Olen sosiopaatti, haluatko kysyä jotakin?
Itsetuntoni on heikko, persoonani on rakentunut valheellisen identiteetin varaan. Nautin muiden piinaamisesta, koska se tuo sisältöä tyhjään olemiseeni. Kasvuympäristöni oli ankea ja väkivaltainen. Se on määräävin tekijä siinä, miksi minusta tuli tällainen. Olen lisäksi narsisti, ja kuvittelen olevani paljon fiksumpi, mitä todellisuudessa olen. Kaikkien muiden menestys ja erinomaisuus näyttäytyy minulle uhkana. Koen sen henkilökohtaisena loukkauksena, koska se alleviivaa omaa surkeuttani. Itsetuntoni on pitkälti rakentunut muiden haukkumisen varaan. En ymmärrä, että projisoin omia piirteitäni muihin. Saatan esimerkiksi haukkua jotakin läskiksi, kun juuri olen mättänyt levyn suklaata. Tai haukun jonkun meikkaamista, koska itse näytän vaatimattomalta. Sairaudentuntoa minulla ei ole. Suurimmaksi uhkaksi koen itseäni älykkäämmät psykopaatit.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
En halua.
Etpä tietenkään. Elät joka päivä hänenä.
Mitä vttua sinä Riikka meille kostat?
Sulla ei ola kykyä tähän peliin ja sekoitat diagnoosit jo esittelytekstissä. Älykkyysosamääräsi ei riitä tähän leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua sinä Riikka meille kostat?
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ola kykyä tähän peliin ja sekoitat diagnoosit jo esittelytekstissä. Älykkyysosamääräsi ei riitä tähän leikkiin.
Harhat.
Onko sosipaatti omasi vai lääkärin diagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sosipaatti omasi vai lääkärin diagnoosi?
Tämä kiinnostaisi minuakin, sekä aloittajan sukupuoli. Ilmeisesti nainen?
Tunnetko koskaan empatiaa ketään toista kohtaan?
Osaatko hurmata ihmisen kuin ihmisen halutessasi?
En usko, että aloittaja on narsisti, koska ei vastailekaan kysymyksiin. Narsisti nauttisi huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin. Näyttelen empatiaa jos se hyödyttää minua jollakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen enemmänkin luuseriraivoaja. Osaan kyllä olla jollekin yleisölle joskus hurmaavakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus harvoin. Näyttelen empatiaa jos se hyödyttää minua jollakin tavalla.
Mikä sen empatian laukaisee?
Tuohan on rohkaisevaa, että tunnet empatiaa. Se on taito, jota voi harjoitella. Lapsuuttasi ei mikään paikkaa enää, mutta pystyt itse paikkaamaan noita puuttuvia taitoja hieman. En usko, että sosiopaattina olo tekee kovin onnelliseksi. Toki siinä on varmasti puolensa, ei murehdi niin paljon turhia asioita :-) Liian herkät ihmiset murehtivat aivan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen enemmänkin luuseriraivoaja. Osaan kyllä olla jollekin yleisölle joskus hurmaavakin.
Mitä tarkoittaa luuseriraivoaminen? Että raivoat niin että nolaat itsesi? Yleensä se on kai traumaperäistä ja joidenkin mukaan agitoitunutta masennusta. Itse raivoan hallitsemattomasti, koska koen, että rajojani rikotaan ja ihmiset ovat epäkunnioittavia, siis koen uhkaa. Menee hermo välittömästi ja silloin voisin jopa tappaa. Eli ymmärrän raivarit hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa luuseriraivoaminen? Että raivoat niin että nolaat itsesi? Yleensä se on kai traumaperäistä ja joidenkin mukaan agitoitunutta masennusta. Itse raivoan hallitsemattomasti, koska koen, että rajojani rikotaan ja ihmiset ovat epäkunnioittavia, siis koen uhkaa. Menee hermo välittömästi ja silloin voisin jopa tappaa. Eli ymmärrän raivarit hyvin!
Luuseriraivoamisella tarkoitan sitä, etten hallitse raivoani. Muille se näyttäytyy luuserinomaisena.
En halua.