Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinä jäit yh-äidiksi?

Vierailija
12.12.2014 |

Miksi lasten isä ei jäänyt yh-isäksi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies löysi vanhemman ja paremman. Teki sen kanssa lapsen, erosi siitäkin ja nyt mankuu takaisin. Luuleeko mokoma kusipää tosiaan, että tänne on enää takasin tulemista jonkun äpärän kanssa.

Vierailija
42/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isälle on tärkeintä maailmassa 3 asiaa: työ, alkoholi ja hän itse. Ei lapsi mahtunut enää siihen kuvioon. Parempi oli häipyä häiritsemästä. Eipä ole kaipaillut nyt yli 2 vuoteen vaikka välttämättä yhteishuoltajuuden halusi.

Vierailija
44/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni 'yllätyksenä', ikää oli jo lähemmäs 40 v, en usko, että uutta tilaisuutta olisi tullut. Isä on varattu;) eli näillä mennään... ydinperhettä nuorempana tosin toivoin.

Vierailija
45/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päätti ettei ollutkaan valmis perhe-elämään. Olin tuolloin viimeisilläni raskaana ja lapsi oli yhteisestä halusta "tehty". Olihan se järkytys kun mies oli koko ajan ollut se innokkaampi osapuoli lapsen hankkimiseen ja minä se, joka vähän empi.

Noh, lapsi on nyt 8v. ja isä on käynyt tasan kerran katsomassa häntä (poika oli vauva tuolloin).

Joten olosuhteiden pakosta olen yh.

Vierailija
46/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horo.

Vierailija
47/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa että saa kaikean yksin huolehtia ja tehdä ja toinen ei auta yhtään on aika erota. Mies ei mielestään ollut velvollinen auttamaan missään asiassa. Yh:na on helpompaa kun ei tarvitse hoitaa kun lapset. Mies tietenkin haluaa meidät takaisin. Tietenkin. Lähti täysylläpito alta kun akka kyllästyi paskaan.....

Vierailija
48/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas leskeksi jäänyt ilmottautuu.

Vierailija
49/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuoli. Ihan yllättäin. Sairaskohtaus ja se oli sitten siinä. Siihen asti perusterve mies, 42v. Just oli käynyt läpi Mehiläisen työterveystarkastuksen. Kaikki arvot oli hyvät.
Aina ei voi itse valita, haluaako olla yh.

Vierailija
50/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:33"]

Mies kuoli. Ihan yllättäin. Sairaskohtaus ja se oli sitten siinä. Siihen asti perusterve mies, 42v. Just oli käynyt läpi Mehiläisen työterveystarkastuksen. Kaikki arvot oli hyvät. Aina ei voi itse valita, haluaako olla yh.

[/quote]

Onko meitä tosiaan neljä leskeä samassa ketjussa? Joskus tuntuu, ettei kukaan muu oo samassa tilanteessa, mutta onhan täällä monta.

Vierailija
51/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2