Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pikaruokalassa töissä ja tänään joku minäminämamma...

Vierailija
11.12.2014 |

...en ollut uskoa silmiäni, kun joku nainen imetti ruokapöydässä??? Joo, imetys on ihan luonnollinen asia enkä varsinaisesti paheksu julkista imetystä mutta että yleisessä ruokailutilassa reteesti tissit esillä kun maksavat asiakkaat yrittävät SYÖDÄ? Olikohan kyseinen mamma jättänyt aivot synnärille? En kehdannut mennä huomauttamaan asiasta, vaikka olisi pitänyt. Niin ja siis vauvanhoitohuone olisi ollut 10m päässä pöydästä, mutta ei sitten...... Hyi saatana!

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Virhe: se ei ollut minäminämamma vaan vauvan äiti joka ajattelee vauvansa parasta!

2. Olisiko ollut parempi jos äiti olisi huudattanut vauvaa?
Sitten oisit valittanut miksi äiti ei tee mitään?

Vierailija
102/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rinnan paljastaminen olisi luonnollista niin sitten naiset voisivat kulkea yläkroppa paljaana kadulla. 

Imettäminen julkisella paikalla on ok, mutta se rinta piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:32"]

Mikä siinä tissin näkemisessä on niin kamalaa? Tissi on rasvakudosta, jonka biologinen tarkoitus on tasan vain ja ainoastaan vauvan syöttäminen. Rintaruokinnan häpeileminen on mielestäni jäänne lähimenneisyydestä, jolloin oltiin pidättyväisiä ja kaikki tavallisesta poikkeava oli suurta syntiä. Samoin nilkan vilahtaminen naisella.

[/quote]

Mikä siinä peniksen näkemisessä on niin kamalaa? Penis on vain paisuvaiskudosta, jonka biologinen tarkoitus on jälkeläisten siittäminen ja josta me kaikki olemme alkumme saaneet. Peniksen peittely on mielestäni jäänne vain vaatefirmojen propagandasta, jonka mukaan ihmisten kuuluisi muka verhota itsensä kankaaseen, vaikka esi-isämme selvisivät traumoitta ilman rihman kiertämää.
[/quote]
Niin miten tissi eroaa peniksestä? Koitappa tunkea se mulkkusi vauvan suuhun julkisella paikalla niin poliisi tulee kertomaan...
[/quote]

Se on sukuelin, hölmö!

Vierailija
104/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:25"]

Minulla olisi alkanut seisomaan ja olisin pudotellut kalullani muiden juomia pöydiltä ja tökkinyt muut asiakkkaat mustelmille mennessäni ulos häpeämään.

[/quote]

Ei sinun tarvitse hävetä tai peitellä. Seisokki on täysin luonnollinen asia, jota ilman sitäkään imetettävää vauvaa ei olisi saatu alulle. Voisit ennemmin liittyä imettävän äidin seuraan, niin siinä kuvastuisi kauniisti elämän biologinen kiertokulku.

Vierailija
105/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:27"]

...en ollut uskoa silmiäni, kun joku nainen imetti ruokapöydässä??? Joo, imetys on ihan luonnollinen asia enkä varsinaisesti paheksu julkista imetystä mutta että yleisessä ruokailutilassa reteesti tissit esillä kun maksavat asiakkaat yrittävät SYÖDÄ? Olikohan kyseinen mamma jättänyt aivot synnärille? En kehdannut mennä huomauttamaan asiasta, vaikka olisi pitänyt. Niin ja siis vauvanhoitohuone olisi ollut 10m päässä pöydästä, mutta ei sitten...... Hyi saatana!

[/quote]

Ruotsissa ja etenkin Tukholmassa vartija olisi kävellyt naisen luokse ja saattanut ulos. Tuollainen paljastelu loukkaa tiettyjä uskontoryhmiä eli on ne runsaat muslimimamut saaneet siellä Ruotsissa jotain hyvääkin aikaan; ällöttävän julki-imetyksen vähenemisen.

PS. Mitäköhän tekisivät jos vartijoita ei olisi, kivittäisivät varmaan äidin ja vauvan?

Vierailija
106/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:04"]

No en mä kyllä haluaisi katsella kenenkään rintoja kun syön, oli sitten kuinka luonnollinen toimitus kyseessä. Tahdikkuus on kova sana.

[/quote]

No niin, käytä sitä tahdikkuuttasi ja katso muualle. Julkisella paikalla voi tapahtua kaikenlaista muutakin, mitä ei ole kohteliasta jäädä tuijottamaan. Vai kuulutko sinä niihin, jotka toljottavat vammaisia haavi auki?

Vierailija
107/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:25"]

Minulla olisi alkanut seisomaan ja olisin pudotellut kalullani muiden juomia pöydiltä ja tökkinyt muut asiakkkaat mustelmille mennessäni ulos häpeämään.

[/quote]

Ei sinun tarvitse hävetä tai peitellä. Seisokki on täysin luonnollinen asia, jota ilman sitäkään imetettävää vauvaa ei olisi saatu alulle. Voisit ennemmin liittyä imettävän äidin seuraan, niin siinä kuvastuisi kauniisti elämän biologinen kiertokulku.

[/quote]:D

Vierailija
108/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:28"]...ja vielä niin hienossa ravintolassa! Oi ei! [/quote] :D nojoo, ravintolasta kyllä kaukana. Mutta ruokailutila kuitenkin... Ap [/quote] Mitä se vauva teki? Ruokaili. Haluaisitko itse syödä vessassa?

[/quote]

Jos tietäisin että minun äiti imetti minua julkisesti kun olin vauva, niin pitäisin häntä ihan RAPAHUORANA akkana! Onneksi hän on sivistynyt nainen. Syön vaikka itse mieluummin vessassa kun katson toisten ruskealautasnännisiä suonitissejä ravintolan puolella!

Vierailija
109/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:03"]

Todella mautonta ja epämiellyttävää. Ei julkisilla paikoilla saa imettää. Saksassa (missä moni asia muutenkin hoidetaan paremmin) heitetään esimerkiksi ne vanhemmat konsertista/teatterista/leffasta ulos, jotka eivät itse ymmärrä itkevää lastaan sieltä poistaa (normaalia että lapset joskus itkevät mutta pitää ymmärtää sen häiritsevän muita maksavia asiakkaita). Lisäksi porttarin ravintolaan saa, jos alkaa imettää pöydässä. 

[/quote]

Höpöhöpö. Et ole tainnut Saksassa ikinä käydäkään. 

Terveisin Berliinistä

[/quote]

Tuttipullosta sai syöttää ja tässä 15 vuotta asuneena (mies myös) yhdymme samaan. Ex-DDR:ssä ehkä eri tavat. Mutta näin on ollut Franfurtissa, Stuttgartissa, Munchenissä ja jopa Leipzigissa joka toki siellä puolella on. Yksi pikku Berliinin aupair-reissu ei sitä muuta kultaseni. 
[/quote]
Että oikein jopa Leipzigissa! Nyt taitaa kyllä mielikuvitus lentää, kultaseni.

Vierailija
110/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:32"] Mikä siinä tissin näkemisessä on niin kamalaa? Tissi on rasvakudosta, jonka biologinen tarkoitus on tasan vain ja ainoastaan vauvan syöttäminen. Rintaruokinnan häpeileminen on mielestäni jäänne lähimenneisyydestä, jolloin oltiin pidättyväisiä ja kaikki tavallisesta poikkeava oli suurta syntiä. Samoin nilkan vilahtaminen naisella. [/quote] Mikä siinä peniksen näkemisessä on niin kamalaa? Penis on vain paisuvaiskudosta, jonka biologinen tarkoitus on jälkeläisten siittäminen ja josta me kaikki olemme alkumme saaneet. Peniksen peittely on mielestäni jäänne vain vaatefirmojen propagandasta, jonka mukaan ihmisten kuuluisi muka verhota itsensä kankaaseen, vaikka esi-isämme selvisivät traumoitta ilman rihman kiertämää. [/quote] Niin miten tissi eroaa peniksestä? Koitappa tunkea se mulkkusi vauvan suuhun julkisella paikalla niin poliisi tulee kertomaan...

[/quote]

Kaippa se poliisi huomauttaisi siitäkin, jos joku mies yrittäisi tunkea nänniään vauvan suuhun...

Vierailija
111/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:10"]

1. Virhe: se ei ollut minäminämamma vaan vauvan äiti joka ajattelee vauvansa parasta! 2. Olisiko ollut parempi jos äiti olisi huudattanut vauvaa? Sitten oisit valittanut miksi äiti ei tee mitään?

[/quote]

Vauvansa parasta ajatteleva äiti tarjoaa sille vauvalleen ruokarauhan, eikä imetä väkisin viriketulvan keskellä.

Vierailija
112/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkin kahviloissa ja ruokapaikoissa äidit syöttää vauvojaan Swarovskikristallein koristelluista luksustuttipulloista ja heillä on tonnin arvoiset hi-tech pumput kotona joilla pumppaavat niihin pulloihin ja jotka stimuoi ja kiinteyttää rintoja samalla siihen mennessä kun imetysaika loppuu, mutta ne onkin muodista 10 vuotta suomalaisia juntti-imetysnautoja edellä jotka esittelee leuhkana jotain väsyneitä riippareita kaikille. Swarovskituttipulloja vasta kehtaisi jo esitelläkin! Itse ostan sellaisen pullon ja tuollaisen pumpun sitten kun saamme vauvan. Matkustan Jenkkeihin ostoksille ennen vauvan tuloa.

Vierailija
113/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:58"]

Mitä kamalaa siinä nyt oli? Ois pitänyt jättää burgeri siihen jäähtymään, niinkö? Vai syödä vessassa? Tai kolmas vaihtoehto, antaa nälkäisen vauvan itkeä? Koetas nyt miettiä vielä...

[/quote]

Miten olisi vaikka syöttää se vauva ennen pikaruokalaan tuloa? Tai edes paljaan rinnan peittäminen?

[/quote]

Ulkona seisten vai? Tulikos pieneen teinimieleesi, että useimmat käy pikaruokaloissa just, koska tarvitsevat paikan, jossa voi kesken ostosreissun istahtaa alas ja imettää. Pienet vauvat voivat syödä todella tiheästi ja täysin epäsäännöllisesti. Vaikka puolen tunnin päästä siitä, kun ovat rinnalle edellisen kerran nukahtaneet.

[/quote]

Vaikka siellä pikaruokalan lastenhoitohuoneessa, ennen ruoan tilaamista? Minun teinimieleni mukaan on ollut kaikille helpompaa imettää ensin vauva ja sitten vasta keskittyä omaan ruokailuuni.
[/quote] no, meidn vauvojen min ruokailuaika on ollu puoli tuntia, usein paljon kauemmin. Voin itse syoda yhta aikaa vauvan kans ja teenkin niin mielummin kuin istun ensin jossain kopissa ja sit viela oven toisella puolen. oliko muuten kyseessa oikea lastenhoitohuone vai inva-wc-lastenhoitohuone? en imeta missaan vessassa, en tosin myoskaan esittele tissejani imettaessani.

Vierailija
114/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:14"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"] Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän.. [/quote] Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy. [/quote] Jos kerran rintamaito on yhtä ällöttävää kuin kakka niin, voitkin seuraavalla kerralla täyttää maitolasisi paskalla :) [/quote] No en kyllä täytä maitolasiani rintamaidollakaan :) [/quote] Mistä se lehmänmaito sitten tulee? Anna mä arvaan seuraavaksi kerrot juovasi vain soijamaitoa. [/quote] Hitsi, olin ihan varma, että lähdet "juota sitten vauvallesi paskaa"-linjalle. [/quote] Noh mistä se lehmänmaito tulee?

