Yritän laihduttaa ja mies kantaa konvehtirasioita kotiin - Riita
Itse on huomautellut painonnousustani ja sitten pitää kantaa kaikki mahdolliset liikejoululahjoiksi saadut jättikonvehtirasiat himaan. Olisi vaikka jaellut työkavereille, sellaisilla jotka eivät saa yleensä mitään keneltäkään, assareille yms. Mutta ei, piti tuoda tänne mun kiusaksi , söinhän minä, ja huutoahan siitä tuli, puolin ja toisin. Miehet on...
Kommentit (67)
Minulla on epätyypillinen syömishäiriö. Ihan sama jankuttaa itsekurista tai muusta, kun ahmimiseen sortuu, vaikka muuten olen elämässäni äärimmäisen säntillinen ja työssä, joka vaatii itsekuria, harrastan mm maratoneja etc etc. Ahmimisellani on pitkäikäinen tausta, joka juontaa juurensa jo lapsuudenkotiin. Häiriö on parantunut terapialla, mutta monta vuotts vaatinut oman ajatusmaailman kääntäminen ja eteenpäin mennään vieläkin. Onneksi rinnalla rakastava ja empaattinen kumppani, joka ymmärtänyt ja tukenut koko ajan. BED ja BED-tyyppiset häiriöt ovat itseasiassa yllättävänlin yleisiä. Turha siis terveiden jankuttaa, kun ette meidän päämme sisälle pääse. Kävele kilometri toisen kengissä ennen kuin tuomitset.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:08"]
Itse on huomautellut painonnousustani ja sitten pitää kantaa kaikki mahdolliset liikejoululahjoiksi saadut jättikonvehtirasiat himaan. Olisi vaikka jaellut työkavereille, sellaisilla jotka eivät saa yleensä mitään keneltäkään, assareille yms. Mutta ei, piti tuoda tänne mun kiusaksi , söinhän minä, ja huutoahan siitä tuli, puolin ja toisin. Miehet on...
[/quote]
Joo, miehesi vikahan se on, että hän toi joululahjansa kotiin ja sinä hotkaisit sen. Syytä vaan miestä omista virheistäsi. Niin tein minäkin, kun mies kantoi munkkipossuja lapsen synnyttyä ja minä ahneuksissani vedin ne napaani, vaikka olisi pitänyt syödä terveellisesti. :D
Terveisin Toinen pullukka
Miehen vika että sulla ei oo itsehillintää?
Jos vieras mies tulee heiluttamaan penistään sun eteen niin panetteko koska "ihan kiusallaan toi siihen niin oli pakko"?
No sehän se ylipainoisen ihmisen ongelma vähän niin kuin on. Että ei ole sitä itsehillintää, nr. 3. Sama kuin raijaisi alkoholistin eteen keissin kaljaa. Kyllä se kynnys tarttua pulloon olisi aika korkea. Sanoen tämän, olen normaalipainoinen mutta liikun vähemmän kuin mieheni. Hän syö kermaa, voita, lihaa, eikä kasviksia. Onneksi asuu muualla työprojektinsa ajan, eli emme päivittäin näe mutta viikoittain kuitenkin. Aina kun hän on useammman päivän paikalla, lihon. En voi kuvitella mitä tehdään kun muuttaa pysyvästi takaisin. Eri ruoat tai muuta yhtä naurettavaa, ellei hän suostu kasvisten lisäämiseen. Eli nämä ovat niitä arjen parisuhdeongelmia valitettavasti itse kullakin.
Heitä roskiin, vie naapureille. Toimi nainen.
Tai anna minulle, syön sen suklaan helposti. T. mies.
Ihmeellistä löysätakapuolimeininkiä.
ääh. Ton vika, kun MÄ SYÖN.