Vituttaa äijä, lue ja hjälpa mig
No ziiz, on yksi äijä. Parin ekan tapaamisen jälkeen hän oli hirveän innokas tapaamaan uudestaan. Se oli minusta suloista ja imartelevaa. En kuitenkaan syttynyt välittömästi, joten käyttäydyin hieman etäisesti.
Sitten napsahti ja aloin pitää hänestä todella paljon ja sain vähän puhtia kysellä itsekin, että millons sitä voitaisi nähdä next time.
Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme ja minulla tuore ero takana. En tietenkään ole kovin innokas hätiköimään saadakseni taas turpaan näissä asioissa.
Kuitenkin minua vituttaa sellainen asia, että tyypistä kuuluu vähän miten milloinkin. Viesteihin hän on melko hidas vastaamaan ja joskus, kun odottaisin jotain hyvän yön viestiä, niin ei sitä sitten tulekaan. Olen (tosin vain kerran) soittanut hänelle niin, ettei hän vastannut. Hän ei sitten soittanut takaisin vaan tekstasi, että oli ulkona käymässä. No pääasia toki, että ilmoitti jotenkin. Jollain tapaa odotan kyllä puhelua puhelusta.
Minua nyt huolettaa se, että alan turhautua tällaiseen meininkiin. ASIASTA ON JUTELTU !! Ja tyyppi on sanonut tykkäävänsä minusta. Haluan uskoa sen.
Livenä hän on tosi ihana ja meillä on sellainen....välitön (?) huumori, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Tyyppi on sellainen jalat maassa oleva, kiltti eikä harrasta yhden yön juttuja. Ei dokaile paljon, polttaa vain hyvin harvoin. Siis kaikin puolin minulle sopiva äijä eli en todellakaan haluaiso luopua ihan heppoisin perustein. Kuitenkin oma mielenkiintoni alkaa laantua jos kaikki on näin... takkuilevaa?
Niin että pitäisikö nähdä häntä tänään vai sanoa pokkana että enpä nyt tänään taida jaksaa, ja antaa hänen odottaa että milloin minulle mahtaa sopia? Kiitos ja kumarrus.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:04"]No mutta jos sulla on akku loppu, niin sehän on ongelma sun päässä. Totta kai turhauttaa odotella ja pelätä että akku loppuu, mutta luuletko oikeasti että se mies on lukenut viestin ("akku loppuu") jättänyt puhelimen pöydälle ja lähtenyt ulos? Jos et luule että tekisi niin, vaan luulet että hänellä ei ollut puhelin lähellä eikä hän nähnyt viestiä ajoissa, niin mitä hätäilet? Sellaista sattuu.
Toki teillä voi olla jatkossakin tällaisia tilanteita, jos sulla usein on akku loppu tai muuten olet sellainen että saatat haluta viime tipassa ottaa yhteyttä (minä esim. olen sellainen) ja toivot että saat yhteyden silloin kun tarvis ja asioita voi sopia joustavasti vielä matkalta, ja jos mies vastaavasti ei jaksa pitää puhelinta käteen kasvaneena ja haluaa että sovituista asioista pidetään kiinni ja tarvittaessa odotellaan. Onhan ihmiset pystyneet järjestämään tapaamisia ennen kännykkäaikaakin, joten kumpikin tapa voi toimia.
[/quote]
No juujuu... Ei se kai ilkeyttään ignoorannut. Vitutti silti, mutta se on jo historiaa. Nyt minua kyllä häiritsee, kun minulta meni hengailufiilis ohi tämän päivän osalta. Tuntuu, että jouduin "anella" tyypin tapaamaan minua tänään. Mieluummin skippaisin koko homman tänään. Ap
Mut ehkä sun kannattaa vähentää yhteydenpitoa muissa kuin tapaamisiin liittyvissä asioissa, jos siltä tuntuu, ja seurata alkaako mies pitää tiiviimmin yhteyttä. Mutta mun mielestä ei kannata tämän kertomasi perusteella vielä sanoa että antaa olla. Koska ihmisillä on erilaisia tapoja hoitaa tuollaisia puhelinjuttuja ja tapaamisia, ei pidä ajatella että toinen toimii samalla tavalla kuin itse. Jos muuten menee hyvin ja tulette juttuun, niin anna asioiden edetä jonkun aikaa miehen tahdissa. Tietysti kannattaa olla ilahtunut ja ilmaista se aina kun hän ottaa yhteyttä, jospa innostuisi.
No jos anelulta tuntuu, niin skippaa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:11"]Mut ehkä sun kannattaa vähentää yhteydenpitoa muissa kuin tapaamisiin liittyvissä asioissa, jos siltä tuntuu, ja seurata alkaako mies pitää tiiviimmin yhteyttä. Mutta mun mielestä ei kannata tämän kertomasi perusteella vielä sanoa että antaa olla. Koska ihmisillä on erilaisia tapoja hoitaa tuollaisia puhelinjuttuja ja tapaamisia, ei pidä ajatella että toinen toimii samalla tavalla kuin itse. Jos muuten menee hyvin ja tulette juttuun, niin anna asioiden edetä jonkun aikaa miehen tahdissa. Tietysti kannattaa olla ilahtunut ja ilmaista se aina kun hän ottaa yhteyttä, jospa innostuisi.
