Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa äijä, lue ja hjälpa mig

Vierailija
12.12.2014 |

No ziiz, on yksi äijä. Parin ekan tapaamisen jälkeen hän oli hirveän innokas tapaamaan uudestaan. Se oli minusta suloista ja imartelevaa. En kuitenkaan syttynyt välittömästi, joten käyttäydyin hieman etäisesti.

Sitten napsahti ja aloin pitää hänestä todella paljon ja sain vähän puhtia kysellä itsekin, että millons sitä voitaisi nähdä next time.

Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme ja minulla tuore ero takana. En tietenkään ole kovin innokas hätiköimään saadakseni taas turpaan näissä asioissa.

Kuitenkin minua vituttaa sellainen asia, että tyypistä kuuluu vähän miten milloinkin. Viesteihin hän on melko hidas vastaamaan ja joskus, kun odottaisin jotain hyvän yön viestiä, niin ei sitä sitten tulekaan. Olen (tosin vain kerran) soittanut hänelle niin, ettei hän vastannut. Hän ei sitten soittanut takaisin vaan tekstasi, että oli ulkona käymässä. No pääasia toki, että ilmoitti jotenkin. Jollain tapaa odotan kyllä puhelua puhelusta.

Minua nyt huolettaa se, että alan turhautua tällaiseen meininkiin. ASIASTA ON JUTELTU !! Ja tyyppi on sanonut tykkäävänsä minusta. Haluan uskoa sen.

Livenä hän on tosi ihana ja meillä on sellainen....välitön (?) huumori, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Tyyppi on sellainen jalat maassa oleva, kiltti eikä harrasta yhden yön juttuja. Ei dokaile paljon, polttaa vain hyvin harvoin. Siis kaikin puolin minulle sopiva äijä eli en todellakaan haluaiso luopua ihan heppoisin perustein. Kuitenkin oma mielenkiintoni alkaa laantua jos kaikki on näin... takkuilevaa?

Niin että pitäisikö nähdä häntä tänään vai sanoa pokkana että enpä nyt tänään taida jaksaa, ja antaa hänen odottaa että milloin minulle mahtaa sopia? Kiitos ja kumarrus.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziiz emt

Vierailija
62/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:17"]Ziiz emt
[/quote]

No kyllä zä ehkä jotain tiijjjjjät .. . . . . . . . . ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes identtinen ongelma. Mies ei jaksa olla pitkiä aikoja yhdessä, takana raskas ero (3v sitten) ja kuulemma pelkää, että edetään liian nopeasti ja hän saa siipeen uudelleen. Itse kaipailisin juuri noita hyvänyön toivotuksia (ollaan myös puhuttu asiasta mut ei mee kalloon...), sellasia pieniä söpöjä juttuja silloin, kun ei olla toistemme kanssa. Mulla on todella epävarma ja hylätty olo, kun ei olla yhdessä ja myös silloin jos vietetään pidempiä aikoja yhdessä ja hän sulkeutuu kuorensa sisälle ja ei anna jatkuvasti huomiota. :(

Vierailija
64/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein loistava parodia trollaus 

Vierailija
65/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP TÄSSÄ: se on vähän sellainen homma, että tuntuu että nopeasti etenevät ja mallikkaasti soljuvat suhteet saavat äkkipysähdyksen kuin tiiliseinään viimeistään parin kuukauden jälkeen. Toisesta paljastuu puolia, joiden kanssa on mahdotonta elää.

Ja sitten on nämä toiset tapaukset, joissa tyypistä tulee tosi aito vaikutelma eikä alussakaan ole mitään ilotulitusten räiskyntää ja huumahattaraa, mutta meno onkin sitten liian takkuista ja turhauttavaa ja oma mielenkiinto meinaa lopahtaa.

Voisin vaikka vannoa, että poikaystävänä tuo olisi maailman ihanin. Sitten pitäisi vain jaksaa sinne asti, että asia olisi edes ajankohtainen. Haukotus.

Vierailija
66/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:21"]melkein loistava parodia trollaus 
[/quote]

Kyllä tämä on ihan aito problemoz. En nyt ehkä ota asiasta samanmoista stressiä kuin useimmat kanssatoverit täällä. Kunhan kepeästi kyselen, että mitäs vittua tekisi tässä. Ap

Vierailija
67/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on joku suloisin hymy ja ääni, voi että. En haluaisi edes ajatella mitään jutun lopettamista. Olisi todella todella vaikeaa päästä yli. Pidän yleensä "perus äijistä", mutta tämän tyypin kiltteys ja suloisuus ovat vieneet jalat alta. Ainoa asia tosiaan on tuo, että minä itse tarvitsen huomiota muutenkin kuin livenä. Jos tyypistä olisi paljastunut joku muu huono puoli, niin luultavasti tämä olisi tässä minun puoleltani. Nyt en kuitenkaan voi luopua.

