Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on inhokki vaatekappaleesi?

Vierailija
14.10.2021 |

Itse vihaan trenssitakkeja. Niitä beigejä.

Kommentit (268)

Vierailija
121/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut, jotka rullautuvat vakoon.

Varrettomat sukat, jotka rullatuvat jalkapohjan ja kegän väliin.

Ylipäänsä jokin roitti joka ei osaa palvella kunnolla.

Vierailija
122/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvitakki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolokauluspaidat, en pidä kiristävästä tunteesta kaulan ympärillä. 

Tekokuituneuleet, hiostavia ja talvisin todella sähköisiä.

Varrettomat sukat, jotka rullautuvat inhaksi mytyksi päkiän alle. 

Saumalliset puuvilla-alushousut, lahkeiden kuminauhat hinkkaavat ikävästi haaroväliä kävellessä. 

Vierailija
124/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat

Vierailija
125/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni jakkutakit, näytän ihan pökkelöltä niissä, riippumatta jakun mallista, muille sopivat.

Edestä napitettavat paidat, joissa rinnan kohdalta napit irvistävät. Jos ovat rinnoista sopivat, olkasaumat ovat liian leveät ja paita vatsan kohdalta, kuin teltta.

Sama itsellä jos tarkoitat esim. bleisereitä. Olen siro, hoikka ja mallia jostain suoran ja tiimalasin väliltä. Bleiseri saa minut näyttämään silti jotenkin pönäkältä. Ehkä ne näyttävät hyvältä vain erittäin hoikkien ja pitkien mallien päällä.

Vierailija
126/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit. H-kupin kurittomat lollot tekee melkoisen painon olkapäihin.

Vierailija
127/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt- tai vajaahihaiset villapaidat.

Käytän villapaitoja vain, kun ilmat kylmenevät ja lyhyet hihat eivät paljon lämmitä.

Offshoulder ja muut omituiset kaula-aukkoviritelmät näyttävät myös ehkä hyviltä IG-kuvissa, mutta oikeasti sen kaula-aukon jatkuva asetteleminen kotioloissa on ärsyttävää.

Vierailija
128/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti rintaliivit, siksi en niitä käytäkään koskaan! 🙃

Nykyään saa toppimaisia kaarituettomia liivejäkin. Niissä on paksumpi kangas miehustassa joten jos ei ole todella isorintainen niin nuo ovat aika mukavia päällä. Yksi mahdollisuus on myös urheiluliivit joissa niissäkin on valikoimaa.

Vierailija
129/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolopaidat, kutittaa ja kuristaa, rintaliivit lensivät roskikseen lopullisesti monta vuotta sitten. Sukkahousut ovat kammottavat päällä.

Vierailija
130/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut, käytän vain pakon edessä. Muuten ei ole mitään inhokkeja, jokainen saa mun puolesta pukeutua miten haluaa.

Vierailija
131/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vaatteista, joita on "pakko" pitää villapaita ja toppatakki. Paksuja, huonosti istuvia ja sisällä tulee heti kuuma. Yritin vuosia pärjätä talven ohuilla päällysvaatteilla ja kerrospukeutumisella, mutta aina tuli kylmä.

Toisilla halvalla tehdyt huumoripaidat ja --lakit, epämääräiset teltat ja tunikat.

Vierailija
132/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ja rintaliivit 😡

Vierailija
133/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki laaduttomat rytkyt niin miehellä kuin naisella. Saattavat olla kivoja ostettaessa, mutta menevät kamalaksi ensimmäisen pesun jälkeen. Samoin laaduttomat kengät, jotka näyttävät linttaan astutuilta viikossa.

Laatua saa myös ihan kohtuuhintaan. En ymmärrä miksi kukaan ostaa noita rytkyjä, joiden käyttöaika on todella lyhyt ennen kuin ovat roskiskamaa.

Vierailija
134/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleliivi erityisesti miehellä. Kammottava pikkukonsulttiasu.

Vierailija
135/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saa toppimaisia kaarituettomia liivejäkin. Niissä on paksumpi kangas miehustassa joten jos ei ole todella isorintainen niin nuo ovat aika mukavia päällä. Yksi mahdollisuus on myös urheiluliivit joissa niissäkin on valikoimaa.

Itse en ole käyttänyt vuosiin kuin noita toppimaisia kaarituettomia(kaarituelliset push-upit minun inhokkivaate!!). Rintojen koko vaihtelee minulla niin paljon kuukautiskierron eri vaiheissa, että sopivan koon valinta on mahdotonta.

Tytär alkaa olla rintsikoiden osto-iässä. En aio edes ehdottaa kaarituellisia.

Vierailija
136/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin kaarituelliset rintaliivit. Turhake vaatekappale.

Vierailija
137/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastavat rintavakopaidat. Jotenkin vain niin mauttomia.

Vierailija
138/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, villahanskat, villahousut...

Lapsuudesta muistan miten ahdistavaa oli kun villa pisteli joka puolella. Ulkona oli lämmin, mutta sisällä luokassa villasukat sulivat ja niistä alkoi tippua vettä lattialle. Märän villan haju on myös epämiellyttävä. Nykyään on paljon vaihtoehtoja ja voi hankkia pehmeitä paksuja sukkahousuja ja leggingsejä. En tiedä, eikö niitä mun lapsuudessa 80-90-luvulla ollut, vai suosiko mun vanhemmat vain villaa jostain syystä. Nyt saan itse päättää.

Vierailija
139/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus paitoja jotka on sotkettu tekstillä joka ei sovi kuvaan lainkaan. Villa paitoja. Villasukkia.

Vierailija
140/268 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei tykkää huppareista ja itse pidän juuri niistä, tykkään kun ohut huppu asettuu juuri pään päälle. Varmaan monista inhottavaa ja näin ne tyylit vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan