Saunominen tutulla naisporukalla
Saunailta tulossa. Katsotaanko oudosti, jos haluan käyttää pyyhettä ympärilläni, vaikka saunassa on vain tuttuja naisia ja olen itsekin nainen? En tunne oloani hyväksi kokonaan alasti edes yksin ollessani.
Kommentit (53)
Jäisin kotiin. Saunaillat voivat muuttua jopa vaarallisiksi. Pitää olla täysin luotettavaa seuraa.
Miten voi tutulla naisporukalla kääntyä saunailta vaaralliseksi, en kyllä ymmärrä ollenkaan.
Kysyisin tuota niiltä saunakavereilta ja kerrot miksi koet näin haluavasi tehdä.
Itse en kyllä laittaisi pyyhettä vaan jäisin kotiin mikäli en pystyisi olemaan nakkena porukassa.
No ei minua kyllä haittaisi. Itse en sauno kuin yksin tai puolisoni kanssa, minulle sauna on rauhoittumisen ja hiljenemisen paikka.
Jos on hyvä kroppa niin ehdottomasti ilman pyyhettä saunaan.
Ihan hyvin voit pitää pyyhettä tai vaikka uikkaria. Mitä se mulle kuuluu! Jos joku kysyy, sanot, että muuten vain.
Yhtä pönttöä touhua kuin saunominen shortseissa/boksereissa, mitä jotkut jannut tekee.
Vastaava ilmiö makkarat sellut pannulaput kuin shortsijonnejen peniskokohuolet.
Minä jätän aina sen saunomisosuuden väliin erilaisiin syihin vedoten. En ymmärrä miksi kukaan haluaa heilua alasti kavereidensa edessä.
Minä jätän saunomisosuuden väliin. En pidä saunomisesta, ja en ole sitä sen kummemmin selitellyt. En myöskään tykkää lillua paljussa, joten en vain sitten osallistu sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän aina sen saunomisosuuden väliin erilaisiin syihin vedoten. En ymmärrä miksi kukaan haluaa heilua alasti kavereidensa edessä.
Koska ihmisillä on tapana peseytyä alasti.
Ei sitä kukaan normaali ihminen sen enempää mieti.
Saattaisin itse ihmetellä, esim. että onkohan tuolla oikeasti munat kun peittää itsensä. (Koska en keksi muuta syytä, miksi nainen haluaisi tuttujen naisten kesken itsensä peittää saunassa).
Mutta mitäs siitä jos joku ihmettelee, jos tunnet olosi paremmaksi pyyhkeen kanssa niin siitä vaan. Ei se nyt sentään niin suuri ihmetyksen aihe ole, että sitä toista kertaa enää miettisi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin tuota niiltä saunakavereilta ja kerrot miksi koet näin haluavasi tehdä.
Itse en kyllä laittaisi pyyhettä vaan jäisin kotiin mikäli en pystyisi olemaan nakkena porukassa.
No itse kyllä vain pistäisin pyyhkeen päälle enkä tekisi asiasta numeroa. Jos kaverit ovat suurinpiirtein täysjärkisiä, kukaan ei ala kyselemään mitään. Sitten tietenkin, jos menee suihkuunkin pyyhe päällä, voi jo pari kulmakarvaa nousta.
Outoa minusta mut mieluummin kaveri sais tulla mukaan vaik pyyhe/uikkari päällä kuin että jäis kokonaan pois saunaillasta. En kommentois mitenkään jos kaveri kokis pyyhkeen tarpeellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä peseytyminen pitää hoitaa porukalla eikä jokainen kotonaan?
Onpa outoja vastauksia. Totta kai voit mennä pyyhkeen kanssa tai uikkarit päällä! Ei sitä tarvii alkaa kysellä tai selitellä. Jos kaverit on järkeviä ihmisiä, eivät myöskään asiaa kommentoi tai kyseenalaista. Jokainen tyylillään :) Eri asia jossain uimahallissa, kun kloorin takia pitäis jättää uikkarit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on sosiaalisille eläimille yleinen tapa tehdä asioita yhdessä, ihmisillä niitä tapoja on kertynyt runsaasti, muunmuassa peseytyminen, syöminen, pelailu....
Ei ne inkkaritkaan mene hikimajaansa kukin yksinään vaan porukalla, ihan jo siitäkin syystä että silloin polttoainettakin menee vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä laittaisi pyyhettä vaan jäisin kotiin mikäli en pystyisi olemaan nakkena porukassa.No itse kyllä vain pistäisin pyyhkeen päälle enkä tekisi asiasta numeroa. Jos kaverit ovat suurinpiirtein täysjärkisiä, kukaan ei ala kyselemään mitään. Sitten tietenkin, jos menee suihkuunkin pyyhe päällä, voi jo pari kulmakarvaa nousta.
Yleensä kun on suihkukopit rivissä niin minulle ok, kun voin kääriä pyyhkeen ympärille sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on sosiaalisille eläimille yleinen tapa tehdä asioita yhdessä, ihmisillä niitä tapoja on kertynyt runsaasti, muunmuassa peseytyminen, syöminen, pelailu....
Ei ne inkkaritkaan mene hikimajaansa kukin yksinään vaan porukalla, ihan jo siitäkin syystä että silloin polttoainettakin menee vähemmän.
Alastomuus "vieraiden" ihmisten läsnäollessa ei ole ollut luonnollista enää vuosituhansiin.
No eipä mua häiritsisi, kukin tyylillään. Mä jotenkin yleistän noi saunaillat miesten tyyppiseksi enempi 🙄