Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoimmat tavat, joilla miehenne hakevat teiltä seksiä?

Ihmettelijä
14.10.2021 |

Monta kertaa on tullut ihmeteltyä tätä vanhaa ketjua [url=https://www.vauva.fi/keskustelu/1591109/ketju/arsyttavin_tapa_jolla_mie…]”Ärsyttävin tapa, jolla miehesi ehdottaa rakastelua”[/url] ja sitä lukiessa tulee fiilis, että kaikki mahdollinen on naisten mielestä ärsyttävää ja kaikki kivatkin sanat vaikka naisen elimelle ovat inhottavia ja turn-off. :D

Joten ajattelin sitten kysyä, että miten naiset sitten haluaisivat, että teille ehdotetaan seksiä? Mitä sanoja haluatte käytettävän elimestänne, jos esim. pillu ja pimppi on vääränlaisia sanoja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista paras tapa on se, kun mies vain ottaa mitä haluaa. Esimerkiksi tukasta kiinni ja kaataa makuulle, kiskoo housut pois ja alkaa panna. Olen sekunnissa läpimärkä, kun näin tapahtuu.

Jos siihen märkyyteen tyytyy

Vierailija
22/24 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys, laitetaanko liha piiloon, on saanut minun hormoonit hyrräämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee pääsääntöisesti aloitteet ja minä aina suostun. Voin tosin aloittaa joskus keskustelun kiihottavista asioista: seksistä, mikä voi myös johtaa siihen.

Aloite voi olla mitä vaan, aina yhtä kiva. Paras jos tunnelmaa viritellään ja nautitaan pitkän kaavan mukaan, ts. pukeudutaan seksikkäästi, käydään syömässä, nautitaan seurasta ja juodaan muutama drinkki, mikä poistaa entisestään estoja ja jatkoille hotelliin.

Onko sillä väliä kuka tämän lystin maksaa?

Varmasti on, jos taloudellinen asema on huono. Myös jotkut feministit vaativat kulujen jakamista periaatteellisista syistä. Jos lystin maksamiseen liittyy ylitsepääsemättömiä ongelmia, kannattaa käyttää kättä.

Vierailija
24/24 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat, 153 mm × 82 mm

Paino, noin 1 gr

Väri, kellanruskea

Muuta, numerot 2, 0 ja 0 ja kasvokuva hologramminauhassa ja vesileimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi