Tarvitteko sohvallenne tarkkailijaa?
Olen 57-vuotias mies PK-seudulta ja haluaisin toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni elämän seuraajana. Minä haluaisin niin kovasti mennä istumaan jonkun pariskunnan/perheen sohvalle seuraamaan heidän elämäänsä täydellisessä hiljaisuudessa...voi se olisi mukavaa... niin mukavaa.. En siis puhuisi sanaakaan vaan istuisin sohvalla tarkailemassa tilannetta, lupaan olla täysin hiljaa ja nautiskella itsekseni. Ainoa asia mitä en siedä on, että joku yrittää ottaa minulta silinterin pois päästä! Silloin minä KIIVASTUN!
Olen hygieeninen, sopusuhtainen, hiljainen ja luotettava. Jos luulet, että sohvallasi olisi tilaa minulle, vaikka vain arki-illoiksi esim. klo 17:30-> niin laita tänne sähköpostiosoitteesi, puhelinnumero tai vaikka osoitteesi. Osoite olisi oikein mukava, oikein mukava voisin tulla vaan oven taakse ja odottaa kunnes joku avaisi minulle oven.. mukavaa olisi odottaakin jännityksessä milloin pääsee sisään mukavaahan se on näin talvella oikein mukavaa… kun ovi vihdoin aukeaisi, niin kävelisin sanaakaan sanomatta sohvalle ja istuisin siinä hiljaa..ihan hiljaa... hiljaisuus on hyvä... se on mukavaa... Kun teillä alkaisi uni tulla silmään, niin menisitte nukkumaan ja minä jäisin sohvalle pimeään…mukavaa olla pimeässä yksin....oikein mukavaa.. jossain vaiheessa yötä poistuisin paikalta yöhön, mutta koskaan ei tietäisi milloin tulisin takaisin.
Laittakaa rohkeasti yhteystietojanne, niin katsotaan kuinka voin auttaa
Kommentit (23)
Hitto kun mulla ei ole miestä! Ainoastaan parikymppinen poika asuu kanssani. Silinteripäinen herra sohvallani on jotain sellaista, mistä en ole uskaltanut uneksiakaan!!!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:56"]
Tännekkin voisi tulla muuten, mutta asun kaukana, koiran ja kissan kanssa. Ja olisimme aika tylsää seurattavaa, koska emme tee juuri koskaan mitään mielenkiintoista. Jos asuisimme samassa kaupungissa, voisin lähteä kanssasi tarkailemaan, aikani kuluksi.
[/quote]
Se, että ette tee juuri koskaan mitään mielenkiintoista on teidän omanäkökulmanne...minusta se voi olla mukavaa oikein mukavaa..
Ei tämä ole naurunasia vaan etsin paikaa ihan tositarkoituksella.. mukavaa paikkaa.. ehkä jo viikonlopuksi? -AP
En ole saanut yhtäkään vakavasti otettavaa tarjousta! Taitaa kaikenlaiset petturit kansoittaa tätäkin foorumia. Ette arvaa kuinka monesta paikasta olen sohvanpaikkaa kysellyt! Luulin, että äidit sentään ovat ymmärtäväisiä mutta EI ettekö te ymmärrä, että minullakin on äiti ja voisin olla kenenkä tahansa teidän lapsi. HÄVETKÄÄ! AP
Meille voisi tulla, mutta kolmevuotias varmaan varastaisi sen silinterin heti :) Ja sitten kiivastuisit.
Jaa aiemmin halusit sulle vaipanvaihtajan, nyt haluut tunkeutua toisten kotiin. Ei kuulosta yhtään terveeltä.
Meidän sohvalla, just siinä kuopassa josta sohva oli vähän rikki, istui kerran Jussi Halla-aho, ja sillä ei ollut silinteriä päässä, sillä oli sortsit jalassa, ja se ei ollut hiljaa, ja tuli ja lähti päivällä... mutta sekin oli... oikein mukavaa...
Vaipanvaihtoasiat eivät minua kiinnosta lainkaan, sillä ei ole normaalia että isomies pitäisi vaippoja! Onko tosiaan näin, että ketään ei kiinnosta! Ei tosin yllätä kun laitoin ilmoituksen MTV3:sen tekstiviestichättiin sivulle 899, niin kaiken maailman hullut on sen jälkeen minulle soitelleet!!! AP
Kyllä aika moni mies pitää vaippoja! Tiedän, että monet ns. uraohjukset ovat vaipoissa ettei tarvitse lähteä kokouksista vessaan se on kuulemma heikkouden merkki olen kuullut. No nämä uraohjukset tienaavatkin yli 3000€ kuukaudessa, johon ei normaali suomalaisella ole mitäään asiaa.
Totta ei kellään tollaisia palkkoja ole!
Oletko tosissasi? Jos olet niin hyvä ajatus, mutta vaikutat hieman pelottavalta..
Aivan loistava rooli sinulle! Ihana! :)
Olisiko ongelmaa jos lapset ja lemmikkieläimet mahdollisesti pomppisivat päälläsi? Olisit niin kummallinen että varmasti hakisivat kontaktia sinuun. Varsinkin noi kissat...
Tuskin olisi elukat ongelma APlle paitsi jos ottaa silinteriä päästä :) oletko isomies?
Voi ei kun ei asuta pääkaupunkiseudulla! Meille oisit tervetullut! :D
Olen 167 cm pitkä ja paino on täsmälleen 85 kilogrammaa. Eläimet ei haittaa. Ap
Mitä ihmettä? Ihanan pervo ajatus:) Voisitko seisoa sängyn päädyssä? Silinteripäinen kellokalle.
Haha :'D