Ahdistaa käydä saunassa koska...
Meillä on taloyhtiössä kiinteä asuntokohtainen saunavuoro. En tiedä miten yleensä tuo tilaratkaisu on mutta tässä saunassa on kaksi ovea kummallakin puolella, jotka johtaa kylpyhuoneisiin. Meidän vuoro sattuu olemaan siten ettei siellä saunassa tai toisella puolella pitäisi olla ketään.
Joskus saunotaan täyspitkä aika ja peseydytään, jolloin sillonkin ehditään aika reippaasti ennen seuraavaa saunojaa pois. Joskus saunotaan 10-15 min ja siihen peseytyminen päälle niin ei meinaa toisellekaan puolelle ehtiä saunoja tulla kun sen vuoro alkaa. Poikkeuksetta olen se joka jää peseytymään pitemmäksi aikaa. Me lähdetään kuitenkin aika reippaasti ennen seuravaa saunojaa omalla puolellamme. Mies menee edeltä asuntoon mutta sen jälkeen on kuulunu toiselta puolelta jotain. Eihän siellä pitäisi olla mutta kun olen kuullu muutaman kerran kolahduksia ja ääntä.
Yhden kerran ajattelin paukuttaa vähän kovempaa ovia kun rupesin kuulemaan sieltä toiselta puolelta askelia ja ovien paukkumista niin sitten kun tulin pukuhuoneen ovelle sieltä puolelta kuulu todella matalalla äänellä jotain ihme kummaa "HÖÖ"-ääntä. Ovi oli raollaan ja pukuhuone säkkipimeänä. En jääny ottamaan selvää että kuka siellä oli vaan lähdin oikeasti aika hemmetin nopeasti pois. Toisella puolella on siis ollu pääsääntöisesti pimeää kun näitä juttuja on tapahtunu. Ehkä kerran siellä on ollut valot tai sitten meidän jälkeinen saunoja tuli vähän aikaisemmin paikalle.
Nyt viime kerralla kun sieltä toiselta puolelta kuulu jotain niin törmäsin sitten seuraavaan vuoroon tulevaan käytävässä. Tämä oli ihan järkevän oloinen naisihminen mutta ääni ei todellakaan ollu mikään matala. Mutta just ennen kuin tää meni niin olin kuullu sieltä toiselta puolelta ääntä ja se oli pimeänä ja tuli kiire lähteä pois. Tää joka tulee meidän jälkeen laittaa pukkarin eteiseen valot ja se ovi on ollu yleensä kiinni ja ne äänetkin joita se pitää on erilaisia kuin ne mitä olen kuullu kun huone on pimeänä.
Olen sanonu miehelle noista äänistä mutta se suhtautuu aika välinpitämättömästi asiaan ja sanoo että varmaan kuvittelen asian. Eipä ole ite ollu kuulemassa kuin jokusen kerran kun siellä toisen pukkarin pesuhuoneessa joku tais tömistellä vähän väliovia. Yleensä äänet alkaa sen jälkeen kun mies lähtee eikä niitäkään ole joka kerta. Joskus saa olla ihan rauhassa vaikka parikin saunavuoroa peräjälkeen.
Saunassa on sisä- ja ulkopuolella sellaset pienet metallihaat eikä ole tullu käytettyä niitä. Nyt mietin että pitäskö seuraavalla kerralla pistää haalla kiinni se saunan ja pesuhuoneen välinen ovi. Että jos en kuvittele tätä oman pääni sisällä ja JOS kyseessä oikeasti on joku ihme hyypiö ja se menee sitten vaikka saunan kautta toiselle puolelle kun uusi saunoja tulee. Jäis ainaki kiinni jos tulee kykkimään puolelta toiselle saadakseen siitä kiksejä.
Sain kuulla yhdeltä asukkaalta että rakennuksen tiloista on välillä löydetty kiertolaisia joita on sitten häädetty pois että ihan jo sen puolesta rupesin miettimään tosissani jos siellä pukkarissa joku majailee.
Onko kellään mitään vastaavaa käyny?
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin ärsyttää nämä vainoharhaiset naiset, jotka näkee raiskaajia ja pedofiileja joka pusikossa vaanimassa. Mene hakemaan lääkitys, jos niin kovasti ahdistaa, varsinkin jos kuulet jotain ääniä, voi olla orastava skitsofrenia tai jotain.
No hei haloo, tervetuloa naisten maailmaan. Aina saa pelätä ja olla varovainen. Nainen on aina miehelle saalis.
Mutta sitä en tajua, että miksi ei itseään suojele? Pistä ap se haka kiinni. Sitä varten se on ja kaksi punkkaria on sitä varten, että siellä voi olla joku muu samaan aikaan. Kun laitat haan kiinni niin ei tarvi miettiä enää ja voit saunoa rauhassa vuorosi loppuun.
Punkkareiden hiustenlaitto varaisi saunaa turhaan, jos ei mentäisi vuorovedolla.
Miten vaikea on ilmoittaa isännöitsijälle että siellä todennäköisesti oleskelee joku ja että hallitus vois kunnon lukituksen hommata.
Itkunaurua!!!! Vitsi tää on huippu ketju!! Hööööööö!!!
Eikö nuo juontajat ymmärrä, että jos Samir olisi jäänyt Villen kanssa kohteliaasti lässyttää, niin se 20 sekunnin puheluaika ei olisi riittänyt.
Tässä vaiheessa se ehkä yrittää tuota tehtävää saada läpi.
On tääkin ... "mitä jos siellä on joku hullu raiskari"...mä istun saunassa 20cm slaikka ojossa ja odotan, että joku simpsakka naapuri sujahtaisi saunaa käyttämään mua hyväksi, mutta joka kerta joutuu riuhtaisemaan räpylään ja heittämään kuivat kiukaalle.
Ei kait saunakäytäviin pääse, muut kuin talon asukkaat.
Käyn taloyhtiön nk lenkkisaunassa , 2 pesuhuonetta ja pukuhuone. Ei baha, eipä oo saunojia, pelkäävät kai koronaa (hki).
yleensä Hgissä kerrostaloissa ovet kiinni nk koodilukko.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu.....ap?
Eka viesti kirjoitettu 2014 josset huomannut. Hööhöö!
Itse en kävisi saunassa ollenkaan jossen sais omassani käydä. Vuorosaunat, pah. Samaa sarjaa kuin CCCP:n kerrostalojen yhteisvessat kaikkien kerroksen asukkaiden kesken. Älkää olko köyhiä.
Mä en ymmärrä ylipäätään sellaisia taloyhtiön saunoja, joissa on kaksi pukkaria.
Muakin ahdistaa käydä saunassa niin etten mene sinne montaakaan kertaa.
Kerran siellä saunassa ollessani olin suihkussa kun kuulin toisessa pukuhuoneessa ovi kävi, ryysin äkkiä pyyhkeen hakuun, sinne ryysi joku mummu pesuvateineen, sanoin että mun vuoro nyt, se että sen poika sanoi tänne saunaan, sanoin että täällä on kolme saunaa mene sinne jonnekkin.
Tuon jälkeen laitan kaikki ovet lukkoon, ja avaan sen naapuripukkarin oven kun olen valmis lähtemään.
Kun kävin saunassa jossa oli yhteinen löylyhuone erilliset pesu ja pukkaritilat.
Sain painajaisia että istun löylyssä ja sinne tunkee ties ketä.
pöööö, käyn lenkkisaunassa yksin ja en kuule ääniä, ainoastaan jos joku tulee saunaan.
Meillä on talosauna, ja saunakäytävästä kulku pukeutumishuoneeseen. Pukeutumishuoneita on kaksi. Pesu-kja saunatilaa ei saa erikseen lukittua. Kun menee saunaan laitan molemmat pukuhuoneen ovet lukkoon käytävän puolelta, niin että ukuhuoneisiin ei pääse silloin kun olen saunomassa tai suihkussa.. Saunomisen ja peseytymisen jälkeen avaan sen toisen oven pukeutumishuoneeseen, jota seuraava saunavuorolainen pääsee siihen toiseen pukuhuoneeseen vuorollaan. Lähtiessäni jätän oven auki, eli siis kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu.....ap?
Eka viesti kirjoitettu 2014 josset huomannut. Hööhöö!
Höö-ääninen on tappanut AP:n jo kauan sitten.
Vastaus: ap:n oma mies jäi sinne vain pelottelemaan ap:ta, on sen sortin sairas mies, että nauttii toista pelotellessaan.
No hei haloo, tervetuloa naisten maailmaan. Aina saa pelätä ja olla varovainen. Nainen on aina miehelle saalis.
Mutta sitä en tajua, että miksi ei itseään suojele? Pistä ap se haka kiinni. Sitä varten se on ja kaksi punkkaria on sitä varten, että siellä voi olla joku muu samaan aikaan. Kun laitat haan kiinni niin ei tarvi miettiä enää ja voit saunoa rauhassa vuorosi loppuun.