Ristiriitaiset fiilikset uudesta poikaystävästä
En tiedä mitä ajatella enää tästä uudesta suhteesta, kun tunteet käyvät ihan hullua vuoristorataa. Saatan olla aivan pilvissä ja umpirakastunut, hetkeä myöhemmin haluan lopettaa koko suhteen ja olen aivan varma ettemme sovikaan toisillemme.
Tunnen välillä oloni niin yksinäiseksi hänen seurassaan ja koen, että en saa tarpeeksi läheisyyttä häneltä. Hän ei myöskään kauhean avoimesti kerro minulle itsestään, paitsi sen, että hänellä on luottamusongelma ja lämpeää todella hitaasti avautumaan uudelle ihmiselle. Hän tuntuu myös ahdistuvan jos vietämme yli kaksi päivää yhdessä. Hän tarvitsee etäisyyttä ja minä koen tämän torjumisena.
Olemme puhuneet asiasta ihan mahdottoman monta kertaa. Hän tietää tasan tarkkaan näistä tuntemuksistani, mutta välillä tuntuu siltä, että tarvitaan joku kauhea draama, että saan häneltä tarpeeksi huomiota. Muuten tunnen oloni hylätyksi. Olen hänet "jättänyt", mutta joka kerta hän saa pääni kääntymään ja pyytää, että rauhoitun, enkä tekisi hätiköityjä ratkaisuja.
En oikein tajua, että miksi olen näin sekaisin. Minkä takia jatkuvasti kyseenalaistan suhdettamme, mutta sitten kuitenkin muutan mieleni ja pidän itseäni ihan hulluna, kun "ylireagoin". :(
Sori sekava teksti. Kysykää mitä tahansa.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:14"]
Kuukauden ollaan deittailtu.
ap
[/quote]
No huhhuh. Jäitä hattuun nyt todellakin! Ihan alkutekijöissä suhde ja sinä odotat jotain sielujen sympatiaa? Mikä ihmeen kiire sulla on? Kuulostat tosi lapselliselta. Mä käyttäydyin tuolla tavoin 20-vuotiaana.
Tää Mies ei varmaan sitten tarvitse yhtä paljon hellyyttä kuin sinä. Toiset vaan on kitsaampia näissä asioissa.
Tästä tulee mieleen kyllä valitettavasti ex-suhteeni, jossa jäbä oli hiukan narsistinen. En todellakaan ala väittää että sun miehes on (sen huomaa siitä että hänelle tulee hallitsemattomia raivokohtauksia). Antoi mulle hellyyttä, mutta pysyi kuitenkin etäisenä. Mä aina mietin et mikä tässä mättää enkä tajunnut. Hän antoi ymmärtää että haluaa olla pitempään yhdessä, mut sit ku esim. Viikonloppu koitti niin hänelle tuli aina kavereiden kanssa hoidettavia asioita, ei jaksanut olla kanssani päivää pitempään (en mäkään tosin hänen kanssaan).
Sitten ihmeteli miksei me vietetä yhdessä pitempiä aikoja! Huoh, eihän se osannut edes keskustella tai sopia etukäteen yhtään mitään.
Eli jos teillä on yhtään "me-henkeä", niin saattaa toimia.
Jos tuntuu että suhteessa on Sinä ja sitten Se toinen joka ei tuu vastaan, niin ei toimi.
Kauanko siis olette olleet yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:14"]
ap
[/quote]
No huhhuh. Jäitä hattuun nyt todellakin! Ihan alkutekijöissä suhde ja sinä odotat jotain sielujen sympatiaa? Mikä ihmeen kiire sulla on? Kuulostat tosi lapselliselta. Mä käyttäydyin tuolla tavoin 20-vuotiaana.
[/quote]
Hyvä, että susta on kuitenkin vihdoinkin kasvanut fiksu ja sympaattinen "aikuinen".
ap