Miksi sinä jäit yh-äidiksi?
Kommentit (51)
Koska isälle on tärkeintä maailmassa 3 asiaa: työ, alkoholi ja hän itse. Ei lapsi mahtunut enää siihen kuvioon. Parempi oli häipyä häiritsemästä. Eipä ole kaipaillut nyt yli 2 vuoteen vaikka välttämättä yhteishuoltajuuden halusi.
Sain lapseni 'yllätyksenä', ikää oli jo lähemmäs 40 v, en usko, että uutta tilaisuutta olisi tullut. Isä on varattu;) eli näillä mennään... ydinperhettä nuorempana tosin toivoin.
Mies päätti ettei ollutkaan valmis perhe-elämään. Olin tuolloin viimeisilläni raskaana ja lapsi oli yhteisestä halusta "tehty". Olihan se järkytys kun mies oli koko ajan ollut se innokkaampi osapuoli lapsen hankkimiseen ja minä se, joka vähän empi.
Noh, lapsi on nyt 8v. ja isä on käynyt tasan kerran katsomassa häntä (poika oli vauva tuolloin).
Joten olosuhteiden pakosta olen yh.
Kun huomaa että saa kaikean yksin huolehtia ja tehdä ja toinen ei auta yhtään on aika erota. Mies ei mielestään ollut velvollinen auttamaan missään asiassa. Yh:na on helpompaa kun ei tarvitse hoitaa kun lapset. Mies tietenkin haluaa meidät takaisin. Tietenkin. Lähti täysylläpito alta kun akka kyllästyi paskaan.....
Kolmas leskeksi jäänyt ilmottautuu.
Mies kuoli. Ihan yllättäin. Sairaskohtaus ja se oli sitten siinä. Siihen asti perusterve mies, 42v. Just oli käynyt läpi Mehiläisen työterveystarkastuksen. Kaikki arvot oli hyvät.
Aina ei voi itse valita, haluaako olla yh.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:33"]
Mies kuoli. Ihan yllättäin. Sairaskohtaus ja se oli sitten siinä. Siihen asti perusterve mies, 42v. Just oli käynyt läpi Mehiläisen työterveystarkastuksen. Kaikki arvot oli hyvät. Aina ei voi itse valita, haluaako olla yh.
[/quote]
Onko meitä tosiaan neljä leskeä samassa ketjussa? Joskus tuntuu, ettei kukaan muu oo samassa tilanteessa, mutta onhan täällä monta.
Koska mies löysi vanhemman ja paremman. Teki sen kanssa lapsen, erosi siitäkin ja nyt mankuu takaisin. Luuleeko mokoma kusipää tosiaan, että tänne on enää takasin tulemista jonkun äpärän kanssa.