[/quote]
No varmasti lopetan viestittelyt... saa tyyppi nähdä itse vaivaa. Livenä menee oikein kivasti :) Itse saan ajoittain pulputtelukohtauksia ja silloin toivoiskn, että toinen on tavoitettavissa kun soitan. Turhauttavaa, kun haluaisi puhua mutta ei saa toista kiinni. Kavereille puhuminen ei ole sama asia.
Turhauttavaa on myös se, että todella pidän äijästä ja en ole edes kiinnostumut muista kuin hänestä. Pelkään vain, että kyllästyn tätä menoa. - aa pee
Ap, sillä on kierroksessa muitakin . Usko tai älä, kiltit miehet on pahimpia pettureita. Susia lampaan vaatteissa. Rentuissa sentään se hyvä puoli että ovat rehellisesti mitä ovat ja tiedät heti minkälaisen paketin saat ilman arvailuja. Joskus jopa rentutkin voivat yllättää kiltteydellään ja ovat uskollisia. Pahimpia just nämä kilttit miehet joista saa kuvan, että ovat uskollisia ja rehtejä....kun totuus lävähtää naamalle niin se on paljon pahempi petos.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 09:29"]Ap, sillä on kierroksessa muitakin . Usko tai älä, kiltit miehet on pahimpia pettureita. Susia lampaan vaatteissa. Rentuissa sentään se hyvä puoli että ovat rehellisesti mitä ovat ja tiedät heti minkälaisen paketin saat ilman arvailuja. Joskus jopa rentutkin voivat yllättää kiltteydellään ja ovat uskollisia. Pahimpia just nämä kilttit miehet joista saa kuvan, että ovat uskollisia ja rehtejä....kun totuus lävähtää naamalle niin se on paljon pahempi petos.
[/quote]
Niin eli rentuilla on kierroksessa usrita naisia yhtä aikaa, mutta niin on kilteilläkin. Eli toisin sanoen maailmassa ei ole ihmistä, joka keskittyisi yhteen kerrallaan. Hei haloo nyt. - aa pee
Jätä toi ärsyttävä kirjoitustyyli niin ehkä tulee miehen paremmin vastattua niihin viesteihinkin...
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:16"]Jätä toi ärsyttävä kirjoitustyyli niin ehkä tulee miehen paremmin vastattua niihin viesteihinkin...
[/quote]
Luulen, ettet sinä tiedä, miten minä kirjoitan av:n ulkopuolella :-) aapee
two wordz: commitment issues. googlaa
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:28"]zzzzzzzzzzzzz.....
[/quote]
Miks mua huvittaa tää ketjux) kiitos, tuo viesti pisti ihan naurattamaan näin perjantaikankeudessa.
Zippazappadappaa. Ap ei pahalla mutta ainaki tän ketjun perusteella vaikutat jotenki erittäin ärsyttävältä joten voisin sanoa jopa tajuavani miestä jos ei oo enää niin kovin innokas. Ehkä se on vaan just toi sun kirjotustyyli, oot joku teinix vai?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:08"]Zippazappadappaa. Ap ei pahalla mutta ainaki tän ketjun perusteella vaikutat jotenki erittäin ärsyttävältä joten voisin sanoa jopa tajuavani miestä jos ei oo enää niin kovin innokas. Ehkä se on vaan just toi sun kirjotustyyli, oot joku teinix vai?
[/quote]
:D Se miten skrivaan av:lle ei kerro todellisesta kirjoitusstailistani about MITÄÄN.
Joku mainitsi sitoutumiskammon, no, olisihan sen suomeksikin voinut toki sanoa, mutta luulen, että tyyppi jonka pisin suhde on kestänyt almost 10 vuotta ei kärsi sitoutumiskammosta suurissa määrin.
Hän on kyllä sanonut suoraan, että haluaa tutustua ennen sitoutumista, jotta välttyy suuremmalla todennäköisyydellä hyväxikäytöltä. Terveisin aapee
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:44"]Eikö se ole "hjälp mig"?
[/quote]
No ei ole. Aapee
Ei kai kukaan kesken panojen rupea puhelinta lämimään!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:54"]Ei kai kukaan kesken panojen rupea puhelinta lämimään!
[/quote]
Ei me panna eikä edes tapailla muita :-) Näin sovimme yhteistuumin. Aa pee
Lol sä oot salee nii teiniX x) siks se ei diGGaa!
No mutta jos sulla on akku loppu, niin sehän on ongelma sun päässä. Totta kai turhauttaa odotella ja pelätä että akku loppuu, mutta luuletko oikeasti että se mies on lukenut viestin ("akku loppuu") jättänyt puhelimen pöydälle ja lähtenyt ulos? Jos et luule että tekisi niin, vaan luulet että hänellä ei ollut puhelin lähellä eikä hän nähnyt viestiä ajoissa, niin mitä hätäilet? Sellaista sattuu.
Toki teillä voi olla jatkossakin tällaisia tilanteita, jos sulla usein on akku loppu tai muuten olet sellainen että saatat haluta viime tipassa ottaa yhteyttä (minä esim. olen sellainen) ja toivot että saat yhteyden silloin kun tarvis ja asioita voi sopia joustavasti vielä matkalta, ja jos mies vastaavasti ei jaksa pitää puhelinta käteen kasvaneena ja haluaa että sovituista asioista pidetään kiinni ja tarvittaessa odotellaan. Onhan ihmiset pystyneet järjestämään tapaamisia ennen kännykkäaikaakin, joten kumpikin tapa voi toimia.