Vituttaa äijä, lue ja hjälpa mig
No ziiz, on yksi äijä. Parin ekan tapaamisen jälkeen hän oli hirveän innokas tapaamaan uudestaan. Se oli minusta suloista ja imartelevaa. En kuitenkaan syttynyt välittömästi, joten käyttäydyin hieman etäisesti.
Sitten napsahti ja aloin pitää hänestä todella paljon ja sain vähän puhtia kysellä itsekin, että millons sitä voitaisi nähdä next time.
Tyyppi haluaa edetä rauhassa, mikä on ihan ok, sillä olemme ventovieraita toisillemme ja minulla tuore ero takana. En tietenkään ole kovin innokas hätiköimään saadakseni taas turpaan näissä asioissa.
Kuitenkin minua vituttaa sellainen asia, että tyypistä kuuluu vähän miten milloinkin. Viesteihin hän on melko hidas vastaamaan ja joskus, kun odottaisin jotain hyvän yön viestiä, niin ei sitä sitten tulekaan. Olen (tosin vain kerran) soittanut hänelle niin, ettei hän vastannut. Hän ei sitten soittanut takaisin vaan tekstasi, että oli ulkona käymässä. No pääasia toki, että ilmoitti jotenkin. Jollain tapaa odotan kyllä puhelua puhelusta.
Minua nyt huolettaa se, että alan turhautua tällaiseen meininkiin. ASIASTA ON JUTELTU !! Ja tyyppi on sanonut tykkäävänsä minusta. Haluan uskoa sen.
Livenä hän on tosi ihana ja meillä on sellainen....välitön (?) huumori, läheisyyttä ja hyvää seksiä. Tyyppi on sellainen jalat maassa oleva, kiltti eikä harrasta yhden yön juttuja. Ei dokaile paljon, polttaa vain hyvin harvoin. Siis kaikin puolin minulle sopiva äijä eli en todellakaan haluaiso luopua ihan heppoisin perustein. Kuitenkin oma mielenkiintoni alkaa laantua jos kaikki on näin... takkuilevaa?
Niin että pitäisikö nähdä häntä tänään vai sanoa pokkana että enpä nyt tänään taida jaksaa, ja antaa hänen odottaa että milloin minulle mahtaa sopia? Kiitos ja kumarrus.
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:55"]Lol sä oot salee nii teiniX x) siks se ei diGGaa!
[/quote]
Hah! xD se miten kirjoitan täällä ei liity tekstareihin mitenkään, kuten juuri kerroin! :-) aapew
[/quote]
Siis aapee :-)
Sä aapee vaikutat rasittavalta minäminä-ihmiseltä, joka tarttuu pieninpäänkin sanaan ja ylianalysoi sitä seuraavan viikon. Ja samalla yrittää tietty olla rasittavan cool. Ehkä et kirjoita miehelle samanlaisia tekstareita, mutta jos tuo itsekeskeinen luonteenlaatu paistaa av-viesteistä läpi niin miksei sitten miehellekin? Eli vinkki, ole oma itsesi ilman brassailua.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:07"]Sä aapee vaikutat rasittavalta minäminä-ihmiseltä, joka tarttuu pieninpäänkin sanaan ja ylianalysoi sitä seuraavan viikon. Ja samalla yrittää tietty olla rasittavan cool. Ehkä et kirjoita miehelle samanlaisia tekstareita, mutta jos tuo itsekeskeinen luonteenlaatu paistaa av-viesteistä läpi niin miksei sitten miehellekin? Eli vinkki, ole oma itsesi ilman brassailua.
[/quote]
Oma itsenihän minä olenkin? :D en minä ilkeyttäni takerru asioihin, vaan kyllähän se nyt herramunjee laittaa miettimään, jos toinen käyttäytyy toisin kuin itse kuvittelee kiinnostuneen miehen käyttäytyvän. Ei tämä ole minulle mitään peliä, vaan pelkään, että tuhlaan aikaani, kiinnyn turhaan ja sitten minut hylätään. Haluaisin äijästä miesystäväni, en mitään kaveria. Aapee
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:10"]No ziiz, opetelle kappalejako, niin voi tekstiä lukeakin.
[/quote]
No ziiz, kokeilepa itse av:ta puhelimella niin huomannet, että kappalejaot katoavat itsestään :) Ap
Mikä sulla on siis ongelma? Mies ei kerran vastannut puheluun ja viestiin ja olet ihan sekaisin? Vai oliko jotain muutakin?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:02"]Mikä sulla on siis ongelma? Mies ei kerran vastannut puheluun ja viestiin ja olet ihan sekaisin? Vai oliko jotain muutakin?
[/quote]
Hei ja kiitos kysymyksestäsi! Arvostan sitä, että myönnetään suiraan olevansa.aivan pihalla sen sijaan, että tuomitaan toinen tietämättä edes mistä tuomitaan.
Ongelmani on siis se, että turhaudun, kun uuden äijän kanssa yhteydenpito on vähän mitä on ja tapaamme harvakseltaan. Tai kyllä me päivittäin viestittelemme, mutta seei tyydytä tarpeitani. Muuten äijä on oikein jees ja livenä kaikki on superjees :)
Totuin exän kanssa siihen, että heti alusta asti oltiin tiivis tiimi :D Voin aina ilmoittaa, että tulen luoksesi nyt ja se oli aina ok. Nyt pitää olla hirveän etäinen ja tavata hienostuneesti silloin tällöin. Ymmärrän toki, että olemme uusia ihmisiä toisillemme ja jokainen ihminen on yksilö. Pelkään kuitenkin kyllästyväni pian. Aapee :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:51"]Kauanko ootte tapailleet?
[/quote]
Vain hetken. En sen tarkempia informaatioita anna tänne. Aapee :) tosin voi olla, että tapailu loppui hyvin pian, koska minua alkaa turhauttaa tämmöinen meininki vallan.
Mut jos vain hetken, pari viikkoako, niin voihan tuo lähteä mihin vain suuntaan? Mitä odotat nopeaa etenemistä jos on puhe että hitaasti edetään.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:55"]Lol sä oot salee nii teiniX x) siks se ei diGGaa!
[/quote]
Hah! xD se miten kirjoitan täällä ei liity tekstareihin mitenkään, kuten juuri kerroin! :-) aapew