Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
1/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tapana ottaa rillit pois päästää toooodellaa hitaaaaaasti ja vihjailevaaaaaasti. Aaarhg!

Vierailija
2/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan asiaan -tyyli. Esimerkiksi makoillaan sängyllä, mies painautuu minua vasten penis kovana ja kysyy "yhdytäänkö?". Joo, tottakai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin lopetti sen kun aloin heilutella tuheroa sen nokan edessä aina kun halutti. Kai se älys ettei se muuten olekaan niin kivannäköistä. Ekalla kerralla se ihmetteli mitä teen niin kerroin että viestin hänen tavallaan haluavani seksiä- ja siis halusin oikeasti enkä vittuilevalla äänensävyllä lainkaan.

Vierailija
4/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa aloinko? No en todellakaan.

Vierailija
5/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis koskaan kysy tuota, jos on mielessä jokin muu mahdollisuus kuin seksi. Jos vaikka sanoisin, että "imuroidaan", niin miesparka pahastuis väärästä vastauksesta.

Äh, kähmisi vaan, mitä sitä tuolleen kyselemään. On se silti rakas :)

Vierailija
6/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tuolla hetkellä käytettävä typerä ilme. Juu ei heru kuule. Tai sitten hän halaa minua (ei halaa ikinä muulloin) ja tökkii samalla alavartalollaan minua. On todella jo exä.

Vierailija
7/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖÖÖK

Vierailija
8/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yleinen varmaan, eli alkaa tökkimään munalla. Joka iltainen juttu, mut ei se nyt niin ärsyttävää ole. Aina sytyn kyllä itsekin, mutta ihmetyttää miten joka ikinen ilta toista haluttaa.

Vierailija
9/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua veltolla elimellä naamaan niin olis kyllä exä ennen kuin ehtisi kissaa sanoa XD

Vierailija
10/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa olla lähekkäin.Jollain kurkulla tyrkkii mua. Ei kiinosta!

Vierailija
11/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä' otan otan opiiksiii.

mä otan opiksi, mä otan opiksi

mä mä ootaan oopiksiii.

T: 11cm mies

Vierailija
12/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen äijä ja puhuu sängyssä vauvaäänellä seksistä! Mä haluan miehen.

Vierailija
13/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lausuu perinteiset sanat:

"mentäiskö samaan peittoon?"

Tuossa vaiheessa homma on jo torpedoitu :(

Ja siis koko prosessi tapahtuu aina nimenomaansamalla kaavalla, lukuunottamatta niitä tilanteita kun ollaan kännissä, silloin homma on spontaanimpaa. Sanomattakin lienee siis selvää ettei meillä seksiä selvinpäin harrasteta :(

Vierailija
14/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä.

Ihan tosi ärsyttävä!

Vierailija
15/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluuks melaa mekkoon

Vierailija
16/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuu vaatteet pois ja kulkee ympäriinsä muna pystyssä tai alkaa sohvalla maatessaan heilutella löysää vehjettään, jonka kaivaa alushousuistaan. Varsinkin jälkimmäinen etoo.

Vierailija
17/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urahtaa ja rupee köyrimään, olin sitten missä asennossa vaan. Pöydän reunaa vasten, sängyssä nukahtamaisillaan, sohvalla. Siis sellasia työntöjä vasten ja kourimista. Joskus todellakin ottaa päähän. Just siitä murahtelusta jo tietää, et joo joo...

Vierailija
18/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
19/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeastaan lähes ainoa keino, jolla mies ehdottaa seksiä on tämä. Maataan sohvalla niin että mun jalat ovat miehen sylissä. Sitten hän läiskäyttää rennosti kätensä reittäni vasten ja kysyy "haluatko saada tänä iltana?" tai jotain muuta vastaavaa. Nykyisin tunnistan jo tuon käsieleen ja tiedän, että ehdotus on tulossa... Jotenkin niin kamalan ennalta-arvattava tuo mun ukkokulta.

Vierailija
20/1174 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa toki ero niistä miehistänne, kun ihan haluavat kanssanne rakastella.

Voisiko ehkä olla, että on kaverit niin tulleet torjutuiksi, että on jo paljon, että ylipäätään edelleen tekevät aloitteita.

Minkäslaisia ne teidän erinomaiset aloitteet ovat? Jos saan veikata, niin ei ole miehenne niitä viime vuosina nähneet. Ole siinä sitten itsevarma ja hurmaava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän