Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitaiset fiilikset uudesta poikaystävästä

Vierailija
11.12.2014 |

En tiedä mitä ajatella enää tästä uudesta suhteesta, kun tunteet käyvät ihan hullua vuoristorataa. Saatan olla aivan pilvissä ja umpirakastunut, hetkeä myöhemmin haluan lopettaa koko suhteen ja olen aivan varma ettemme sovikaan toisillemme.

Tunnen välillä oloni niin yksinäiseksi hänen seurassaan ja koen, että en saa tarpeeksi läheisyyttä häneltä. Hän ei myöskään kauhean avoimesti kerro minulle itsestään, paitsi sen, että hänellä on luottamusongelma ja lämpeää todella hitaasti avautumaan uudelle ihmiselle. Hän tuntuu myös ahdistuvan jos vietämme yli kaksi päivää yhdessä. Hän tarvitsee etäisyyttä ja minä koen tämän torjumisena. 

Olemme puhuneet asiasta ihan mahdottoman monta kertaa. Hän tietää tasan tarkkaan näistä tuntemuksistani, mutta välillä tuntuu siltä, että tarvitaan joku kauhea draama, että saan häneltä tarpeeksi huomiota. Muuten tunnen oloni hylätyksi. Olen hänet "jättänyt", mutta joka kerta hän saa pääni kääntymään ja pyytää, että rauhoitun, enkä tekisi hätiköityjä ratkaisuja.

En oikein tajua, että miksi olen näin sekaisin. Minkä takia jatkuvasti kyseenalaistan suhdettamme, mutta sitten kuitenkin muutan mieleni ja pidän itseäni ihan hulluna, kun "ylireagoin". :(

Sori sekava teksti. Kysykää mitä tahansa.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:04"]

Olen samaa mieltä. Toisaalta ajattelen, että mies avautuu enemmän ajan myötä. Ongelmana tällä hetkellä on juuri tuo sulkeutuneisuus (ei koko ajan, mutta kuitenkin), läheisyyden vältteleminen, välillä todella intohimoinen eikä malttaa pitää näppejään erossa, mutta välillä jos kaipaan läheisyyttä, hän ei minulle sitä pyynnöistäni huolimatta anna. :( Loukkaannun jatkuvasti ja tuntuu todella pahalta. Mutta kun tunne menee ohi, huomaan, että olen taas ylireagoinut. Mutta en voi sille oikein mitään.

ap

[/quote]

Millä tavalla sinä sitä läheisyyttä pyydät? Vaatimalla? Syyllistämällä? Kuulostaa kyllä aika epäkypsältä touhulta tuollainen jatkuva loukkaantuminen. Ei varmasti edesauta miehen avautumista tai rentoutumista, jos pitää koko ajan varoa loukkaamasta.

[/quote]

Valitettavasti olen vain ihminen. Tiedän, että olisi helpompaa olla reagoimatta, mutta en voi mitään sille, että tarvitsen hellyyttä ja huomiota ihmiseltä, jonka kanssa olen parisuhteessa ja jos minut torjutaan, se tuntuu hyvin pahalta. Sinä et ehkä ole samanlainen kuin minä, mutta se ei tee välttämättä minusta huonompaa ihmistä. Olen vain erilainen. Ehkä sinä olisitkin parempi kumppani tälle miehelle. 

Ap
[/quote]

Loukkaannuitko tästäkin?

Vierailija
22/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta turhamainen pähkäily

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisinpä, että miten lopettaa pähkäily ja asioiden ylipohtiminen. En ole oikeastaan ennen ollut näin pihalla kenekään aikaisemman miehen suhteen. 

ap

Vierailija
24/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä olette ap

Vierailija
25/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jo alusta asti tuollaista niin ei tuu toimimaan.

Vierailija
26/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 26v ja mies 30v

ap

Vierailija
27/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:24"]

[/quote]

Onko sulla kokemusta vastaavasta?

Ap

Vierailija
28/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tottunut olemaan yksin tai ollut sinkkuna pitkään?

Vierailija
29/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta kuulostaa. Teillä on selvästi erilaiset tarpeet. Oikean ihmisen kanssa on helppo olla.

Vierailija
30/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottunut olemaan yksin suurimman osan ajasta. Tekee töitä kotoa käsin ja viimeisin vakava parisuhde päättyi 3 vuotta sitten. Ero oli kuulemma todella raskas hän ei kuulemma edes harrastanut seksiä kenenkään kanssa kahteen vuoteen eron jälkeen... Introvertti luonne.

ap

Vierailija
31/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä kavereita?

Vierailija
32/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika traumaattinen ero mun edellisestä poikaystävästä alle vuosi sitten. Luulin hänen olevan "se oikea", mutta hänestä paljastuikin sellaisia puolia, joiden kanssa en suostunut elämään. Mietin, että johtuuko tämä epävarmuus ja jatkuva kyseenalaistaminen siitä, että mun luottamus rikottiin niin täysin mun edellisessä suhteessa. Ihminen paljastuikin ihan erilaiseksi, kun luulin ja olen yleensä todella hyvä lukemaan ihmisiä. :(

ap

Vierailija
33/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:25"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Suhteessahan kaiken kuuluu olla aluksi ihanaa ja upeeta ja kaiken mennä tosi hyvin. Jos heti alkuvaiheessa jo on ongelmia niin miks ne asiat yhtäkkiä mystisesti vaan korjaantuis? Ja kyllä, kokemusta mulla on myös.

Vierailija
34/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

En ole aikaisempi kirjoittaja mutta minulla on kokemusta ja komppaan tätä :(

Vierailija
35/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät oikein hyvin mikä olisi oikea ratkaisu, joten nyt vain miehelle viestiä, että tämä oli tässä. Mitä tuota nyt enempää jahkailemaan. Kirjoituksesta päättelin, että olisitte jotakin teinejä ja teinien tapaan käyttäydyttekin.

Vierailija
36/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Olen vain niin pettynyt... Olisin niin halunnut, että tästä tulee jotain vakavampaa. Seksi ei ole koskaan ollut yhtä hyvää kenenkään muun kanssa... 

Vierailija
37/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äskeinen viesti siis ap

Vierailija
38/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:37"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Suhteessahan kaiken kuuluu olla aluksi ihanaa ja upeeta ja kaiken mennä tosi hyvin. Jos heti alkuvaiheessa jo on ongelmia niin miks ne asiat yhtäkkiä mystisesti vaan korjaantuis? Ja kyllä, kokemusta mulla on myös.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Toisaalta ajattelen, että mies avautuu enemmän ajan myötä. Ongelmana tällä hetkellä on juuri tuo sulkeutuneisuus (ei koko ajan, mutta kuitenkin), läheisyyden vältteleminen, välillä todella intohimoinen eikä malttaa pitää näppejään erossa, mutta välillä jos kaipaan läheisyyttä, hän ei minulle sitä pyynnöistäni huolimatta anna. :( Loukkaannun jatkuvasti ja tuntuu todella pahalta. Mutta kun tunne menee ohi, huomaan, että olen taas ylireagoinut. Mutta en voi sille oikein mitään.

ap

Vierailija
39/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs entinen on? Ei varmaan vaikuta enää niin huonolta valinnalta?

Vierailija
40/66 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "entinen"? Mun ex-poikaystävä?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä