Olen pahoillani mutta en kykene arvostamaan ihmisiä, jotka eivät osaa humppaa
Kommentit (14)
Mä onneksi osaan. Montaakin sorttia. Perinteistä, kävely- ja kilpahumppaa. Kuinkas sinä?
En kyllä arvosta minäkään. Humpassa on voimaa, humppa nuorukaisen vanhentaa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:29"]
Mä onneksi osaan. Montaakin sorttia. Perinteistä, kävely- ja kilpahumppaa. Kuinkas sinä?
[/quote]
Humpappaa
ap
Olen pahoillani puolestasi, jos olet noin rajoittunut ajatusmaailmaltasi. Avarra hiukan katsantoasi ja näet uusia asioita arvostettavaksi, esimerkiksi lannan luonnin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:39"]
Olen pahoillani puolestasi, jos olet noin rajoittunut ajatusmaailmaltasi. Avarra hiukan katsantoasi ja näet uusia asioita arvostettavaksi, esimerkiksi lannan luonnin.
[/quote]
Kyllä humppa menee kevyesti sen edelle. Se on sentään suomalaista korkeakulttuuria.
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Ketään ei kiinnosta oletko pahoillasi.
Et arvosta monia muitakaan, itseasiassa varmaan ketään.
Vanha viisauskin sanoo, että humppaa taikka kuole taikka humppaa taikka humppaa tai kuole.
Yhyy, nyt meni minulla elo pilveen...
Minä taas en arvosta ketään, joka ei osaa ruotsia, ei lue kirjoja, eikä tehdä tulta takkaan. Näin me ollaan erilaisia!
up