[/quote]

Varmaan sun perseestä, kun tämä aihe sitä niin kutittelee?
[/quote]

Voi luoja sun kaltaisia ihmisiä.

Vierailija
115/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:07"]Minä miehenä tuijotan aina ihan pokkana jos äityli utareet paljaana syöttää vauvaa...jos kerta julkisesti imetys on normaalia niikuin se onkin, niin aivan normaalia on sekin että tuijotan tissiä kun sellaisen näen.
[/quote]

Senkus tuijotat :)

Vierailija
116/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:32"]

Mikä siinä tissin näkemisessä on niin kamalaa? Tissi on rasvakudosta, jonka biologinen tarkoitus on tasan vain ja ainoastaan vauvan syöttäminen. Rintaruokinnan häpeileminen on mielestäni jäänne lähimenneisyydestä, jolloin oltiin pidättyväisiä ja kaikki tavallisesta poikkeava oli suurta syntiä. Samoin nilkan vilahtaminen naisella.

[/quote]

Mikä siinä peniksen näkemisessä on niin kamalaa? Penis on vain paisuvaiskudosta, jonka biologinen tarkoitus on jälkeläisten siittäminen ja josta me kaikki olemme alkumme saaneet. Peniksen peittely on mielestäni jäänne vain vaatefirmojen propagandasta, jonka mukaan ihmisten kuuluisi muka verhota itsensä kankaaseen, vaikka esi-isämme selvisivät traumoitta ilman rihman kiertämää.
[/quote]
Niin miten tissi eroaa peniksestä? Koitappa tunkea se mulkkusi vauvan suuhun julkisella paikalla niin poliisi tulee kertomaan...
[/quote]

Se on sukuelin, hölmö!

[/quote]

Aivan miksi sitten sitä edeltävä alkaa selittämään sukuelimistä jotain, jos kerran puhumme nyt imettämisestä.

Vierailija
117/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetän ihan missä vaan. Ravintolassa aina ja myös ruokakaupan käytävillä kävellessä jne. MUTTA sitä ei kukaan huomaa. Toki voi arvata vauvan asennosta mutta tissin ihoa ei näy yhtään. Jos jotakuta häiritsee niin oma häpeänsä.

Vierailija
118/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:27"]

[/quote]

Ruotsissa ja etenkin Tukholmassa vartija olisi kävellyt naisen luokse ja saattanut ulos. Tuollainen paljastelu loukkaa tiettyjä uskontoryhmiä eli on ne runsaat muslimimamut saaneet siellä Ruotsissa jotain hyvääkin aikaan; ällöttävän julki-imetyksen vähenemisen.

PS. Mitäköhän tekisivät jos vartijoita ei olisi, kivittäisivät varmaan äidin ja vauvan?
[/quote]

Näin muslimi naisen imettävän vauvaansa ravintolassa kerran. Ei ollut mitään edes edessä, sitä ei näytä haittaavaan julki-imetys vai salliko hän vain poikkeuksen omalle kohdalllen.

Vierailija
119/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihminen todella pervo jos imettämisessä näkee jotain negatiivista. Sellaisilta lapset pois. Ei ole mitään asiaa lasten lähelle.

Vierailija
120/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:23"]New Yorkin kahviloissa ja ruokapaikoissa äidit syöttää vauvojaan Swarovskikristallein koristelluista luksustuttipulloista ja heillä on tonnin arvoiset hi-tech pumput kotona joilla pumppaavat niihin pulloihin ja jotka stimuoi ja kiinteyttää rintoja samalla siihen mennessä kun imetysaika loppuu, mutta ne onkin muodista 10 vuotta suomalaisia juntti-imetysnautoja edellä jotka esittelee leuhkana jotain väsyneitä riippareita kaikille. Swarovskituttipulloja vasta kehtaisi jo esitelläkin! Itse ostan sellaisen pullon ja tuollaisen pumpun sitten kun saamme vauvan. Matkustan Jenkkeihin ostoksille ennen vauvan tuloa.
[/quote]

Kaikilla ei ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi