Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on inhokki vaatekappaleesi?

Vierailija
14.10.2021 |

Itse vihaan trenssitakkeja. Niitä beigejä.

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puserot ja takit, joissa on selässä tai etumustassa valtavin kirjaimin vaatteen merkki. Että varmasti kaikille tulee selväksi, et ei tässä olla köyhiä ja kipeitä, kun on kallista merkkiä yllä.

Vierailija
142/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippalakki, jossa on lippa takana.

Minä taas tykkäisin! Olen kysellyt kaupoista lippalakkia, jossa on lippa takana, mutta ei niitä missään myydä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginsit

Vierailija
144/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. BLEISERIT

2.LEGGINSIT

3. KEINOKUITU VAATTEET

Vierailija
145/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli, ehdottomasti.

Vierailija
146/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI!!!!

Vierailija
147/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat, villahanskat, villahousut...

Lapsuudesta muistan miten ahdistavaa oli kun villa pisteli joka puolella. Ulkona oli lämmin, mutta sisällä luokassa villasukat sulivat ja niistä alkoi tippua vettä lattialle. Märän villan haju on myös epämiellyttävä. Nykyään on paljon vaihtoehtoja ja voi hankkia pehmeitä paksuja sukkahousuja ja leggingsejä. En tiedä, eikö niitä mun lapsuudessa 80-90-luvulla ollut, vai suosiko mun vanhemmat vain villaa jostain syystä. Nyt saan itse päättää.

Töissä, ruokalassa, oli aikoinaan Kiirastorstaina ruokalistalla "Lammasrisottoa (nuorta karitsaa)". Otin sitten ison annoksen... hyi !"#¤ ... maistui aivan vanhalta villasukalta. Tais olla vanhaa pässiä...

Vierailija
148/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllytrikoot ovat hyvän prseen päällä kivan näköiset näin miehen mielestä, mutta ihmettelen sellaisessa julkisesti liikkuvien järjenjuoksua ja motiiveja. Tarkoitushan on ilmiselvästi esitellä pakaroitaan, mutta niiden katsominen on kuitenkin pervoa ja sairasta.

Vai olisiko vaan matkalla treeneihin/treeneistä? Rasittaa nämä oletukset itsensä esittelemisen motiiveista. Syy trikoiden käyttämiseen voi olla niinkin yksinkertainen kuin käytännöllisyys.

Vierailija
149/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirstäviä sukkia. Melkein kaikissa sukissa on liian kireät varrensuut. Isälläni oli sama ongelma. Meillä on sukurasitteena huonot läpät valtimoissa, joten todella kiristää. puristaa ja jalat turpoaa. Harvassa paikassa pääsee makoilemaan jalat ylhäällä, mikä olisi pikku pakko välillä. Seisomatyö on kauhistus, tai jatkuva istuminen. Sairaalasukat olisivat parhaat, mutta en tunne enää ketään, keltä niitä saisi. Pitäisi jaksaa netistä etsiä kiristämättömiä sukkia. Moni niitä mainostaa, harva myy sellaisia, mitkä eivät oikeasti kiristä.

Vierailija
150/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Urheilurintsikat/topit muualla kuin salilla (sielläkin vähän kyseenalaista itsensä esittelyä monilla)

- Makuupussitoppatakit. (varmasti lämpimiä, mutta järkyttävän näköisiä)

- kokomusta/kokoharmaa tms. synkkä asukokonaisuus

- valtavat möhkälelenkkarit

- logovaatteet

Vierailija
151/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avara kaula-aukko on minulle mahdottomuus. Käytän aina kauluspaitoja, myös liikunnassa. Syy on yksinomaan ulkonäkö. . Poolo kyllä kelpaa

Vierailija
152/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan musta. Inhoan kokomustia vaatteita sydämeni pohjasta. Mikä ihmeen kokovuotinen suruaika suomalaisilla on päivästä toiseen? Kaupastakin kun etsii vaatteita, niin mustaa, mustaa ja melkein mustaa joka vaate. 

Vierailija
153/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorivaatteita!!

Vierailija
154/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia vaatteita, jotka haisevat ja (niiden haisevia kantajia), ovat liian pieniä tai isoja kantajallaan!

Vierailija
155/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan maastokuosia ja kaikilla polvishortseja tai puolisääreen yltäviä housuja.kesällä varsinkin vanhat eukot kuvittelee olevansa tyylikkäitä,kun on virttynyt pitsipaita ja caprit.äijillä pitää olla reisitaskushortsit,ällöttää aina.

Vierailija
156/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut. Taisin käyttää viimeksi housuja joskus 2008. Käytän aina hametta tai mekkoa (tai no, kotona toki collegehousuja).

Vierailija
157/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma puku. Tai puku yleensäkään. Voi .... kiristää joka paikasta (pikkutili näyttää....).. Skraka roikkuu ketexissä... 

Vierailija
158/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vihaan kauluspaitojen pitämistä. En voisi kuvitellakaan esim työpaikkaa missä pitäisi olla kauluspaita muodon vuoksi. Satunnaiset juhlat vielä menee mutta säännöllisesti en pitäisi.

Ensi viikolla taas työhaastattelu "päällikkö" tittelin hommaan, en todellakaan laita kauluspaitaa vaikka se varmaan olisikin edustavampi kyseiseen hommaan.

Vierailija
159/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ehdottomasti. Käytänkin niitä harvoin. Onneksi olen aika pienirintainen.

Vierailija
160/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät, laatikkomaiset tunikat, joita pidetään legginsien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan