Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa äijä, lue ja hjälpa mig

Vierailija
12.12.2014 |

No ziiz, on yksi äijä. Parin ekan tapaamisen jälkeen hän oli hirveän innokas tapaamaan uudestaan. Se oli minusta suloista ja imartelevaa. En kuitenkaan syttynyt välittömästi, joten käyttäydyin hieman etäisesti.

Sitten napsahti ja aloin pitää hänestä todella paljon ja sain vähän puhtia kysellä itsekin, että millons sitä voitaisi nähdä next time.

Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme ja minulla tuore ero takana. En tietenkään ole kovin innokas hätiköimään saadakseni taas turpaan näissä asioissa.

Kuitenkin minua vituttaa sellainen asia, että tyypistä kuuluu vähän miten milloinkin. Viesteihin hän on melko hidas vastaamaan ja joskus, kun odottaisin jotain hyvän yön viestiä, niin ei sitä sitten tulekaan. Olen (tosin vain kerran) soittanut hänelle niin, ettei hän vastannut. Hän ei sitten soittanut takaisin vaan tekstasi, että oli ulkona käymässä. No pääasia toki, että ilmoitti jotenkin. Jollain tapaa odotan kyllä puhelua puhelusta.

Minua nyt huolettaa se, että alan turhautua tällaiseen meininkiin. ASIASTA ON JUTELTU !! Ja tyyppi on sanonut tykkäävänsä minusta. Haluan uskoa sen.

Livenä hän on tosi ihana ja meillä on sellainen....välitön (?) huumori, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Tyyppi on sellainen jalat maassa oleva, kiltti eikä harrasta yhden yön juttuja. Ei dokaile paljon, polttaa vain hyvin harvoin. Siis kaikin puolin minulle sopiva äijä eli en todellakaan haluaiso luopua ihan heppoisin perustein. Kuitenkin oma mielenkiintoni alkaa laantua jos kaikki on näin... takkuilevaa?

Niin että pitäisikö nähdä häntä tänään vai sanoa pokkana että enpä nyt tänään taida jaksaa, ja antaa hänen odottaa että milloin minulle mahtaa sopia? Kiitos ja kumarrus.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nuo ratin takana työskentelevät äijät tuommosia ;) Terveisiä vaa sinne ap:lle, täällä kohtalotoveri :)

Vierailija
82/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaa...näe ihmeessä häntä tänään, niin mä tekisin. Ota härkää sarvista ja kysy asioista suoraan. Mut älä roiku liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myohaista! Jos ventovieraat harrastavat seksia....olet helppo.

Vierailija
84/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:05"]

Jotta en myt aivan tyhmältä vaikuttaisi, niin kerrottakoon, että livenä tyyppi hymyilee paljon, koskettaa, sanoo nätiksi ja kauniiksi, tulee lähelle. Hidas vastaaminen johtuu osittain siitä, että hän on työn puolesta paljon tien päällä eikä tekstaa ratin takana. Tai niin ainakin lupasi minulle. Tekstaa kyllä sitten yleensä iltapäiväklllä ja kertoo, missä on ja mitä tekee (kysymättä siis.) Silti olen turhautunut ja mietin, et pitäisikö antaa äijän odottaa. Tänään voisimme nähdä, mutta en halua olla helppo :D

[/quote]

Vierailija
85/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:52"]Ne on nuo ratin takana työskentelevät äijät tuommosia ;) Terveisiä vaa sinne ap:lle, täällä kohtalotoveri :)
[/quote]

Ei ole rekkakuski eikä mikään muukaan kuski hän siis. Enkä TODELLISUUDESSA tiedä kuinka paljon hän viettää aikaa ratissa ja kuinka paljon muissa hommissa (töissä ollessaan), mutta on antanut ymmärtää, et aika paljon saa kuitenkin ajella paikasta toiseen. En kuitenkaan yritä tässä puolustella mitään :-) Vituttaa kuitenkin ja turhautta, kun ei haluaisi homman menevän päin persettä, mutta tuntee itsensä niin hyvin... No, katsotaan. Suoraan sanottuna tekisi mieli kyllä ihan vittuillakseni olla yksin kotina ja skipata tyypin tapaaminen tänään. Lisää mielipiteitä asiaan liittyen? xd

Vierailija
86/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:28"]Se on hurmaava livenä koska tietää saavansa. Muutoin ei jaksa panostaa kun ei hyödy siitä mitään kuitenkaan. JSSAP.
[/quote]

Äh, minä olen innokkaampi seksin suhteen. Ap

Vierailija
87/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:15"]

One last question: olenko helppo, jos näen häntä tänään? Vai pitäisikö vain sanoa, että nähdään sitten joskus, kun sinä olet vähän innokkaampi asian suhteen?

[/quote]Tuon sanominen vaikuttais vähän passiivis-aggressiiviselta, ja se tuskin jäis fiksulta mieheltä funtsimatta. Niin makaa kuin petaa, eli koitas olla sille ystävällinen.
[/quote]

Heh, tiedän että se on passiivis-aggressiivisesti sanottu ja niin oli ehkä vähän tarkoituskin xdd tai olisi ollut. No pitää katsoa, vähän kylläeni fiilikset tapaamisen suhteen, mutta ehkä sitte... ehkä.

Vierailija
88/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*****Vähän kyllä meni

Vierailija
89/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
90/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä tekisi mieli lopettaa koko homma tähän, koska on niin v-n säälittävää pohtia keskustelupalstalla tällaista asiaa.

Anyways en sitten taas haluaisi sellaistakaan suhdetta, joka etenee supervauhdilla, perustuu miehen omiin hattaraunlmiin minusta ja parin kuukauden kuluttua romuttuu, kun mies tajuaa etten olekaan sellainen, ja minä tajuan, ettei hän ole tuollainen, ja blablabla.

Siispä MIELUUMMIN kuitenkin valitsisin suhteen, joka on edennyt rauhallisesti ja perustuu FAKTOIHIN - ja silti äijä haluaisi minut.

että jos tällaiselle vertailulinjauxelle lähdetään.

En kuitenkaan ole mikäön v-n märisijä, joka anelee äijien huomiota... ja nyt tuntuu kuin olisin.

Hyi.

Vierailija
91/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziiz... koittakaa ny tajuu, et se on mies. Ei terve mies koko ajan räplää puhelinta ja lähettele jotain fakin imeliä pikku viestikäisiä. Vai onks sulla siis äijämäinen rekkalesbo kierroksessa?
Saat siltä vastauksia aina ku se pystyy. Se huomioi sua, on susta kiinnostunu.... mitä ihmettä sä oikeen tarviit? Miks et sit ite koko ajan osota sille palvontaa ja mietit tollasta et pitäskö olla kylmä ja antaa sen oottaa ja blaa blaa?
Alistu palvomaan sitä, jos sä kerta odotat siltä sellasta sua kohtaan, etkä jaksa antaa homman kehittyy omalla painollaan.

Vierailija
92/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
93/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
94/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:00"]Voi ziiz... koittakaa ny tajuu, et se on mies. Ei terve mies koko ajan räplää puhelinta ja lähettele jotain fakin imeliä pikku viestikäisiä. Vai onks sulla siis äijämäinen rekkalesbo kierroksessa?
Saat siltä vastauksia aina ku se pystyy. Se huomioi sua, on susta kiinnostunu.... mitä ihmettä sä oikeen tarviit? Miks et sit ite koko ajan osota sille palvontaa ja mietit tollasta et pitäskö olla kylmä ja antaa sen oottaa ja blaa blaa?
Alistu palvomaan sitä, jos sä kerta odotat siltä sellasta sua kohtaan, etkä jaksa antaa homman kehittyy omalla painollaan.
[/quote]

Luulit varmaan loukkaavasi, mutta itse asiassa pidin vastauksestasi ja TOIVON sen olevan totta. - aa pee

Vierailija
95/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
96/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 06:35"]Myohaista! Jos ventovieraat harrastavat seksia....olet helppo.
[/quote]

xd Tarkoitin henkisesti helppoa. Minä en elä elämääni jotain "seksisääntöjä" noudattaen vaan panen, jos panettaa. Ap

Vierailija
97/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:25"]

AP TÄSSÄ: se on vähän sellainen homma, että tuntuu että nopeasti etenevät ja mallikkaasti soljuvat suhteet saavat äkkipysähdyksen kuin tiiliseinään viimeistään parin kuukauden jälkeen. Toisesta paljastuu puolia, joiden kanssa on mahdotonta elää. Ja sitten on nämä toiset tapaukset, joissa tyypistä tulee tosi aito vaikutelma eikä alussakaan ole mitään ilotulitusten räiskyntää ja huumahattaraa, mutta meno onkin sitten liian takkuista ja turhauttavaa ja oma mielenkiinto meinaa lopahtaa. Voisin vaikka vannoa, että poikaystävänä tuo olisi maailman ihanin. Sitten pitäisi vain jaksaa sinne asti, että asia olisi edes ajankohtainen. Haukotus.

[/quote]

Sun mahdoton voi olla toiselle ziiz ihan jees.

Vierailija
98/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä puhuttavaa teillä työpäivän aikana on, jos koet odotteluksi sen että mies iltapäivällä laittaa viestiä missä on ja mitä tekee? Älä soittele tai viestittele työpäivänä jos ei ole asiaa! Mulla on ihan rengastettu mies ja yhteiset lapset eikä sekään välttämättä vastaa jos on kiireitä. Iltapäivällä soittaa sitten että lähen nyt mitä kaupasta. Jos ette ole suhteessa ja olette sopineet että etenette hitaasti, niinhyväksy että se hitaasti eteneminen ja ei-suhteessa-vielä-oleminen tarkoittaa just sitä, että tapailette ja ilmeisesti paneskelette silloin tällöin ja siihen ei kuulu 24/7 puhelinsuhde. Ja hyväksy että sun ristiriitaiset tunteet kumpuaa siitä että haluaisit kaikki heti tänne nyt. Voithan sä tehdä niin, että vedät vähän henkeä ja annat miehen olla se jona soittelee, mutta jos se oikeasti onhyvä tyyppi joka pelkää suhteessa siipeen saamista, sekin saattaa tulkita sun vähentyneen puhelinterrorin niin ettet ollutkaan niin kiinnostunut lopulta. Vaikka olit! Joten sinuna sanoisin miehelle ihan rehellisesti että tykkään susta ja haluaisin että edettäisiin suhteessa tiiviimpään vaiheeseen nopeammin,mutta ymmärrän että haluat hitaasti lähentyä. Mutta että nyt minun täytyy itseni vuoks höllätä ja ajatella vähän muuta kuin että koska vastaat. Joten vähennän nyt vähän yhteydenpitoa mutta olenedelleen kiinnostunut susta.

Vierailija
99/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 06:35"]Myohaista! Jos ventovieraat harrastavat seksia....olet helppo. [/quote] xd Tarkoitin henkisesti helppoa. Minä en elä elämääni jotain "seksisääntöjä" noudattaen vaan panen, jos panettaa. Ap

[/quote]Helppo

Vierailija
100/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan