Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka empaattinen todella olet? (englanninkielinen testi)

Vierailija
11.12.2014 |

Ohessa on engalnninkielinen psykologinen testi, joka antaa arvion siitä, kuinka empaattinen olet ja antaa sinulle empatiaosamäärän Tein ämän testin tänään, ja minua kiinnostaisi kuulla, minkälaisia lukemia muut saavat. Jos sinulla on vartti aikaa, vastaa kysymyksiin huolellisesti ja kerro tuloksesi täällä. Kysymysten joukossa on muutama, jossa täytyy olla tarkkana, onko väite kielteinen vai myönteinen.

Mitä huolellisemmin vastaat, sitä luotettavampi tulos on. Voit myös kertoa tuloksen yhteydessä, kuinka osuvana sitä pidät.

http://psychology-tools.com/empathy-quotient/

Kiitos!

Kommentit (383)

Vierailija
201/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your Empathy Quotient score was 54 out of a possible 80.
Scores above 30 are generally not indicitive of an Autism Spectrum disorder.

Vierailija
202/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

65/80. Opiskelen psykologiksi, joten minusta tuo on oikein hyvä tulos. Empatiaa tulen tarvitsemaan, mutta tuon suurempi lukema voisi kieliä minua kohtaavista jaksamisongelmista tulevassa työssäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47

Vierailija
204/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68/80 :)

Vierailija
205/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 36/80

Ja olen todellakin empaattinen, niin empaattinen etten pysty esimerkiksi katsomaan kauhuelokuvia ollenkaan, niissä kun käy usein huonosti päähenkilölle. Lapsena aloin itkeä jos ambulanssi meni ohi, aloin miettiä sitä että jollakulla on hätä. Minuun tarttuu muiden tunnetilat herkästi, ja olen joutunut käymään terapiassakin sen vuoksi, että muiden ongelmat ovat liikaa hallinneet ajatteluani, kun pitäisi niitä omiakin ongelmia muistaa ajatella ja ratkoa. Kuulen myös usein olevani herkkä ja empaattinen. 

No, tämä on vain yksi testi, yritän olla ottamatta tätä liian vakavasti. En vaan tunnista itseni tuosta kohtaa empatian skaalaa, mitä testitulos antoi ymmärtää. Tosin minun englannin kielen taitokaan ei ole erityisen vahva, olen hyvinkin saattanut ymmärtää osan kysymyksistä väärin. 

Vierailija
206/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45. Olin yllättynyt alhaisesta tuloksesta, pidän itseäni hyvin empaattisena ihmisenä. 

Vierailija
207/383 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26/80, eli ässburgeri varmaan sitten täällä, vaikka en itseäni sellaiseksi mielläkään - tosin en kyllä ajattele olevani erityisen herkkä tai ylenmäärin empaattinenkaan, vaikka tietenkin toisista välittäminen ja toisten ymmärtäminen hieno asia on. Tämänhetkisessä aspa-ammatissani tulen ihan hyvin toimeen, vaikka en työn ulkopuolella välttämättä sosiaalisilla taidoillani loistakaan muuta kuin perheen, ystävien ja tuttujen kanssa.

Tämänhetkiseen tulokseen saattaapi vaikuttaa surutyön alkuvaihe, tuntuu että iso osa vapaa-ajan voimista menee siinä ja muissa omissa asioissa kieriskelyyn. Mutta eiköhän se ennen pitkää helpota, kunhan jossain kohti alkaa päästä yli ja eteenpäin.

Vierailija
208/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your Empathy Quotient score was 20 out of a possible 80.
Scores of 30 or less indicate a lack of empathy common in people with Autism or Asperger’s Syndrome.

Vierailija
209/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/80 sain. Olen herkkävaistoinen, mutta en mene kovin syvälle toisten tunnetiloihin, eikä minua järkytä esim. katastrofiuutiset tunneperäisesti. Vain niiden ihmisten tai eläinten kärsimys, jotka henkilökohtaisesti tunnen, oikeasti koskee minuun syvemmällä kuin älyllisellä voivottelun tasolla. 

Vierailija
210/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:54"]

Your Empathy Quotient score was 20 out of a possible 80. Scores of 30 or less indicate a lack of empathy common in people with Autism or Asperger’s Syndrome.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi! Miten hyvin arvelet tuon pitävän paikkaansa? -ap

Vierailija
211/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53/80. Mitä se kertoo musta?

Vierailija
212/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulojset kertoo, että kukaan ei oikein osaa englantia, tuskin muuta.

Vierailija
213/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 jatkaa...
ei kumpaakaan vaivaa, ihmiset ovat vain idiootteja

Vierailija
214/383 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:57"]

Menkääpä oikeasti sen anopin kenkiin. Minä en ainakaan haluaisi että kukaan viettää minun kanssani aikaansa, vain ettei tuottaisi minulle pettymystä. En todellakaan haluaisi että kukaan uhrautuu, koska ei uskalla suututtaa minua. Olen kiitollinen aina, kun minulle ollaan rehellisiä.

Tuollainen on alentavaa, kun pidetään toisia ihan heikkoina ja kyvyttöminä käsittelemään mitään pettymyksiä.

[/quote]

Tämä.

Nautitteko te empaatit siitä jos joku tekee ihan vaan teidän mieliksenne jotain? Että niinku miten se anoppi sitten nauttisi siitä jos se miniä miehineen viettäisi pitkin hampain joulun siellä? Eikö sille tulisi yhtään kiusaantunut olo? Ehkä tässä on kyse heijastumisen tasoista. Jotkut ajattelevat vain omia tunteitaan, jotkut sitä millaisia tunteita oma käytös herättää muissa, jotkut sitten taas sitä miltä minun tunteeni, joilla vastaan sinun käytökseesi, näyttävät sinulle ja tuleeko siitä sinulle paha mieli.

[/quote]

Viitsikö joku empaattinen vastata tähän? Eikö teille tule kiusaantunut olo jos joku tekee jotain vain teidän mieliksenne? Tai eikö teille tule kiusaantunut olo jos te teette jotain vastoin tahtoanne vain toisen mieliksi ja se toinen kiusaantuu siitä tai jos se ei kiusaannu, niin ettekö tunne oloanne hyväksikäytetyksi?

Vierailija
215/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:59"]

Tulojset kertoo, että kukaan ei oikein osaa englantia, tuskin muuta.

[/quote]

Mitä ihmettä? Minä olen asunut ja työskennellyt briteissä useita vuosia, luulisin ainakin osaavani englantia varsin hyvin... t. 3

Vierailija
216/383 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:37"]

Tai eikö teille tule kiusaantunut olo jos te teette jotain vastoin tahtoanne vain toisen mieliksi ja se toinen kiusaantuu siitä tai jos se ei kiusaannu, niin ettekö tunne oloanne hyväksikäytetyksi?

[/quote]

Tämä. Minulle ainakin tulee todella huono omatunto, jos sallin itseni tehdä jotakin vastenmielistä tai periaatteideni vastaista vain miellyttääkseni toista. En halua muidenkaan tekevän itselleen ikäviä asioita vain minun mielikseni. Se on nöyryyttävää ja väärin. -ap

Vierailija
217/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68/80 tuli mulle. Arvelinkin jotain sen suuntaista.

Vierailija
218/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/80

varmaan melko normaali tulos. Odotin korkeampia pisteitä.

Vierailija
219/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä kerro tulostasi?

Vierailija
220/383 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi