Vituttaa äijä, lue ja hjälpa mig
No ziiz, on yksi äijä. Parin ekan tapaamisen jälkeen hän oli hirveän innokas tapaamaan uudestaan. Se oli minusta suloista ja imartelevaa. En kuitenkaan syttynyt välittömästi, joten käyttäydyin hieman etäisesti.
Sitten napsahti ja aloin pitää hänestä todella paljon ja sain vähän puhtia kysellä itsekin, että millons sitä voitaisi nähdä next time.
Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme ja minulla tuore ero takana. En tietenkään ole kovin innokas hätiköimään saadakseni taas turpaan näissä asioissa.
Kuitenkin minua vituttaa sellainen asia, että tyypistä kuuluu vähän miten milloinkin. Viesteihin hän on melko hidas vastaamaan ja joskus, kun odottaisin jotain hyvän yön viestiä, niin ei sitä sitten tulekaan. Olen (tosin vain kerran) soittanut hänelle niin, ettei hän vastannut. Hän ei sitten soittanut takaisin vaan tekstasi, että oli ulkona käymässä. No pääasia toki, että ilmoitti jotenkin. Jollain tapaa odotan kyllä puhelua puhelusta.
Minua nyt huolettaa se, että alan turhautua tällaiseen meininkiin. ASIASTA ON JUTELTU !! Ja tyyppi on sanonut tykkäävänsä minusta. Haluan uskoa sen.
Livenä hän on tosi ihana ja meillä on sellainen....välitön (?) huumori, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Tyyppi on sellainen jalat maassa oleva, kiltti eikä harrasta yhden yön juttuja. Ei dokaile paljon, polttaa vain hyvin harvoin. Siis kaikin puolin minulle sopiva äijä eli en todellakaan haluaiso luopua ihan heppoisin perustein. Kuitenkin oma mielenkiintoni alkaa laantua jos kaikki on näin... takkuilevaa?
Niin että pitäisikö nähdä häntä tänään vai sanoa pokkana että enpä nyt tänään taida jaksaa, ja antaa hänen odottaa että milloin minulle mahtaa sopia? Kiitos ja kumarrus.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:32"]
Ainoa asia tosiaan on tuo, että minä itse tarvitsen huomiota muutenkin kuin livenä.
[/quote]
Siis... mies ei ehdi töiden yms takia pitää yhteyttä kokoajan ja se on AINOA huono puoli? Jos et tätä kestä, varmaan on vaikea kestää mitään ongelmia parisuhteessa. Sinnittele nyt hyvä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:32"]
Ainoa asia tosiaan on tuo, että minä itse tarvitsen huomiota muutenkin kuin livenä.
[/quote]
Siis... mies ei ehdi töiden yms takia pitää yhteyttä kokoajan ja se on AINOA huono puoli? Jos et tätä kestä, varmaan on vaikea kestää mitään ongelmia parisuhteessa. Sinnittele nyt hyvä ihminen.
[/quote]
Katsellaan.. aapee :)
Mun poikaystävä oli tapailun ensimmäiset kolme kuukautta samanlainen; soitteli joskus kerran viikossa, ei vastannut kovin usein viesteihin ja tapaamista oli mahdottoman vaikea sopia. Tavatessa oli kuitenkin ihan innokas. Olin jo luovuttamassa, mut sit sen päässä vissiin naksahti joku (tai pääsi eroon jostain toisesta tapailunaisesta, mistä sen tietää) ja alkoi viesteihin vastaaminen kiinnostaa. Turhauttavaa se on joo, mut en nyt ehkä heti rupeis mitään "ota tai jätä" -kiristystä aloittamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:11"]Mun poikaystävä oli tapailun ensimmäiset kolme kuukautta samanlainen; soitteli joskus kerran viikossa, ei vastannut kovin usein viesteihin ja tapaamista oli mahdottoman vaikea sopia. Tavatessa oli kuitenkin ihan innokas. Olin jo luovuttamassa, mut sit sen päässä vissiin naksahti joku (tai pääsi eroon jostain toisesta tapailunaisesta, mistä sen tietää) ja alkoi viesteihin vastaaminen kiinnostaa. Turhauttavaa se on joo, mut en nyt ehkä heti rupeis mitään "ota tai jätä" -kiristystä aloittamaan.
[/quote]
Tämä on juurikin turhauttavaa, koska yksi sanoo että ei sitä kiinnosta, toinen sanoo että anna ajan näyttää, kolmas sanoo että "meilläkin oli aluksi tuollaista mutta sitten...", neljäs sanoo että mitä hittoa vauhkoilet, ihan normaalilta kuulostaa ja lista jatkuu. Sitten kun jättää tekemättä jotain niin saa tuntea itsensä sinisilmäiseksi hölmöksi ja kun tekee jotain, saa tuntea itsensä kaiken munaavaksi idiootiksi. Siis ihan sama mitä tekee tai on tekemättä niin aina menee pieleen.
Kiva kuitenkin kuulla tuollaisiakin tarinoita, tietenkin ! Tässä tapauksessa "ei voi" olla ketään toista naista, koska sovittiin, ettei mitään säädetä toisen selän takana. Oletan, että se tarkoittaa myös tapailua. Jos saisin joskus selville miehen tapailleen jotain toistakin, niin hän ei olisi toiminut sopimuksemme mukaan ja näin ollen en edes haluaisi hänestä enää mitään. Minun mielestäni, jos on oikeasti kiinnostunut toisesta niin ei edes tapaile muita. Mutta en tiedä, olen vähän huolissani oman mielenkiintoni säilymisestä. Pitää katsoa, josko tänään tyypistä kuuluisi jotain. Mietimme tuossa, että jos huomenna yritettäisi nähdä. Pakko sanoa, etten varsinaisesti hypi riemusta, vaikka toki haluan hä.en lähelleen. Minulla fiilis lässähtää aika herkästi ja sitten siitä tulee juurikin tällaista. Kiinnostunut olen kyllä, mutta sellainen innostuneisuus katoaa aina herkästi. Nyt voisin nukkua hetken aikaa!! Aapee :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:54"]Rasittavia tuollaiset helvetin huomionkipeät mätisäkit, jotka tekstailevat joka minuutti jostain asiasta ja vielä olettavat, että pitäisi olla koko ajan vastailemassa. Kyllä varmaan kyseinen mieshenkilö nauttii saamastaan "huomiosta" täysin rinnoin.
[/quote]
Miksi sä kutsut naisia mätisäkiksi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:54"]Rasittavia tuollaiset helvetin huomionkipeät mätisäkit, jotka tekstailevat joka minuutti jostain asiasta ja vielä olettavat, että pitäisi olla koko ajan vastailemassa. Kyllä varmaan kyseinen mieshenkilö nauttii saamastaan "huomiosta" täysin rinnoin.
[/quote]
Miksi sä kutsut naisia mätisäkiksi?
[/quote]
Samaa mietin minäkin, vaikken tosin ota itseeni tuollaisia ihmeellisiä heittoja anonyymeiltä keskustelupalstoilla. Äsken äijä tekstasi hyvät huomenet ja kertoi mitä meinasi tänään tehdä.
Olen huomannut, että hän ei kysele minun kuulumisiani eikä yleen kommentoi viimeisintä viestiäni mitenkään. Siis tyyliin klo 1:30 tekstaan, että minä tässä telkkaria katselen ja mietin sellaista asiaa, että ------- (liittyen vaikka tapailuumme.) Sitten vaikkapa klo 11 aamulla hän saattaa tekstata, että huomenta, kylläpäs nukutti, nyt aamupalaa ja sitten kaupan kautta kaveria tapaamaan.
Siis ettäei mitään reaktiota siihen edelliseen viestiin, vaikka se saattaisi liittyä meihin molempiin. Älkää takertuko tuohon ESIMERKKIIN. Se oli nopeasti päästä keksitty, kun en mitään oikeita viestejä ala tänne kopsaamaan :)
Tuosta kuulumisten kyselemättömyydestä en sinänsä ole mieltäni pahoittanut, koska itse olen samanlainen, siis en paljon kysele ihmisten kuulumisia, koska tykkään että minulle kerrotaan spontaanisti asioita ja että itsekin voin kertoilla asioita kysymättä.
Onpas taas jokseenkin tyhmä olo, en tiedä että pitäisikö tässä nyt alkaa itsekin vastailla hiiiiiitaasti ja lyhyesti viesteihin vai olisinko vain oma itseni - ja vittuuntuisin sitten hiljaa itsekaeni miehen tyylistä. Voi voi, on tämä aika naurettavaa tämä elämä :) Aapee :)
ITSEKSENI ja YLEENSÄ, ei yleen :) Aapee :)
Taidan ainakin pitkittää vastausväliä, vaikka kaikenlainen pelailu ihmissuhteissa on tosi lapsellista ja naurettavaa. Lähinnä teen sen siksi, etten halua antaa itsestäni enemmän kuin saan. Hittoakos minä sitten olen aina valmiina vastaamaan, jos ei toinenkaan. Minulta ei tosin koskaan jää viestit huomaamatta, koska olen aina kiinni puhelimessa, siis selailen nettiä, sähköpostia, kuuntelen musaa... siksi olen (valitettavasti) aina valmis vastaamaan heti kaikille. Aapee :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:14"]Estä se facebookissa ja poista puh.nro. Toimii. Vaikka tuleeki älytön ikävä.
[/quote]
En vielä. Aapee :)
[/quote]
No sinähän se siinä oot joka ei osaa päättää mitä haluat?
[/quote]
Sanoin "en VIELÄ." Aapee :)
Kuulostaa kovin vaikealle..
Ei kannata miehiä niin kamalasti analysoida. Ei nekään jaksa analysoida naisia. Jos on hauskaa yhdessä, niin sit on hauskaa jne. :) Lopeta ap tuollainen turha analysointi. Ole oma itsesi, jos sää vastaat aina viesteihin, niin vastaa. Ja anna miehen olla itsensä eli vastaa silloin kun hän kerkiää. Ei kaikki ole kännykän lähellä aina.
Käskymuodosta jää tuo a pois, eli hjälp mig.
Kuulostaa hemmetin vaikealta sotkulta. On sulla ap ainakin aikaa kun ehdit tänne päivitellä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:46"]Kuulostaa kovin vaikealle..
Ei kannata miehiä niin kamalasti analysoida. Ei nekään jaksa analysoida naisia. Jos on hauskaa yhdessä, niin sit on hauskaa jne. :) Lopeta ap tuollainen turha analysointi. Ole oma itsesi, jos sää vastaat aina viesteihin, niin vastaa. Ja anna miehen olla itsensä eli vastaa silloin kun hän kerkiää. Ei kaikki ole kännykän lähellä aina.
[/quote]
Olisikin aina niin helppoa. Kertoisin kaiken yksityiskohtaisesti, jos en pelkäisi tunnistamista. Kuitenkin nyt tiedän yhden asian joka aiheuttaa tätä etäisyyttä tyypissä ja se on täysin YMMÄRRETTÄVÄ asia mutta en ymmärrä, miksi tuollaisessa tilanteessa täytyy lähteä seuranhakuun. Että juuri tässä alussa kun pitäisi TUTUSTUA toiseen, niin toinen VETÄYTYYkin omiin oloihinsa. Se on se alkutaival ERITTÄIN hyvä ajankohta tuollaiselle VETÄYTYMISELLE. Siinä se mahdollinen orastava suhde saa oikein tulta allensa ja lähtee loistavasti käyntiin!! Antaa saatana olla. Ei kiinnosta. Tai KIINNOSTAA, ja vitusti kiinnostaakin. Olisi tämäkin tapaus voinut jättää ilmestymättä minun elämääni kun TIESI tilanteensa. Ja EI liity EKSÄÄN mitenkään!!! Aapee :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:56"]Kuulostaa hemmetin vaikealta sotkulta. On sulla ap ainakin aikaa kun ehdit tänne päivitellä.
[/quote]
No olenko jotain muuta sitten VÄITTÄNYT? Aapee :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:59"]Olisikin aina niin helppoa. Kertoisin kaiken yksityiskohtaisesti, jos en pelkäisi tunnistamista. Kuitenkin nyt tiedän yhden asian joka aiheuttaa tätä etäisyyttä tyypissä ja se on täysin YMMÄRRETTÄVÄ asia mutta en ymmärrä, miksi tuollaisessa tilanteessa täytyy lähteä seuranhakuun. Että juuri tässä alussa kun pitäisi TUTUSTUA toiseen, niin toinen VETÄYTYYkin omiin oloihinsa. Se on se alkutaival ERITTÄIN hyvä ajankohta tuollaiselle VETÄYTYMISELLE. Siinä se mahdollinen orastava suhde saa oikein tulta allensa ja lähtee loistavasti käyntiin!! Antaa saatana olla. Ei kiinnosta. Tai KIINNOSTAA, ja vitusti kiinnostaakin. Olisi tämäkin tapaus voinut jättää ilmestymättä minun elämääni kun TIESI tilanteensa. Ja EI liity EKSÄÄN mitenkään!!! Aapee :)
[/quote]
Jos sun mielenterveys järkkyy jonkun miehen takia, niin anna nyt hyvä ihminen sen miehen unohtua mielestäsi.... Ei tuo kuulosta mitenkään hyvälle alulle mihinkään suhteeseen. Unohda ja katsele muita :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:59"]Olisikin aina niin helppoa. Kertoisin kaiken yksityiskohtaisesti, jos en pelkäisi tunnistamista. Kuitenkin nyt tiedän yhden asian joka aiheuttaa tätä etäisyyttä tyypissä ja se on täysin YMMÄRRETTÄVÄ asia mutta en ymmärrä, miksi tuollaisessa tilanteessa täytyy lähteä seuranhakuun. Että juuri tässä alussa kun pitäisi TUTUSTUA toiseen, niin toinen VETÄYTYYkin omiin oloihinsa. Se on se alkutaival ERITTÄIN hyvä ajankohta tuollaiselle VETÄYTYMISELLE. Siinä se mahdollinen orastava suhde saa oikein tulta allensa ja lähtee loistavasti käyntiin!! Antaa saatana olla. Ei kiinnosta. Tai KIINNOSTAA, ja vitusti kiinnostaakin. Olisi tämäkin tapaus voinut jättää ilmestymättä minun elämääni kun TIESI tilanteensa. Ja EI liity EKSÄÄN mitenkään!!! Aapee :)
[/quote]
Jos sun mielenterveys järkkyy jonkun miehen takia, niin anna nyt hyvä ihminen sen miehen unohtua mielestäsi.... Ei tuo kuulosta mitenkään hyvälle alulle mihinkään suhteeseen. Unohda ja katsele muita :)
[/quote]
Kunhan vain vituttaa. Ja ihan aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:17"]Mut jos vain hetken, pari viikkoako, niin voihan tuo lähteä mihin vain suuntaan? Mitä odotat nopeaa etenemistä jos on puhe että hitaasti edetään.
[/quote]
No joo, tiedetään...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:40"]Mies ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut. Ja tiedät sen itsekin, siksi ahdistaa ja täällä kirjoittelet. Jos mies tapaa kiinnostavan naisen, hän tekee aloitteita eikä todellakaan "halua edetä hitaasti". Selityksiä voi olla vaikka kaksi sataa, mutta kun oikea missi sattuu kohdalle, se iskee tajuntaan sata volttia. Miehet on yksinkertaisia. Jos kiinnostaa, kiinnostaa. Jos se on ehkä, se on ei.
[/quote]
Okei! Aapee :)
[/quote]
Vähän kyllä ihmettelen, kun hän hehkutti ihan ekojen tapaamisten jälkeen ja kertoi olevansa yhtä hymyä, mutta silti halusi edetä rauhassa. Aapee :)
Mutta voin lopettaa homman ja tulla raportoimaan tänne sitten.