Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen ja mies jolla lapsia

Vierailija
14.10.2021 |

Kokemuksia? Menin ja ihastuin mieheen jolla kaksi alle kouluikäistä lasta. Ajattelin aina etten ota miestä jolla on lapsia, mutta nyt tuntuu hankalalta perääntyä kun vaikuttaa muuten niin hyvältä tapaukselta. Mulla ei ole lapsia, mutta olen tehnyt selväksi ehdottomasti haluavani omia ja mies on tästä samaa mieltä. Epäilyttää tosi paljon tällainen kuvio, mutta niin harvoin tulee vastaan ihmistä jonka kanssa kolahtaa, että harmittaisi noin vaan lasten takia lopettaa tämä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Siis haluaako mies lisää lapsia?

Tämä. Voi olla että valehtelee jotta ap jäisi.

Vierailija
22/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on täydellinen aitiopaikka tarkkailla, millainen se mies olisi isänä teidän yhteisille lapsille. Monta naista harmittaa, kun mieskin oli mukamas niin innoissaan yhdessä lasta tekemässä, mutta ei osallistukaan vauvan hoitoon ja lasten kasvatukseen.

Tuskin se ainakaan marmattaa enää siitä, että omasta ajasta ja kaikesta kivasta pitäisi luopua, kun niitä lapsia kerran jo on.

Mutta kysyppä siltä vielä, miksi niillä tuli exän kanssa ero. Se vastaus voi kertoa paljon. Syyttääkö kaikesta vain exää, vai onko itsekkin oppinut jotain erosta. Jossei muuta, niin toivottavasti ainakin havaitsemaan ongelmia aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla on omia lapsia ja tapaa uuden miehen jolla ei itsellään ole: ”Me ollaan paketti, kaikki tai ei mitään!”

Nainen, jolla ei ole omia lapsia ja tapaa miehen jolla itsellään on ”Onpa epäilyttävää, en mä kyllä noita sun lapsias haluu”

Vierailija
24/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin miehen jolla oli myös alle kouluikäisiä lapsia. Totta puhuakseni olen aina kokenut nämä lapset taakkana, elämä olisi paljon helpompaa ilman heitä tai jos kävisivät isällään esim joskus viikonloppuisin. Viisi vuotta ollaan oltu yhdessä, meillä on myös yhteisiä lapsia jo. Huokaan helpotuksesta aina kun nuo isommat lapset lähtee äidilleen ja saadaan olla oman perheen kesken. Tiedän, olen ilkeä ja itsekäs.

Tuo on ihan normaalia. Itse en siedä miehen lapsia koska he muistuttavan minua kokoajan miehen entisestä vaimosta.

Vierailija
25/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te nyt tarkoituksella väärin? Ei tässä ole kysymys siitä että mies olisi huono koska hänellä on lapsia. Kyse on siitä millaista on lapsettomana tulla tällaiseen tilanteeseen, siitä halusin kuulla. En minä ole ketään tuominnut enkä ottanut kantaa, että toisin päin tilanne olisi hyväksyttävämpi. Ei se ole todellakaan lapsettomana mikään pikkujuttu hypätä sellaisen ihmisen elämään jolla on jo lapsia. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Ap

No parempihan se tilanne olisi jos hänellä ei olisi lapsia. Joudut lasten- ja kodinhoitajaksi miehelle. Itse en jaksaisi katsoa jonkun toisen rääkyviä kakaroita nurkissa.

26/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ja sen vaikeus/helppous riippuu paljon siitä millainen lasten äiti on, minkälainen ero oli, miehen suhde exään jne. Et kerro mitään niistä, siksi vaikea sanoa sitä tai tätä.

Vierailija
27/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette seurustelleet? Minkäikäisiä lapsia? Oletko tavannut heitä usein? Miten usein lapset ovat isänsä luona? Millaiset välit lasten isällä ja äidillä ovat? Asutteko nyt yhdessä/ milloin tarkoitus muuttaa yhteen miehen kanssa? Miten kohtelisit omia/miehen lapsia?

Mieti näitä. Kuvio on erilainen.

Vierailija
28/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies ja osat olisivat toisin päin, niin voi sitä lynkkauksen määrää jos lapseton mies kehtaisi epäröidä suhteeseen lähtemistä naisen kanssa jolla on omia lapsia. Mutta kun ap on nainen, niin on ihan ok epäillä ja kyseenalaistaa.

Normi uusfeminististä kaksinaismoralismia.

Vierailija
29/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on mitään itsekkyydestä puhunut? Tarkoitan lapsettoman naisen roolia uusperhekuviossa. Se minua mietityttää. Ap

Millainen pelkäät roolin olevan? Se on juuri sitä.

Vierailija
30/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ne miehen lapset kipata vaikka mummolaan? Voisitte sitten alkaa tehdä yhteisiä ja parempia.

Miksi täytyy tarkoituksella ymmärtää väärin? Tässä ei ollut nyt kyse mistään tällaisesta. Ap

Tää on av-palsta, jossa roikkuu sekasikiö miehiä

Vierailija
31/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on elatusvelvollinen ja jos miehellä on varaa tehdä lisää lapsia niin antaa vaan tulla lisää ja hyväksyy miehen edellisen suhteen lapset. Jos on vaikeeta hyväksyä miehen edellisen suhteen lapset niin kannatta häipyä välittömästi. Niin yksinkertaista se on. 

Vierailija
32/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan on pakko olla joku 23v bimbo.

Vierailija
33/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi mies ja osat olisivat toisin päin, niin voi sitä lynkkauksen määrää jos lapseton mies kehtaisi epäröidä suhteeseen lähtemistä naisen kanssa jolla on omia lapsia. Mutta kun ap on nainen, niin on ihan ok epäillä ja kyseenalaistaa.

Miksi spämmäät samaa kommenttia jokaiseen keskusteluun? ”Jos osat olivat toisinpäin…” -mantraasi ei kukaan jaksa kuunnella. Olet katkera mammanpoika.

Vierailija
34/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläkin kaksi lasta, miehellä samoin. Jo teini-ikäisiä kylläkin.

En halua muuttaa yhteen, koska en ikävä kyllä pysty pitämään hänen lapsistaan. Itsekkäitä ja hemmoteltuja, minkäänlaista kohtuullistakaan kuria ei ole saanut heille pitää eikä tapoja opettaa.

Joten asumme erillään ja tämä toimii oikein hyvin näin.

Tässä tietenkin auttaa se, ettei yhteisiä lapsia ole suunnitteilla.

Haluan tällä sanoa, ettei ole mikään automaatti, että puolison lapsiin kiintyy, ikävä kyllä.

Vierailija
35/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta miehet, joilla on jo lapsia. Väistämättä draamaa lasten kanssa, draamaa miehen exän kanssa, mieheltä lähtee rahaa talouden ulkopuolelle, mies on sitoutunut tiettyihin aikatauluihin mitä tulee lasten tapaamisiin ja lomiin. Silti yksi lapsellinen mies aina välillä koettaa tehdä lämmittely-yrityksiä, vaikka olen jo kertonut hänelle, etten halua miestä, jolla on lapsia.

Vierailija
36/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ne miehen lapset kipata vaikka mummolaan? Voisitte sitten alkaa tehdä yhteisiä ja parempia.

Miksi täytyy tarkoituksella ymmärtää väärin? Tässä ei ollut nyt kyse mistään tällaisesta. Ap

Tää on av-palsta, jossa roikkuu sekasikiö miehiä

Mene ulilaudalle.

Vierailija
37/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis seurustele, olemme vasta tapailleet. Lapset ovat 3 ja 5v, en ole tavannut heitä vielä. En siis todellakaan tunne tätä miestäkään vielä mitenkään hyvin, vielä mietin haluanko ylipäätään viedä tätä asiaa pidemmälle. Ap

Vierailija
38/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, että.pääset miehen öasten hoitajaksi, mutta sinun kanssa ei tule lapsia tekemään. Valitse lapsettomana mieluummin lapseton mies.

Vierailija
39/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi spämmäät samaa kommenttia jokaiseen keskusteluun? ”Jos osat olivat toisinpäin…” -mantraasi ei kukaan jaksa kuunnella. Olet katkera mammanpoika.

Toivottavasti et ole porsinut kun nimittelet muita tuolla tavoin.

-eri

Vierailija
40/89 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette seurustelleet? Minkäikäisiä lapsia? Oletko tavannut heitä usein? Miten usein lapset ovat isänsä luona? Millaiset välit lasten isällä ja äidillä ovat? Asutteko nyt yhdessä/ milloin tarkoitus muuttaa yhteen miehen kanssa? Miten kohtelisit omia/miehen lapsia?

Mieti näitä. Kuvio on erilainen.

Miksi pitäisi muuttaa yhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän