Mikä on inhokki vaatekappaleesi?
Kommentit (268)
Kaikki yläosat jotka ei ole a-linjaisia.
Halvat sukkahousut, jotka kutittavat ihoa. Kalliimpiin ei ole varaa.
Farkut!!!! Siis itseni päällä ne on ehdoton inhokki koska ne on niin epämukavat. Muuten en sitten tykkää kenenkään päällä näistä logo-vaatteista eli itseäni puistattaa nämä tyypit joilla on esim jotain superdryn vaatteita päällään..
Vierailija kirjoitti:
Halvat sukkahousut, jotka kutittavat ihoa. Kalliimpiin ei ole varaa.
Mulla jeesaa sukkisten kanssa se, että käytän normia enemmän kosteusvoidetta etenkin sääriin.
Tuntuu että nuo halpikset imee ihosta kaiken kosteuden pois ja sitten kiristää ja kutisee.
Inhokkeja on paljon, mutta koska inhoan silittämistä, en enää osta vaatteita, jotka on pakko silittää. En myöskään pidä korkkareista, sukkahousuista, hameista tai piukoista topeista, eli mistään ns. näteistä vaatteista itseni päällä. En kuitenkaan tuomitse muita, jotka tykkäävät niistä ja käyttävät niitä.
Hmm, en osaa muiden vaatteista kyllä sanoa, eipä paljoa liikuta. Mutta omista inhokki on villaiset välikerrastohousut, joiden kuminauha on lerpsahtanut. Ihan hirveä tunne kun valuvat. Ei kuitenkaan ole juuri nyt varaa ostaa uusiakaan kun nämä paremman laatuiset ovat niin tyyriitä. Tuntuu että kuljen huomaamattani lantio vinossa että housut pysyisi ylhäällä :O
187 lisää vielä että ne muhkeat mekot! Puhvihihaa, olkapäällä pussit, helmassa röyhelöä.. ei sovi oikein millekään vartalomallille.
Ihanaa että löytyy muitakin rintsikoiden vihaajia. Tai mulla kaarituelliset on kamalan tuntuisia vaikka niin nättejä. En oo ollenkaan standardikokoa. Onneks nyt on jotain kaarituettomia kivannäköisiä olemassa. Urheilurintsikatkin alkaa painaa pitkän päälle
Kaikki keinokuituvaatteet, mukaan lukien rintsikat joita inhoan muutenkin.
Tissiliivi ja stringit joita joudun käyttään kun" tyttöystävä" unohti makkariin ja akka löysi ne.
Vierailija kirjoitti:
minulla inhokkina työvaatteet,niistä kaikki.
Tev. jatko- ja taskoromaani
Sukkahousut, puen sellaiset vain pakosta ja riisun heti kun mahdollista. Varsinkin kreppisukkikset hyi...
Kaikki kaulaa kuristava. Poolopaidat, pieni kaula-aukkoiset paidat, takit jotka kuristaa, kaulaliinat.
Vastaan, kuten moni muu: sukkahousut. Miksei kukaan ole keksinyt sukkahousuja, jotka a) istuvat b) pysyvät jaksaa c) eivät mene rikki
Sukkahousut. Keväällä on ihanaa kun pääsee niistä eroon.
Vyö, ahdistaa.
Sukkahousuja on hyvin monen mallisia, ja hyvin monista eri materiaaleista. Enkä nyt tarkoita materiaalilla sitä, että olisi jotain muuta kuin polyamidia, vaan sitä, miten tuo polyamidi on valmistettu. Itsellekin on osunut joskus sellaiset halppis sukkahousut, jotka oli pakko riisua 15 min jälkeen, kun ne suorastaan raapi ihon rikki. Hinta/laatu suhteessa parhaat sukkahousut olen löytänyt Lindexin alehyllystä. 3 - 5 € saa todella hyviä ja kestäviä sukkaohusuja. Tosin käytänkin yleensä vaan 40 den ja paksumpia sukkahousuja.
Polester- ja akryylineuleet. Ne hiostavat, nukkaantuvat ja tuntuvat epämiellyttäviltä päällä. Nuorena ja köyhänä vielä niitä ostin, nyt olen jo vuosia kiertänyt ne kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan, kuten moni muu: sukkahousut. Miksei kukaan ole keksinyt sukkahousuja, jotka a) istuvat b) pysyvät jaksaa c) eivät mene rikki
Tätä mietin minäkin juuri vähän aikaa sitten, kun puin sukkahousut päälle ja ne menivät jo siinä kohtaa rikki. Miten voi olla, ettei ohuita, mutta kestäviä sukkiksia ole kehitetty, tai ainakaan niitä ei löydy tavallisista kaupoista? Sen sijaan kauppojen hyllyt ovat pullollaan noita hädin tuskin kertakäyttösukkiksia, joiden valmistaminen on aivan järkyttävää ylikulutuksen ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, en osaa muiden vaatteista kyllä sanoa, eipä paljoa liikuta. Mutta omista inhokki on villaiset välikerrastohousut, joiden kuminauha on lerpsahtanut. Ihan hirveä tunne kun valuvat. Ei kuitenkaan ole juuri nyt varaa ostaa uusiakaan kun nämä paremman laatuiset ovat niin tyyriitä. Tuntuu että kuljen huomaamattani lantio vinossa että housut pysyisi ylhäällä :O
Tämän voi korjata muutamassa minuutissa käsin ompelemalla. Jos haluat tehdä oikein siististi, pura vyötärönauhaa, taita kuminauhaa lyhyemmäksi ja ompele paikalleen, ompele vyötärönauha kiinni. Tai nopeasti taita sitä koko vyötärönauhaa lyhyemmäksi ja ompele kiinni. Pysyy ainakin jalassa.
minulla inhokkina työvaatteet,niistä kaikki.