Vierailija
68/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:04"]

Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme...

[/quote]No ei näytä olevan ok, tai sitten teillä on eri käsitys rauhassa etenemisestä. Mies varmaan haluaa tutustua suhun paremminkin, mutta ei ole vielä valmis sitoutumaan tilanteeseen jossa on jatkuvasti yhteydessä naiseen. Jos mies todella kiinnostaa, niin tee se miehelle selväksi, mutta anna nyt miehen olla enemmän se aloitteentekijä, ettei sille tule ihan nurkkaan ajettu fiilis.

Vierailija
69/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:36"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:04"]

Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme...

[/quote]No ei näytä olevan ok, tai sitten teillä on eri käsitys rauhassa etenemisestä. Mies varmaan haluaa tutustua suhun paremminkin, mutta ei ole vielä valmis sitoutumaan tilanteeseen jossa on jatkuvasti yhteydessä naiseen. Jos mies todella kiinnostaa, niin tee se miehelle selväksi, mutta anna nyt miehen olla enemmän se aloitteentekijä, ettei sille tule ihan nurkkaan ajettu fiilis.
[/quote]

Niin annankin. Onnekseni olen juuri eronnut hermoja raastavasta suhteesta, niin en ole mitenkään ylitsevuotavan innokas hyppäämään mahdollisesti samaan oravanpyörään välittömästi uudestaan. Eli sinänsä asia on ok, ja koska tein tämän aloituksen niin toisaalta ei ole.
Kaipa minä elän kuin koko tyyppiä ei olisi olemassakaan, ja havahdun sitten aina välillä hänen viesteihinsä että ai niin, minulla oli joku mieskin kierroksessa. Tuntuu aina yhtä naiivilta kirjoitella tällaisia juttuja nettiin. Mutta voisin vaikka vannoa, että tämä on oikeasti aito tyyppi eikä pelaile mitään.

Vierailija
70/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that in to you.... :\

Vierailija
71/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:50"]He's just not that in to you.... :\
[/quote]

Niin tai näin, hänellä on pari pitkää suhdetta takana ja sinänsä ymmärrän, että vahingosta viisastuneena hänkään ei halua
suinpäin rynnätä uuteen suhteeseen vieraan kanssa. Hän on sanonut suoraan, että pelkää tulevansa hyväksikäytetyksi uudestaan.
No ehkä sitten ilmoitan hänelle tänään, että you are not that into me ja tämä oli tässä. Amen.

Vierailija
72/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta en myt aivan tyhmältä vaikuttaisi, niin kerrottakoon, että livenä tyyppi hymyilee paljon, koskettaa, sanoo nätiksi ja kauniiksi, tulee lähelle. Hidas vastaaminen johtuu osittain siitä, että hän on työn puolesta paljon tien päällä eikä tekstaa ratin takana. Tai niin ainakin lupasi minulle.
Tekstaa kyllä sitten yleensä iltapäiväklllä ja kertoo, missä on ja mitä tekee (kysymättä siis.)

Silti olen turhautunut ja mietin, et pitäisikö antaa äijän odottaa. Tänään voisimme nähdä, mutta en halua olla helppo :D

Vierailija
73/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

One last question: olenko helppo, jos näen häntä tänään? Vai pitäisikö vain sanoa, että nähdään sitten joskus, kun sinä olet vähän innokkaampi asian suhteen?

Vierailija
74/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltokatko Huuto.netissä

Vierailija
75/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:19"]Huoltokatko Huuto.netissä
[/quote]

Niin

Vierailija
77/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:22"]Hoitolait hallituksen käsittelyyn ehkä tammikuussa

[/quote]

xdd

Vierailija
78/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minecraftin peluu luonnistuu nyt Windows-puhelimilla

Vierailija
79/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hurmaava livenä koska tietää saavansa. Muutoin ei jaksa panostaa kun ei hyödy siitä mitään kuitenkaan. JSSAP.

Vierailija
80/150 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:15"]

One last question: olenko helppo, jos näen häntä tänään? Vai pitäisikö vain sanoa, että nähdään sitten joskus, kun sinä olet vähän innokkaampi asian suhteen?

[/quote]Tuon sanominen vaikuttais vähän passiivis-aggressiiviselta, ja se tuskin jäis fiksulta mieheltä funtsimatta. Niin makaa kuin petaa, eli koitas olla sille ystävällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi