IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. EikÀ siitÀ tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen ettÀ sen pitÀÀ larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
TÀtÀ minÀ juuri tarkoitan.
On ok jos sinÀ tykkÀÀt pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitÀ seuraavassa lauseessa vÀitÀt.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyvÀksy.
ĂlkÀÀ valittako, kitistkö, vĂ€niskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settĂ€nne, mikĂ€li ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitÀÀ vttuilla siitÀ, ettei kaikki kaikesta tykkÀÀn, niin ei pidÀ valittaa, jos itse saa sitÀ sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten ettÀ miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidÀ siitÀ", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdÀ vielÀ artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten ettÀ miksi ette voi olla hokematta noita yllÀ olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiÀnne jos nainen ei tykkÀÀ. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MITĂ SE TEILTĂ ON POIS JOS JOKU EI TYKKĂĂ!!!!!
MIKSI PITĂĂ HAUKKUA JOS JOKU EI PIDĂ SIITĂ! MIKSI MIKSI MIKSI!!!!???
MIKSI HĂH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketÀÀn yhtÀÀn miksikÀÀn, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikĂ€autistijutuille. VielĂ€ kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTĂ EI PIDĂ SIITĂ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NĂTISTI JA NORMAALISTI ETTĂ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikĂ€ tehdĂ€ artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapĂ€ivĂ€lehteen.
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITĂ ON TODISTEITA!!!!
OLE PELLE KUN VĂITĂT VASTAAN VAIKKA VOIT ITSE ASIAN TARKISTAA!!!!
MENE NY SYĂMĂĂN SITĂ RUSKEAA. AIVOSI ON MĂDĂNNEET KUN SITĂ LIIKAA HOTKIT!
Vierailija kirjoitti:
MiettikÀÀ ihmistĂ€, jonka ainoa ja tĂ€rkein kriteeri parisuhteelle on toisen persereikĂ€ đđđđ
ĂlĂ€pĂ€ muuta sano :DDD. Ja kaikkein tragokoomisinta on se, jos tolla yhdellĂ€ tyypillĂ€ on oikeasti vaimo ja perhe (mitĂ€ epĂ€ilen), se ei aivan taatusti ole siltĂ€ naiseltaan vaatinut mitÀÀn loppuelĂ€mĂ€n peppuseksisitomusta ennen kuin edes tapasivat, mutta tÀÀllĂ€ se nyt istuu into piukeana puolustamassa moista toimintaa. Ja autistiset uuvatit jotka ei todellakaan saa naista edes hyvĂ€nĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ kuin ihan parhaalla kĂ€ytöksellĂ€ ja hemmetinmoisella turilla, roikkuvat mukana peesaamassa ettĂ€ joo, en ala jos en saa heti kysyĂ€ :D. Noh, voidaan sit varata suosiolla kaikki lauantait tĂ€stĂ€ hamaan tulevaisuuteen. TÀÀllĂ€ tavataan, (mitĂ€ nyt oman perheen menoilta satun paikalle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiettikÀÀ ihmistĂ€, jonka ainoa ja tĂ€rkein kriteeri parisuhteelle on toisen persereikĂ€ đđđđ
Mietitty. Oliko vielÀ jotain?
Joo. Haluaisitko tapailla tÀllaista henkilöÀ?
MikÀ ettei. Onko hÀnellÀ isot rinnat ja hoikka vartalo ja tykkÀÀkö antaa kakkoseen?
Ei vaan hÀn haluaa ettÀ sinÀ annat kakkosta. HÀn haluaa pamputtaa sinua dildolla/munalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. EikÀ siitÀ tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen ettÀ sen pitÀÀ larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
ĂlkÀÀ valittako, kitistkö, vĂ€niskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settĂ€nne, mikĂ€li ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitÀÀ vttuilla siitÀ, ettei kaikki kaikesta tykkÀÀn, niin ei pidÀ valittaa, jos itse saa sitÀ sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten ettÀ miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidÀ siitÀ", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdÀ vielÀ artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten ettÀ miksi ette voi olla hokematta noita yllÀ olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiÀnne jos nainen ei tykkÀÀ. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MIKSI HĂH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketÀÀn yhtÀÀn miksikÀÀn, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikĂ€autistijutuille. VielĂ€ kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTĂ EI PIDĂ SIITĂ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NĂTISTI JA NORMAALISTI ETTĂ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikĂ€ tehdĂ€ artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapĂ€ivĂ€lehteen.
ĂLĂ€ puhu pskaa.
"kukaan ei ole sanonut mitÀÀn, kukaan ei ole sanonut mitÀÀn!"
ON SANONUT JA TĂMĂ KETJU ON TĂYNNĂ SITĂ!
Sanoin jo kerran: SinÀ esitÀt vÀitteen, sinÀ esitÀt todisteet.
TÀssÀ ketjussa ei kukaan ole sanonut ettÀ naisten olisi pakko pitÀÀ yhtÀÀn mistÀÀn seksiin liittyvÀstÀ asiasta, kuten ei tietysti olekaan. MinÀ haluan kuitenkin tietÀÀ siitÀ ennen kun tuhlaan yhtÀÀn sen enempÀÀ aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta perÀrööri. Ei oma eikÀ miesten. Siksi en haluaisi tapailla mitÀÀn perÀreikÀjankkaajaa.
...eli jutun mies olisi sinunkin kanssa toiminut oikein sÀÀstÀen kaikkien aikaa lÀhtemÀttÀ turhille deiteille.
Melkoisia peppuseksijankkaajia tÀn palstan naikkoset. MitÀ se teidÀn berberiÀ kutittaa jos joku toinen siitÀ tykkÀÀ, miks ette voi antaa niiden nauttia ketkÀ nauttii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITĂ ON TODISTEITA!!!!
No anna tulla niitÀ todisteita sitten, tai pidÀ se pÀÀsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin, ettÀ suomalaisen naisen pahin painajainen on mies joka tietÀÀ mitÀ tahtoo, tekee sen selvÀksi ja nÀin ollen myös saa sitÀ?
MinÀ olisin ainakin tyytyvÀinen, ettÀ tuollainen paljastuisi heti. Voisi sitten nÀyttÀÀ ovea tuollaiselle miehelle jonka kanssa ei kiinnostuksen kohteet natsaa.
Sanna Kiiski on pelottava ruutanan silmillÀÀn, jotka tuijottavat. Oli myös surkea toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvÀsti kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tÀstÀ aiheesta.
Koska tÀstÀ aiheesta ei saa rationaalista millÀÀn.
Niin, sehÀn olisikin kauhean rationaalista ettÀ jos tykkÀÀ jostain niin kysyy toiselta ettÀ tykkÀÀkö hÀn myös siitÀ.
PitÀÀ ensin "tutustua" ja edetÀ jopa seksiin asti ennenkuin sellaisia kyselee!
Naisen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedÀ pitÀisikö itkeÀ vai nauraa :D
Autistisuus tulee minulle mieleen.
Kaikki autistit eivÀt ole jumittuneen pskarööriin, mutta kaikki kenelle ei mitÀÀn muuta maailmassa ole, ovat autisteja.
TĂMĂ. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin, ettÀ suomalaisen naisen pahin painajainen on mies joka tietÀÀ mitÀ tahtoo, tekee sen selvÀksi ja nÀin ollen myös saa sitÀ?
MinÀ olisin ainakin tyytyvÀinen, ettÀ tuollainen paljastuisi heti. Voisi sitten nÀyttÀÀ ovea tuollaiselle miehelle jonka kanssa ei kiinnostuksen kohteet natsaa.
SitÀhÀn se mieskin toivoi.
Ja sehÀn se tÀssÀ kiihtymistÀ tuntuu naisissa aiheuttavankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitty. Oliko vielÀ jotain?
Joo. Haluaisitko tapailla tÀllaista henkilöÀ?
MikÀ ettei. Onko hÀnellÀ isot rinnat ja hoikka vartalo ja tykkÀÀkö antaa kakkoseen?
Ei vaan hÀn haluaa ettÀ sinÀ annat kakkosta. HÀn haluaa pamputtaa sinua dildolla/munalla.
No kyllÀ sekin kÀy, voidaan ihan hyvin tavata joskus satunnaisesti. Oliko sulla vielÀ yhteystietoja antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvÀsti kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tÀstÀ aiheesta.
Saahan. On tÀysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukÀteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se ettÀ on tÀrkeÀÀ saada suhteessa peppuseksiÀ on ihan yhtÀ validi kanta kuin se, ettei missÀÀn tapauksessa suostu peppuseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta perÀrööri. Ei oma eikÀ miesten. Siksi en haluaisi tapailla mitÀÀn perÀreikÀjankkaajaa.
...eli jutun mies olisi sinunkin kanssa toiminut oikein sÀÀstÀen kaikkien aikaa lÀhtemÀttÀ turhille deiteille.
Niin onkin. IhmetyttÀÀkö sinua ettÀ joku nainen on sitÀ mieltÀ? Todellakin haluaisin kuulla tuollaisesta pakkomielteestÀ heti niin ei tulisi tuhlattua aikaa tuollaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan. On tÀysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukÀteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se ettÀ on tÀrkeÀÀ saada suhteessa peppuseksiÀ on ihan yhtÀ validi kanta kuin se, ettei missÀÀn tapauksessa suostu peppuseksiin.
Toi viimeinen tuntuu monelta unohtuvan mutta on ihan tÀyttÀ totta. Se ettÀ haluaa nimenomaan anaalia on yhtÀ OK ja hyvÀksyttÀvÀ vaatimus kuin se, ettei missÀÀn nimessÀ aio sitÀ harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, tÀmÀn ketjun lukeneena alan harkita sormuskaupoille lÀhtöÀ. TyttöystÀvÀ tykkÀÀ peppuhommista, en tiennytkÀÀn ettÀ olen nÀin onnekas kun aikaisemmatkin ovat tykÀnneet, en tiennyt ettÀ se on jotenkin harvinaista.
KyllÀ se kalu sinne pyllyihin tuolla tosielÀmÀssÀ kelpaa paljon paremmin kuin AVn perusteella ÀkkiseltÀÀn luulisi :-D
Mutta hanki silti sormus jos tytön kanssa synkkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€pĂ€ muuta sano :DDD. Ja kaikkein tragokoomisinta on se, jos tolla yhdellĂ€ tyypillĂ€ on oikeasti vaimo ja perhe (mitĂ€ epĂ€ilen), se ei aivan taatusti ole siltĂ€ naiseltaan vaatinut mitÀÀn loppuelĂ€mĂ€n peppuseksisitomusta ennen kuin edes tapasivat
En tietenkÀÀn, mutta luonnollisesti seksiviestiteltiin ja nettisekstailtiin sekÀ tehtiin asia selvÀksi ettÀ kummankin mieltymykset makuuhuonessa kohtaa ennen kuin kÀytiin yksillÀkÀÀn treffeillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuon tyyppisen asian kysyminen tuntemattomalta ihmiseltÀ on niin törkeÀÀ, ettei siihen tarviitse edes vastata.
Koska kysymys ei ollut kohteliasta nÀhnytkÀÀn niin miksi naisen pitÀisi siihen vastata kohteliaasti.
Nainen saa vetÀÀ omat rajansa.
Jospa tuontyyppinen mies vain joitakin naisia alkaa ÀllöttÀÀ niin paljon, ettei ole mitÀÀn halua jatkaa kirjoittelua.
Edes vastauksen vertaa.HyvÀ ettÀ joku nostaa metelin, jospa miehet hiukan katsoisivat peiliin.
Ei ole mikÀÀn pakko edes vastata kohteliaasti.
EikÀ toimittajallakaan ollut.
Ongelma nÀyttÀÀ olevan se ettÀ miehenkÀÀn ei ollut mikÀÀn pakko lÀhteÀ deiteille joten jÀtti lÀhtemÀttÀ koska katsoi ettei kannata.
đźđźđź miten se nyt niin kÀÀntyi, ettĂ€ mies nyt olikin se pÀÀttĂ€jĂ€, ettei nyt kyllĂ€ oikein tosiasiassa yhtÀÀn hotsittaisi treffeille lĂ€hteĂ€kkÀÀn.
Miten se mies sinne treffeille olisi edes pÀÀssyt???
Ja kenen kanssa.
Luuliko joku, ettÀ toimittaja olisi muka ollut lÀhdössÀ vielÀ tÀmÀn kysymyksen jÀlkeen treffeille?
.