Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinä jäit yh-äidiksi?

Vierailija
12.12.2014 |

Miksi lasten isä ei jäänyt yh-isäksi?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut mies haluta, mutta minä halusin :)

Vierailija
22/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että lasten isä ei mielenterveysongelmien takia ole kykenevä lapsiaan hoitamaan. Tapaamisetkin niin ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavampien työaikojen vuoksi. 

Vierailija
24/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on kai haudasta käsin olla yh-isä. Leskeksi siis jäin.

Vierailija
25/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies ei halunnut lapsia asumaan luokseen. Vajaan vuoden verran kokeili ja sitten soitti että lapset häiritsee hänen ja tyttöystävän arkea, joten lapsien tulee muuttaa minun luokse.

Vierailija
26/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin huoltamaan lapsiani yksin koska mies teki uraa eikä ollut muutenkaan koskaan kotona. Minun olisi sitten pitänyt käydä töissä, hoitaa koti ja lapset ja pitää vielä kärttyinen väsynyt ukkokin tyytyväisenä, koska "sinähän olet nainen." 

Erottiin ja oli itsestään selvää että lapset jäivät minulle. Milläs sitä uraa olisi tehty jos kakarat olisivat pyörineet nurkissa? 

Nyt ovat lapset jo aikuisia, välit isään eivät ole kovin lämpimät. Olisi kannattanut ehkä silloin vähän panostaa kun se lapsi vielä jotain vanhemmaltaan tarvitsi.

Vierailija
27/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:04"]

Koska mies ei halunnut lapsia asumaan luokseen. Vajaan vuoden verran kokeili ja sitten soitti että lapset häiritsee hänen ja tyttöystävän arkea, joten lapsien tulee muuttaa minun luokse.

[/quote]

miksi suostuit tuollaiseen?

Vierailija
28/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuoli minultakin.

Vierailija
29/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:06"]

Nyt ovat lapset jo aikuisia, välit isään eivät ole kovin lämpimät. Olisi kannattanut ehkä silloin vähän panostaa kun se lapsi vielä jotain vanhemmaltaan tarvitsi.

[/quote]

Jos ainoa lohtusi on ajatus siitä, että mies kovasti kärsii etäisiä välejä, mikäs siinä. Totuus on kuitenkin, että jos perhe ei ole miehelle kovin tärkeä asia, etäiset välit voivat vähän harmittaa, mutta tuskinpa mies se vuoksi yöunia menettää. Elämässä on kuitenkin niin paljon muutakin kuin lapset. Sitä voi olla y-äipän vinkkelistä välillä vaikea muistaa. :)

Vierailija
30/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis yh-vanhemmaksi, ei lapsia pidä hankkia. Koskaan ei tiedä, mitä voi tapahtua.

Vierailija
31/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että miehen elämään ei lapset mahtunut. Miehen piti saada matkustaa vapaasti 6kk vuodesta, käydä kuntosalilla, kavereitten kanssa ulkona jne. Kotona istuminen ei kuulemma ollut hänen elämän tyylinsä.

Ai miksi tein lapset tollasen ukon kanssa? No siksi, kun ukko niin hirveästi halusi lapsia, jotta voisi hoitaa heitä, kasvattaa, rakastaa, olla läsnä. Sanoi että minä voisin hänen puolestaan luoda uraa, matkustaa, harrastaa jne, jos vain haluan. Että hän voisi kuulemma hoitaa lapset vaikka kokonaan itse.

Vierailija
32/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt vaan tulin. Syystä, että isänsä ei halunnut olla isä.

Vierailija
33/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 I feel u. Täällä eräs melkein samat sanat kuullut. Kamalaa sanoa, mutta lievästi kusetettu fiilis.

Vierailija
34/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:04"]

[/quote]

[/quote]Mitä tarkoitat, olisiko pitänyt tapella? Jonkun on osattava olla se viisas ja ajatella lapsen parasta.

Vierailija
35/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäö on alkoholisti.

Vierailija
36/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt yh äidiksi. Tulin yh äidiksi kun huomasin olevani raskaana.

Vierailija
37/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että isä ei osannut/halunnut/uskaltanut ottaa arjen pyöritystä kontolleen. Oli paljon työmatkoilla. Eikä ollut kiinnostunut kodin ylläpidosta. Ei osaa ottaa vastuuta itsestäänkään kovin hyvin. + että lapset eivät halunneet asumaan isänsä kanssa.

Vierailija
38/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:48"]

En jäänyt yh äidiksi. Tulin yh äidiksi kun huomasin olevani raskaana.

[/quote]

Sama.

Vierailija
39/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:04"]

[/quote]

[/quote]
Mitä vaihtoehtoja siinä oli? En minä voinut lapsia sinnekään jättää, jonkunhan heistä on huolehdittava.

Vierailija
40/51 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä paha alkoholi-ja mielenterveysongelma, ei kykenevä hoitamaan lasta täysaikaisesti.