Käykö sinulle välillä niin, että ajattelet jotain ihmistä ja sitten melkein heti näetkin hänet?
Minulle käy joskus myös niin, että luulen jotain vastaantulijaa ensin tutuksi ja sitten huomaan, että erehdyin. Sitten ihan hetken päästä vastaan tulee oikeasti se ihminen, joksi tuota tuntematonta luulin.
Käykö muille näin vai olenko outo?
Kommentit (18)
Kyllä. Miehen kanssa parin päivän sisään puhuttu kahdesta eri henkilöstä ja pariskunnasta, että eipä ole kuukausiin näkynyt ja kohta ollut edessä.
Viimeksi tänään. Ajattelin yhtäkkiä, että enpä ole nähnyt erästä hlöä pitkään aikaan ja muutaman minuutin päästä ajoikin pyörällä vastaan.
Kyllä, yhtenäkin päivänä ajattellin että kumpa se yksi henkilö ei tulisi vastaan missään, niin meni 20 s kun tuli vastaan kaupassa, jonne minulta pitkä matka ja tuskin tämä henkilökään sielläpäin asuu ja jos asuu niin en ollut tietoinen
Vierailija kirjoitti:
Ei käy.
Ei mullekaan!
No mulle käy niin, että jos tulee mieleen joku henkilö, jota en ole pitkään aikaan nähnyt, niin kohta on lehdessä kuolinilmoitus. Olen jo iäkäs itsekin, että tällaista voi sattua, mutta ei ole kerta tai kaksi, kun on sattunut.
Rupert Sheldrake
MIKSI KOIRASI TIETÄÄ, MILLOIN OLET TULOSSA KOTIIN
Tuntuuko sinusta joskus, että koirasi pystyy aavistamaan kotiintulosi ennen kuin se kuulee äänesi tai että se vaistoaa mielialasi. Eläimillä on kykyjä, joita tiede ei ole pystynyt selittämään. Siksi niistä on vaiettu.
Cambridgen yliopiston maailmankuulu mutta kiistelty professori Rupert Sheldrake on tutkinut ihmisten ja heidän lemmikkiensä välistä suhdetta sekä eläimillä havaittavia paranormaaleja kykyjä. Hänen teoriansa mukaan lemmikkieläin pystyy muodostamaan ihmisen kanssa ns. morfisen kentän, jonka kautta se vastaanottaa informaatiota telepaattisesti. Sheldrake antaa tieteellisen mutta helppotajuisen selityksen tähän asti pseudotieteenä pidetylle ilmiölle.
https://www.rasalas.fi/kirja/rupert-sheldrake-miksi-koirasi-tietaa-mill…
No ajattelen vaikka jotain tosi kauan sitten viimeksi tapaamani ihmistä ja menee hetki kun se ihminen soittaa/tekstaa.
Lähes joka päivä, kun ajattelen jotakin ihmistä, hän soittaa.
Vierailija kirjoitti:
No ajattelen vaikka jotain tosi kauan sitten viimeksi tapaamani ihmistä ja menee hetki kun se ihminen soittaa/tekstaa.
kohdassa 10:40
katso