä kelpaa
Mikä vaan musta. Inhoan kokomustia vaatteita sydämeni pohjasta. Mikä ihmeen kokovuotinen suruaika suomalaisilla on päivästä toiseen? Kaupastakin kun etsii vaatteita, niin mustaa, mustaa ja melkein mustaa joka vaate.
Kaikkia vaatteita, jotka haisevat ja (niiden haisevia kantajia), ovat liian pieniä tai isoja kantajallaan!
Inhoan maastokuosia ja kaikilla polvishortseja tai puolisääreen yltäviä housuja.kesällä varsinkin vanhat eukot kuvittelee olevansa tyylikkäitä,kun on virttynyt pitsipaita ja caprit.äijillä pitää olla reisitaskushortsit,ällöttää aina.
Housut. Taisin käyttää viimeksi housuja joskus 2008. Käytän aina hametta tai mekkoa (tai no, kotona toki collegehousuja).
Tumma puku. Tai puku yleensäkään. Voi .... kiristää joka paikasta (pikkutili näyttää....).. Skraka roikkuu ketexissä...
Miehenä vihaan kauluspaitojen pitämistä. En voisi kuvitellakaan esim työpaikkaa missä pitäisi olla kauluspaita muodon vuoksi. Satunnaiset juhlat vielä menee mutta säännöllisesti en pitäisi.
Ensi viikolla taas työhaastattelu "päällikkö" tittelin hommaan, en todellakaan laita kauluspaitaa vaikka se varmaan olisikin edustavampi kyseiseen hommaan.
Rintaliivit ehdottomasti. Käytänkin niitä harvoin. Onneksi olen aika pienirintainen.
Värikkäät, laatikkomaiset tunikat, joita pidetään legginsien kanssa.
Puserot ja takit, joissa on selässä tai etumustassa valtavin kirjaimin vaatteen merkki. Että varmasti kaikille tulee selväksi, et ei tässä olla köyhiä ja kipeitä, kun on kallista merkkiä yllä.