IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. Eikä siitä tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen että sen pitää larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
Tätä minä juuri tarkoitan.
On ok jos sinä tykkäät pessuttelusta.
Tuo on inhottavaa mitä seuraavassa lauseessa väität.
"Larpata siveyden sipulia".
Tuollaista retoriikkaa en hyväksy.
Älkää valittako, kitistkö, väniskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settänne, mikäli ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitää vttuilla siitä, ettei kaikki kaikesta tykkään, niin ei pidä valittaa, jos itse saa sitä sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten että miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidä siitä", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdä vielä artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten että miksi ette voi olla hokematta noita yllä olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiänne jos nainen ei tykkää. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MITÄ SE TEILTÄ ON POIS JOS JOKU EI TYKKÄÄ!!!!!
MIKSI PITÄÄ HAUKKUA JOS JOKU EI PIDÄ SIITÄ! MIKSI MIKSI MIKSI!!!!???
MIKSI HÄH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketään yhtään miksikään, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikäautistijutuille. Vielä kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTÄ EI PIDÄ SIITÄ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NÄTISTI JA NORMAALISTI ETTÄ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikä tehdä artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapäivälehteen.
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITÄ ON TODISTEITA!!!!
OLE PELLE KUN VÄITÄT VASTAAN VAIKKA VOIT ITSE ASIAN TARKISTAA!!!!
MENE NY SYÄMÄÄN SITÄ RUSKEAA. AIVOSI ON MÄDÄNNEET KUN SITÄ LIIKAA HOTKIT!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ihmistä, jonka ainoa ja tärkein kriteeri parisuhteelle on toisen persereikä 😂😂😂😂
Äläpä muuta sano :DDD. Ja kaikkein tragokoomisinta on se, jos tolla yhdellä tyypillä on oikeasti vaimo ja perhe (mitä epäilen), se ei aivan taatusti ole siltä naiseltaan vaatinut mitään loppuelämän peppuseksisitomusta ennen kuin edes tapasivat, mutta täällä se nyt istuu into piukeana puolustamassa moista toimintaa. Ja autistiset uuvatit jotka ei todellakaan saa naista edes hyvänä päivänä kuin ihan parhaalla käytöksellä ja hemmetinmoisella turilla, roikkuvat mukana peesaamassa että joo, en ala jos en saa heti kysyä :D. Noh, voidaan sit varata suosiolla kaikki lauantait tästä hamaan tulevaisuuteen. Täällä tavataan, (mitä nyt oman perheen menoilta satun paikalle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ihmistä, jonka ainoa ja tärkein kriteeri parisuhteelle on toisen persereikä 😂😂😂😂
Mietitty. Oliko vielä jotain?
Joo. Haluaisitko tapailla tällaista henkilöä?
Mikä ettei. Onko hänellä isot rinnat ja hoikka vartalo ja tykkääkö antaa kakkoseen?
Ei vaan hän haluaa että sinä annat kakkosta. Hän haluaa pamputtaa sinua dildolla/munalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pessuttelu on parasta. Eikä siitä tarvitsisi jankata jos nainen unohtaisi sen että sen pitää larpata jotain siveyden sipulia, ja vastaisi suoraan.
Älkää valittako, kitistkö, väniskö, itkekö, uhriutuko ja repikö pe#settänne, mikäli ette ITSE anna kaikkien kukkien kukkia.
Jos pitää vttuilla siitä, ettei kaikki kaikesta tykkään, niin ei pidä valittaa, jos itse saa sitä sontaa niskaansa.
No kerro nyt sitten että miksi siihen kysymykseen ei voi vastata ihan normaalisti "ei kiitos, en pidä siitä", vaan nostattaa joku helvetinmoinen paskamyrsky ja tehdä vielä artikkeli lehteen?
No kerro nyt sitten että miksi ette voi olla hokematta noita yllä olevia halventavia ja pilkkaavia nimityksiänne jos nainen ei tykkää. MIKSETTE ANNA TOISTEN OLLA ERILAISIA KUIN ITSE OLETTE!!!
MIKSI HÄH!!!!Kukaan ei ole haukkunut ketään yhtään miksikään, paitsi tietysti vastauksena noille peppureikäautistijutuille. Vielä kerran, oikein paksusta rautalangasta: ON IHAN OK ETTÄ EI PIDÄ SIITÄ, MUTTA SEN VOI SANOA IHAN NÄTISTI JA NORMAALISTI ETTÄ "EI KIITOS, EI OLE MINUN JUTTU" eikä tehdä artikkelia peppuseksijankkaajasta iltapäivälehteen.
ÄLä puhu pskaa.
"kukaan ei ole sanonut mitään, kukaan ei ole sanonut mitään!"
ON SANONUT JA TÄMÄ KETJU ON TÄYNNÄ SITÄ!
Sanoin jo kerran: Sinä esität väitteen, sinä esität todisteet.
Tässä ketjussa ei kukaan ole sanonut että naisten olisi pakko pitää yhtään mistään seksiin liittyvästä asiasta, kuten ei tietysti olekaan. Minä haluan kuitenkin tietää siitä ennen kun tuhlaan yhtään sen enempää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta perärööri. Ei oma eikä miesten. Siksi en haluaisi tapailla mitään peräreikäjankkaajaa.
...eli jutun mies olisi sinunkin kanssa toiminut oikein säästäen kaikkien aikaa lähtemättä turhille deiteille.
Melkoisia peppuseksijankkaajia tän palstan naikkoset. Mitä se teidän berberiä kutittaa jos joku toinen siitä tykkää, miks ette voi antaa niiden nauttia ketkä nauttii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUN ON HAUKKUNUT JA SIITÄ ON TODISTEITA!!!!
