Tarvitteko sohvallenne tarkkailijaa?
Olen 57-vuotias mies PK-seudulta ja haluaisin toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni elämän seuraajana. Minä haluaisin niin kovasti mennä istumaan jonkun pariskunnan/perheen sohvalle seuraamaan heidän elämäänsä täydellisessä hiljaisuudessa...voi se olisi mukavaa... niin mukavaa.. En siis puhuisi sanaakaan vaan istuisin sohvalla tarkailemassa tilannetta, lupaan olla täysin hiljaa ja nautiskella itsekseni. Ainoa asia mitä en siedä on, että joku yrittää ottaa minulta silinterin pois päästä! Silloin minä KIIVASTUN!
Olen hygieeninen, sopusuhtainen, hiljainen ja luotettava. Jos luulet, että sohvallasi olisi tilaa minulle, vaikka vain arki-illoiksi esim. klo 17:30-> niin laita tänne sähköpostiosoitteesi, puhelinnumero tai vaikka osoitteesi. Osoite olisi oikein mukava, oikein mukava voisin tulla vaan oven taakse ja odottaa kunnes joku avaisi minulle oven.. mukavaa olisi odottaakin jännityksessä milloin pääsee sisään mukavaahan se on näin talvella oikein mukavaa… kun ovi vihdoin aukeaisi, niin kävelisin sanaakaan sanomatta sohvalle ja istuisin siinä hiljaa..ihan hiljaa... hiljaisuus on hyvä... se on mukavaa... Kun teillä alkaisi uni tulla silmään, niin menisitte nukkumaan ja minä jäisin sohvalle pimeään…mukavaa olla pimeässä yksin....oikein mukavaa.. jossain vaiheessa yötä poistuisin paikalta yöhön, mutta koskaan ei tietäisi milloin tulisin takaisin.
Laittakaa rohkeasti yhteystietojanne, niin katsotaan kuinka voin auttaa
Kommentit (23)
Tännekkin voisi tulla muuten, mutta asun kaukana, koiran ja kissan kanssa. Ja olisimme aika tylsää seurattavaa, koska emme tee juuri koskaan mitään mielenkiintoista. Jos asuisimme samassa kaupungissa, voisin lähteä kanssasi tarkailemaan, aikani kuluksi.
Muuten voisit tulla meille, mutta 3-vuotias lapsemme pelkää että joku vieras setä tulee meidän ovesta sisään. Ja koiramme haukkuu hattupäisille. :/