Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai ei kotiäiti ehdi suihkuun vai?

Vierailija
12.12.2014 |

kävin just kunnolla saunassa, rasvasin jalat, kuorin ja voitelin vartalon, tein tehohoidon hiuksiin, leikkasin ja lakkasin kynnet, laitoin kasvonaamion..

Vauva nukkuu parvekkeella aamupäiväunia vaunulenkin jälkeen. :D

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä voitan teidät kaikki! Herään aamulla klo 5, käyn kuntosalilla, vien koiran lenkille, käyn suihkussa, laitan hiukset ja meikkaan. Harrastan seksiä miehen kanssa. Laitan aamupalan miehelle ja lapsille ja sitten vauva herää. Läl-läl-lää! Olen 173cm pitkä ja painan 47kg. Kuppikoko on 65G. Olen akateeminen. Iltapäivät teen töitä kotona, tai tapaan ystäviä, kun vauva nukkuu. Siivoan ja teen upeat ruuat myös. Ja vauvaa hoidan täydellisesti. 

Vierailija
42/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:03"]No ei ole terve vauva, jos noin tekee. Hermosto-ongelmaa varmaan ollut.[/quote]

No ei olekaan, samalta huutajalta tutkitaan nyt neurologista häiriötä. Mutta olipa syy allergia, refluksi tai muu syy, näitä huutajia todellakin on, enkä ymmärrä mitä kukaan saa irti siitä että syyllistää sellaisen äitiä, milloin on marttyyri tai opettanut lapsensa huutamaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:51"]

Lapset ovat erilaisia! Ja kovimpia toisia neuvomaan ja besserwisseröimään ovat yhden ja kahden lapsen vanhemmat :-)! 

[/quote]

Ehkä ne on siksi yhden tai kahden lapsen vanhempia, koska tietävät usean lapsen tuovan enemmän huolta, töitä ja vähemmän omaa aikaa. Eihän niitä lapsia tarvitse montaa tehdä, jos se elämä on niiden kanssa sit niin vaikeaa.

[/quote] en tarkoita että lapsia tarvii monta tehdää...et ymmärtänyt pointtia! En  jaksa alkaa selittämään.

Vierailija
44/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:59"]Te, joiden vauvat nukkuu vain sylissä, miten nukutte yönne? Turha sanoa, ettette nuku, koska ihminen kuolee ilman unta, vaikka olis mitkä hormonit elimistössä.
[/quote]
Istuin/nojasin paksuihin tyynyihin ja vauva oli sylissä pää olkapäällä. Oli niin paha refleksi ettei suostunut olla makuulla. Siinä sitten "nukuin" istualtaan. En kuollut unenpuutteeseen, mutta välillä toivoin kuolevani. Oli se vaan hirveää aikaa.

Vierailija
45/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:39"]Ei se vauva kuole jos äiti käy 15-30 minuuttia suihkussa, haloo. Jokaikinen voi käydä suihkussa jos vaan haluaa. Jotkut vaan haluaa olla martyyreita, ja/tai kuvittelee että vauvaa ei voi jättää hetkeksikään yksin.
[/quote]Nimenomaan maalaisjärki käteen. Nykyajan naiset ovat niin avuttomia lasten kanssa. Ei pystytä vauvaa hetkiksikään jättämään. Kyllä äiti suihkussa voi käydä ja vauva olla vaikka pinnasängyssä sen aikaa. Joku kerran kysy järkyttyneenä et oliko vauva toisessa huoneessa kun kävin suihkussa. Voi kamala. Jos on turvallisella paikalla.Itse imetin aluss ja vauva itki jatkuvasti, annoin korviketta lisänä ja itkut loppuivat siihen.

Vierailija
46/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:28"]

Ja jos vauva olisi hereillä, sauna olis ehkä pitänyt skipata, mutta sitterissä tai kaukalossa olis köllötellyt mukavasti ja katsellut äidin touhuja kylppärissä. Kyllä suihkuun pääsee jos haluaa. Mulla 3 vuotias katsoo tyytyväisenä telkkaria kun mä huollan itseäni. Ei kaikki ole automaattisesti vaikeeta. Marttyyriys on useimmiten oma valinta. Kyllä sitä halutessaan keinot keksii.

[/quote]

No kaikki vauvat eivät todellakaan köllöttele sitterissä tai kaukalossa tyytyväisenä. Suihkuun toki tällaisenkin vauvan kanssa pääsee, kun vaan kuuntelee huutoa, ja se on tietysti oma valinta, huudattaako vauvaa vai hoitaako. Mä kävin vasta vauvan mentyä yöunille (yöllä sentään nukkui) tai miehen tultua kotiin, joten eipä siinä sinänsä ollut ongelmaa.
[/quote]

Problem solved.

Vierailija
47/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:03"]No ei ole terve vauva, jos noin tekee. Hermosto-ongelmaa varmaan ollut.[/quote]

No ei olekaan, samalta huutajalta tutkitaan nyt neurologista häiriötä. Mutta olipa syy allergia, refluksi tai muu syy, näitä huutajia todellakin on, enkä ymmärrä mitä kukaan saa irti siitä että syyllistää sellaisen äitiä, milloin on marttyyri tai opettanut lapsensa huutamaan... 

[/quote]

Mun ei ollut tarkoitus syyllistää ketään. Ikäviä ne, jotka niin tekee. Mä vaan kerroin, että jos joku luulee vauva-arkea hirveäksi, ettei edes suihkuun ehdi, niin kyllä ehtii ja paljon muutakin. Siis, jos ei ole sairasta vauvaa. Terve vauva pärjää kolmekuisesta hetkittäin itsekseenkin ja nukkuakin yleensä hyvin. 

Ja korvikkeesta, kun tuossa yksi mainitsi. Korvikkeella munkin vauvasta tuli hymyilevä, tyytyväinen ja hyvin nukkuva. Pelkällä imetyksellä ärtyisä huutaja. Imetys jatkuu toki myös rinnalla.

Vierailija
48/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
49/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi saunoa vauvan nukkuessa ulkona. Oon liian vainoharhainen. Mutta kyllä mäkin iltaisin suihkuun ehdin, vaikka saunaan.

Vierailija
50/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
51/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:29"]

Minä en uskaltaisi saunoa vauvan nukkuessa ulkona. Oon liian vainoharhainen. Mutta kyllä mäkin iltaisin suihkuun ehdin, vaikka saunaan.

[/quote]

Lasitettu parveke, itkuhälytin mukana. Kuulin, kun heräsi  ja alkoi höpöttää ja naureskella ja hain pois. :)

Vierailija
52/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:51"]

Lapset ovat erilaisia! Ja kovimpia toisia neuvomaan ja besserwisseröimään ovat yhden ja kahden lapsen vanhemmat :-)! 

[/quote]

Ehkä ne on siksi yhden tai kahden lapsen vanhempia, koska tietävät usean lapsen tuovan enemmän huolta, töitä ja vähemmän omaa aikaa. Eihän niitä lapsia tarvitse montaa tehdä, jos se elämä on niiden kanssa sit niin vaikeaa.

[/quote] en tarkoita että lapsia tarvii monta tehdää...et ymmärtänyt pointtia! En  jaksa alkaa selittämään.

[/quote]

En varmaan tajunnutkaan. Ajattelin, että on samaa sarjaa kuin: lapsettomat eivät tiedä mitään, yhden lapsen vanhemmat ei tiedä mitään, kahden lapsen vanhemmat ei...

Viiden lapsen vanhemmat ovat varmaan neroja. :) Ei omaa elämää, mut neroja ovat. 

Vierailija
53/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
54/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:39"]

Ei se vauva kuole jos äiti käy 15-30 minuuttia suihkussa, haloo. Jokaikinen voi käydä suihkussa jos vaan haluaa. Jotkut vaan haluaa olla martyyreita, ja/tai kuvittelee että vauvaa ei voi jättää hetkeksikään yksin.

[/quote]

Onko sulla ollut vauvaa, joka huutaa niin että naama alkaa sinertää ja tulee oksennus? Ja jos oli, menitkö todellakin mielummin suihkuun kuin otit vauvan syliin rauhoittumaan? Mulla ei ollut sydäntä jättää pientä oksentamaan huutamaan hädissään.

[/quote]

Kyllä kai se huutaa, kun on totutettu siihen että se tehoaa. Huuto ei tapa ketään, eikä normaalisti hoidettu lapsi huuda niin paljoa että oksentaa.. Sitten huutaa, jos on siihen totutettu - kyllähän se hoksaa, että oksentamalla saa huomiota ja juoksutettua äitiä. Pari kertaa kun olisit antanut huutaa niin varmasti olisi huomannut että ei muutes tehoa, turha rääkyä.
[/quote]

Vastasyntynyttä ei totuteta mihinkään, eikä opeteta.
PAITSI jos olet vastaamatta hänen viesteihinsä eli itkuun. Täten hänestä tulee ns "helppo" ja apaattinen.
Niin vanhanaikaista tuo "anna itkeä niin oppii" meininki.

Vierailija
55/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
56/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:11"]

Minäpä voitan teidät kaikki! Herään aamulla klo 5, käyn kuntosalilla, vien koiran lenkille, käyn suihkussa, laitan hiukset ja meikkaan. Harrastan seksiä miehen kanssa. Laitan aamupalan miehelle ja lapsille ja sitten vauva herää. Läl-läl-lää! Olen 173cm pitkä ja painan 47kg. Kuppikoko on 65G. Olen akateeminen. Iltapäivät teen töitä kotona, tai tapaan ystäviä, kun vauva nukkuu. Siivoan ja teen upeat ruuat myös. Ja vauvaa hoidan täydellisesti. 

[/quote]

nämä unohdit:

Mies on komea ja fiksu ja ostelee ruusuja ja lahjoja alvariinsa.

Teillä on rahaa kuin roskaa.

Lapsi ei koskaan itke, pasko tai oksenna.

Vierailija
57/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:23"]kävin just kunnolla saunassa, rasvasin jalat, kuorin ja voitelin vartalon, tein tehohoidon hiuksiin, leikkasin ja lakkasin kynnet, laitoin kasvonaamion..

Vauva nukkuu parvekkeella aamupäiväunia vaunulenkin jälkeen. :D
[/quote]
Joo, kyllä ehtii. Lapset siihen telkkarin eteen tai tabletit käteen. Hamppari ateriat siihen viereen ja aikaa alkaa löytyä vaikka mihin. Mitä sitä siinä vaiheessa enää rajottua edes suihkuun. Riittää sitä omaa aikaa vaikka juoruta puhelimessa tunteja.

Yllättävän pieni vauva kykenee katsomaan videoita. D vitamiiniä purkista ja ikkuna auki että saavat raitista ilmaa. Vaatteet minimiin niin ei tarvi niitäkään vaihdella eivätkä likastu.

T. Tehokas äiti, jolla on vaikka kuinka paljon aikaa suihkutella ja kaunistua miestä ja itseä varten

Vierailija
58/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran laittanut 1-vuotiaan pinnasänkyyn, jotta ehdin käymään pikaisesti suihkussa. Kyllä sieltä pinnasänkystä aina huudetaan äitiä. :D Yleensä käymme joka päivä yhdessä suihkussa.

Ymmärrän kyllä, jos joku ei vain yksinkertaisesti ehdi, koska lapsi on niin vaativa. Kaikilla ei ole yksin viihtyviä lapsia vaan jotkut haluavat olla koko ajan kontaktissa, joten huutavat sitten keuhkot pihalle, kun jäävät yksin hetkeksikään. Kuka äiti haluaa kuunnella lapsensa huutamista, joka raastaa sydäntä?

Meillä lapsi ei pysy paikoillaan, jos ei ole juuri esim. pinnasängyssä. Yleensä hän kiipeilee tv-tasolle, tuoleille tai tutkii vessanpönttöä, jos ovi on jäänyt vahingossa auki. :D Se hiljaisuus onneksi yleensä kertoo hyvin paljon, että jotain tapahtuu.

Vierailija
59/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D

Vierailija
60/64 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:23"]kävin just kunnolla saunassa, rasvasin jalat, kuorin ja voitelin vartalon, tein tehohoidon hiuksiin, leikkasin ja lakkasin kynnet, laitoin kasvonaamion.. Vauva nukkuu parvekkeella aamupäiväunia vaunulenkin jälkeen. :D [/quote] Joo, kyllä ehtii. Lapset siihen telkkarin eteen tai tabletit käteen. Hamppari ateriat siihen viereen ja aikaa alkaa löytyä vaikka mihin. Mitä sitä siinä vaiheessa enää rajottua edes suihkuun. Riittää sitä omaa aikaa vaikka juoruta puhelimessa tunteja. Yllättävän pieni vauva kykenee katsomaan videoita. D vitamiiniä purkista ja ikkuna auki että saavat raitista ilmaa. Vaatteet minimiin niin ei tarvi niitäkään vaihdella eivätkä likastu. T. Tehokas äiti, jolla on vaikka kuinka paljon aikaa suihkutella ja kaunistua miestä ja itseä varten

[/quote]

Joopajoo. Me kyllä syötiin, leikittiin, laulettiin, luettiin, käytiin lenkillä ja nyt syötiin uudestaan. 

Että piruile sinä vaan. :)

Ap