No anna tulla niitä todisteita sitten, tai pidä se pääsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin, että suomalaisen naisen pahin painajainen on mies joka tietää mitä tahtoo, tekee sen selväksi ja näin ollen myös saa sitä?
Minä olisin ainakin tyytyväinen, että tuollainen paljastuisi heti. Voisi sitten näyttää ovea tuollaiselle miehelle jonka kanssa ei kiinnostuksen kohteet natsaa.
Sanna Kiiski on pelottava ruutanan silmillään, jotka tuijottavat. Oli myös surkea toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvästi kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tästä aiheesta.
Koska tästä aiheesta ei saa rationaalista millään.
Niin, sehän olisikin kauhean rationaalista että jos tykkää jostain niin kysyy toiselta että tykkääkö hän myös siitä.
Pitää ensin "tutustua" ja edetä jopa seksiin asti ennenkuin sellaisia kyselee!
Naisen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa :D
Autistisuus tulee minulle mieleen.
Kaikki autistit eivät ole jumittuneen pskarööriin, mutta kaikki kenelle ei mitään muuta maailmassa ole, ovat autisteja.
TÄMÄ. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan niin, että suomalaisen naisen pahin painajainen on mies joka tietää mitä tahtoo, tekee sen selväksi ja näin ollen myös saa sitä?
Minä olisin ainakin tyytyväinen, että tuollainen paljastuisi heti. Voisi sitten näyttää ovea tuollaiselle miehelle jonka kanssa ei kiinnostuksen kohteet natsaa.
Sitähän se mieskin toivoi.
Ja sehän se tässä kiihtymistä tuntuu naisissa aiheuttavankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitty. Oliko vielä jotain?
Joo. Haluaisitko tapailla tällaista henkilöä?
Mikä ettei. Onko hänellä isot rinnat ja hoikka vartalo ja tykkääkö antaa kakkoseen?
Ei vaan hän haluaa että sinä annat kakkosta. Hän haluaa pamputtaa sinua dildolla/munalla.
No kyllä sekin käy, voidaan ihan hyvin tavata joskus satunnaisesti. Oliko sulla vielä yhteystietoja antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset ei selvästi kykene kiihkottomaan, rationaaliseen keskusteluun tästä aiheesta.
Saahan. On täysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukäteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se että on tärkeää saada suhteessa peppuseksiä on ihan yhtä validi kanta kuin se, ettei missään tapauksessa suostu peppuseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta perärööri. Ei oma eikä miesten. Siksi en haluaisi tapailla mitään peräreikäjankkaajaa.
...eli jutun mies olisi sinunkin kanssa toiminut oikein säästäen kaikkien aikaa lähtemättä turhille deiteille.
Niin onkin. Ihmetyttääkö sinua että joku nainen on sitä mieltä? Todellakin haluaisin kuulla tuollaisesta pakkomielteestä heti niin ei tulisi tuhlattua aikaa tuollaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan. On täysin rationaalista ottaa mainitun kaltainen seksuaalipreferenssi etukäteen puheeksi jos se on itselle kynnyskysymys. Ja se että on tärkeää saada suhteessa peppuseksiä on ihan yhtä validi kanta kuin se, ettei missään tapauksessa suostu peppuseksiin.
Toi viimeinen tuntuu monelta unohtuvan mutta on ihan täyttä totta. Se että haluaa nimenomaan anaalia on yhtä OK ja hyväksyttävä vaatimus kuin se, ettei missään nimessä aio sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, tämän ketjun lukeneena alan harkita sormuskaupoille lähtöä. Tyttöystävä tykkää peppuhommista, en tiennytkään että olen näin onnekas kun aikaisemmatkin ovat tykänneet, en tiennyt että se on jotenkin harvinaista.
Kyllä se kalu sinne pyllyihin tuolla tosielämässä kelpaa paljon paremmin kuin AVn perusteella äkkiseltään luulisi :-D
Mutta hanki silti sormus jos tytön kanssa synkkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä muuta sano :DDD. Ja kaikkein tragokoomisinta on se, jos tolla yhdellä tyypillä on oikeasti vaimo ja perhe (mitä epäilen), se ei aivan taatusti ole siltä naiseltaan vaatinut mitään loppuelämän peppuseksisitomusta ennen kuin edes tapasivat
En tietenkään, mutta luonnollisesti seksiviestiteltiin ja nettisekstailtiin sekä tehtiin asia selväksi että kummankin mieltymykset makuuhuonessa kohtaa ennen kuin käytiin yksilläkään treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuon tyyppisen asian kysyminen tuntemattomalta ihmiseltä on niin törkeää, ettei siihen tarviitse edes vastata.
Koska kysymys ei ollut kohteliasta nähnytkään niin miksi naisen pitäisi siihen vastata kohteliaasti.
Nainen saa vetää omat rajansa.
Jospa tuontyyppinen mies vain joitakin naisia alkaa ällöttää niin paljon, ettei ole mitään halua jatkaa kirjoittelua.
Edes vastauksen vertaa.Hyvä että joku nostaa metelin, jospa miehet hiukan katsoisivat peiliin.
Ei ole mikään pakko edes vastata kohteliaasti.
Eikä toimittajallakaan ollut.
Ongelma näyttää olevan se että miehenkään ei ollut mikään pakko lähteä deiteille joten jätti lähtemättä koska katsoi ettei kannata.
😮😮😮 miten se nyt niin kääntyi, että mies nyt olikin se päättäjä, ettei nyt kyllä oikein tosiasiassa yhtään hotsittaisi treffeille lähteäkkään.
Miten se mies sinne treffeille olisi edes päässyt???
Ja kenen kanssa.
Luuliko joku, että toimittaja olisi muka ollut lähdössä vielä tämän kysymyksen jälkeen treffeille?
.