Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pikaruokalassa töissä ja tänään joku minäminämamma...

Vierailija
11.12.2014 |

...en ollut uskoa silmiäni, kun joku nainen imetti ruokapöydässä??? Joo, imetys on ihan luonnollinen asia enkä varsinaisesti paheksu julkista imetystä mutta että yleisessä ruokailutilassa reteesti tissit esillä kun maksavat asiakkaat yrittävät SYÖDÄ? Olikohan kyseinen mamma jättänyt aivot synnärille? En kehdannut mennä huomauttamaan asiasta, vaikka olisi pitänyt. Niin ja siis vauvanhoitohuone olisi ollut 10m päässä pöydästä, mutta ei sitten...... Hyi saatana!

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:21"]Kerta teidän mielestä on luonnollista esitellä rintoja mäkkärissä niin av-mammoja ei varmaan haittaa jos siellä mäkissä miestänne vastapäätä istuukin tiukka/fitti silikoniblondi tissit paljaana? ;) Haha!
[/quote]

Ei haittaa, jos niillä silikooni tisseillä ruokitaan vauvaa. Katsomme sitten yhdessä miehen kanssa kivoja tissejä. Terv. Biseksuaali.

Vierailija
62/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu!

Vierailija
64/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:21"]Kerta teidän mielestä on luonnollista esitellä rintoja mäkkärissä niin av-mammoja ei varmaan haittaa jos siellä mäkissä miestänne vastapäätä istuukin tiukka/fitti silikoniblondi tissit paljaana? ;) Haha!
[/quote]

Ei haittaa, jos niillä silikooni tisseillä ruokitaan vauvaa. Katsomme sitten yhdessä miehen kanssa kivoja tissejä. Terv. Biseksuaali.
[/quote]

En ole edes biseksuaali, jos nainen imettää niin sitten imettää. Aivan sama ovatko rinnat silikoniit vai luomut ja kuinka arpiset ja katsooko mies. Toivon kyllä, että mies ei koe vauvan ruokailua seksuaalisena sillä sitten huolestun. Huenoa sille imettävälle naiselle jos on hyvässä kunnossa, harva on vauvan juuri saaneena kauhean kiinteässä muodossa.

Vierailija
65/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:59"]Oi ei.... Ja ihan oli sun pakko tuijottaa just siihen tissiin siinä, eikä minnekään muualle? Ei luilis sulla olevan aikaa tuollaisia kytätä, jos töissä kerta olit.
[/quote]

Tuijotin naapuri pöytään kuinka siellä taskubiljardia tehtiin. Että tissit esiin!

Vierailija
66/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä hyväksyttävää sitten että jokainen nainen (myös ne jotka eivät ole raskaana tai tule koskaan saamaan lasta) ovat rinnat "yhtä paljon esillä" kuin ne julkisesti imettäjätkin ? Jos tasa-arvoisessa maassa elellään. Häiritsisikö julkisesti imettäviä se että jollain naisella olisi ilman minkäänlaista syytä (vauva) ne tissit siellä ruokailun ajan kaikkien nähtävillä.?

Vierailija
67/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän..

Vierailija
68/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"]

Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän..

[/quote]

Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy.

Vierailija
69/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy.
[/quote]

Jos kerran rintamaito on yhtä ällöttävää kuin kakka niin, voitkin seuraavalla kerralla täyttää maitolasisi paskalla :)

Vierailija
70/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"] Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän.. [/quote] Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy. [/quote] Jos kerran rintamaito on yhtä ällöttävää kuin kakka niin, voitkin seuraavalla kerralla täyttää maitolasisi paskalla :)

[/quote]

No en kyllä täytä maitolasiani rintamaidollakaan :)

Vierailija
71/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:33"]No, toi vielä menee mun mielestä. Mä näin tänään, myös pikaruokaravintolassa, lauman nuoria jotka ei ostaneet mitään ja menivät yhteen loossiin näkyvästi istumaan. Siellä ne rupes sit harjailemaan toistensa hiuksia, suihkutti hiuslakkaa ja teki ensin yhden kampauksen ja sit purki sen ja teki toisen jne.

Mulle on opetettu jo lapsena ettei hiuksia harjata edes kotikeittiössä, koska hiukset lentelevät ja voivat tarttua ruokiin ja juomiin. Ihmettelin miksei henkilökunta sano mitään ja päätin olla itsekin sanomatta, koska voihan olla et mä olen vain takakiree ja liian vanhoillisen kasvatuksen saanut. Ehkä tollanen käytös julkisesti kaikille avoimessa ruokapaikassa on sallittua ja sopivaa.
[/quote]

Tuohon olisi kyllä henkilökunnan pitänyt puuttua, jos heiltä ei selkärankaa löydy tarpeeksi niin yksikin asiakkaan valitus olisi saanut hommaan vauhtia.
T: huoltoasematyöntekijä joka häätää lähes päivittäin hengailevat teinit pihalle

Vierailija
72/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"] Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän.. [/quote] Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy. [/quote] Jos kerran rintamaito on yhtä ällöttävää kuin kakka niin, voitkin seuraavalla kerralla täyttää maitolasisi paskalla :)

[/quote]

No en kyllä täytä maitolasiani rintamaidollakaan :)
[/quote]

Mistä se lehmänmaito sitten tulee? Anna mä arvaan seuraavaksi kerrot juovasi vain soijamaitoa.

Vierailija
73/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:03"]

Todella mautonta ja epämiellyttävää. Ei julkisilla paikoilla saa imettää. Saksassa (missä moni asia muutenkin hoidetaan paremmin) heitetään esimerkiksi ne vanhemmat konsertista/teatterista/leffasta ulos, jotka eivät itse ymmärrä itkevää lastaan sieltä poistaa (normaalia että lapset joskus itkevät mutta pitää ymmärtää sen häiritsevän muita maksavia asiakkaita). Lisäksi porttarin ravintolaan saa, jos alkaa imettää pöydässä. 

[/quote]

Ei nyt todellakaan porttaria saa Saksassakaan;). Jotain tolkkua näihin höpötyksiin. Ei mulla ole lapsia, eikä mielipidettäkään, mutta jatkakaa ihmeessä. Tämä on niin hauskaa viihdettä.

Suomessa on asiat todella hyvin kun näistä jaksatte jauhaa.

Terveisin kriisialueelta palannut, eka känni 8kk:).

Vierailija
74/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä otan kuvan julkiselta paikalta ja laitan sen nettiin. Eihän se haittaa, koska mammoja ei näköjään kiinnosta kuka näkee

Vierailija
75/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:16"]No minäpä otan kuvan julkiselta paikalta ja laitan sen nettiin. Eihän se haittaa, koska mammoja ei näköjään kiinnosta kuka näkee
[/quote]

Miksei julkisesta paikasta saisi otaa kuvia. Toisista henkilöistä ei saa ilman lupaa ottaa ja varsinkaan levittää niitä netissä, se on laissakin kielletty.

Vierailija
76/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:16"]

No minäpä otan kuvan julkiselta paikalta ja laitan sen nettiin. Eihän se haittaa, koska mammoja ei näköjään kiinnosta kuka näkee

[/quote]

Minäkin voisin laittaa seuraavasta näkemästäni julki-imettäjästä kuvan vaikka tänne.

Vierailija
77/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:16"]No minäpä otan kuvan julkiselta paikalta ja laitan sen nettiin. Eihän se haittaa, koska mammoja ei näköjään kiinnosta kuka näkee [/quote] Miksei julkisesta paikasta saisi otaa kuvia. Toisista henkilöistä ei saa ilman lupaa ottaa ja varsinkaan levittää niitä netissä, se on laissakin kielletty.

[/quote]

Ihan tasan saa, jos otan kuvan puistosta, jonka penkillä sattuu olemaan äiti tissi paljaana.

Vierailija
78/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"] Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän.. [/quote] Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy. [/quote] Jos kerran rintamaito on yhtä ällöttävää kuin kakka niin, voitkin seuraavalla kerralla täyttää maitolasisi paskalla :) [/quote] No en kyllä täytä maitolasiani rintamaidollakaan :) [/quote] Mistä se lehmänmaito sitten tulee? Anna mä arvaan seuraavaksi kerrot juovasi vain soijamaitoa.

[/quote]

Hitsi, olin ihan varma, että lähdet "juota sitten vauvallesi paskaa"-linjalle.

Vierailija
79/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi alkanut seisomaan ja olisin pudotellut kalullani muiden juomia pöydiltä ja tökkinyt muut asiakkkaat mustelmille mennessäni ulos häpeämään.

Vierailija
80/165 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:52"] Vetäkää käteen. Mä imetän ihan siellä missä mun lapselle tulee nälkä. Jos joltakin menee yöunet kun vauva syö niin menköön, mä en ketään itseeni kahlitse ja kenenkään ei oo pakko tuijottaa vieressä. Eikä se tissi siinä edes näy, mulla on sinkkuajalta mekkoja jotka paljastaa enemmän.. [/quote] Ja minä vaihda kakkavaipan siinä, missä mun lapsella tulee kakka. Jos joltakin menee ruokahalu, niin menköön. Kenenkään ei ole pakko tuijottaa vieressä. Eikä se kakka siinä edes näy. [/quote] Jos kerran rintamaito on yhtä ällöttävää kuin kakka niin, voitkin seuraavalla kerralla täyttää maitolasisi paskalla :) [/quote] No en kyllä täytä maitolasiani rintamaidollakaan :) [/quote] Mistä se lehmänmaito sitten tulee? Anna mä arvaan seuraavaksi kerrot juovasi vain soijamaitoa.

[/quote]

Hitsi, olin ihan varma, että lähdet "juota sitten vauvallesi paskaa"-linjalle.
[/quote]

Noh mistä se lehmänmaito tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän