IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1000 - 2000 viestien välistä ei ole poistettu ainuttakaan viestiä.
Ei ainuttakaan.
Ällistyttävää mille tahansa AV ketjulle, saatikka anaaliseksiaiheiselle AVlla.
Mielestäni tuota numerointijärjestelmää muutettiin niin että viestin poisto muuttaa myös numerointia niin että sitä ei huomaa enää katkeavasta sarjasta.
Totta, mutta viestien poistot huomaa yhä siitä jos muiden viestin numerointi muuttuu.
Anaalitonnin juhlaviesti on edelleen viesti #1000.
Anaalikaksitonnisen juhlaviesti on edelleen viesti #2000.
Se ei varsinaisesti tarkoita kuin sitä, että niiden kirjoittamisen jälkeen ei niitä edeltäviä viestejä ole poistettu, mutta luulen kyllä että olet oikeassa siinä että tämä ketju on jostain syystä modejen ”rauhoittama”, vähän kuten (ikävä kyllä) tuo yksi sähköautoketjukin jossa saa näemmä sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo.
Ikinä tullut vastaan miestä, joka olisi edes ehdottanut anaalia. Ihme keskustelu 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta, että jotkut arvottavat mahdollisen parisuhdekumppanin sen perusteella saavatko tunkea itsensä tämän perä suoleen :'D "Joo oon muuten kiva mutta kun et halua harrastaa peppu seksiä niin joo ei kiitos."
Ja joo, ei edes naurata, mun mies on kanssa keksinyt alkaa vongata kakkosta. Kerran kokeilin jo sen mieliksi mutta tuntui aivan hel vetin epämukavalta. Mutta oli kuulemma parasta ikinä ja nyt haluaa lisää (ei saa). Mikä hel vetti ihmisiä vaivaa?
Takuulla sun mieskin nyt pohtii että "hemmetti kun en tarkistanut tätä asiaa treffailun alussa" ;-)
No ehdittiin olemaan 6 vuotta yhdessä ennenku vonkaus alkoi. Että melko hitaalla kävi sitten :D
se edellinen
Sellaista se joskus on. Ihan uteliaisuudesta minkä ikäisiä olette?
n.30v
Nuoria siis vielä. Ei se sinun mies välttämättä hitaalla käynyt, kolmekymppisenäkin voi löytää ihan uusia asioita mistä huomaakin pitävänsä. Niitä nyt oikeastaan voi löytää vaikka miten vanhana. Sinä voit 35na huomata vaikka dominoinnin olevan tosi kivaa ja sitten vonkailet josko siippaa saisi strapilla peppuun laittaa. Tai sitten et. Ennalta ei voi tietää.
Jaa-a. Tuskin. Tykkään kyllä itse bdsm-henkisestä seksistä. Myös semmosista jutuista siinä, mistä ei täällä saa puhua :D Sidonta yms. ihan perus meille. Mutta toi peppujuttu.... hyi ei.
Kuulostaa ihan kivalta vaikka ei olisikaan pyllyjuttuja. Mutta toi n. 30v on kyllä paha ikä miehelle jos innostuu jostain seksijutusta. Sitä on paha järkeillä kokonaan mielestä pois ja perustella sillä että no kun kaikki muu on niin hyvin, vaikka olisikin. Toivottavasti teillä homma kuitenkin onnistaa.
Miten seksi voi olla noin hemmetin tärkeää?
Se nyt vaan on. Minkäs sitä biologialleen voi. Siksi onkin tärkeää selvittää että kumppani on seksuaalisesti yhteensopiva.
On se seksi mullekin naisena tärkeetä. Mutta takamuksen rassaaminen ei ole edes biologialla perusteltavaa. Ei sieltä synny muutakun pas...
Ettäkö kalua vaginaan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa?
Ei. Vaan jos nyt puhutaan biologiasta, syvistä vieteistä niin alkuperäinen tarkoitus on ollut, että miehen himoitsevat oikeaa reikää mistä tuloksena on jälkikasvua. Nykyään on onneksi ehkäisy.
Onkohan luolamiehet rassaanneet toistensa pyllyjä? :DD
Todennäköisesti. Nykyisistä lähisukulaisistamme anaaliseksiä todistetusti harrastavat gorillat, orankit, makakit jne.jne.
"Animals have been observed to engage in sex for social interaction, social conflict remediation, bonding, exchange for significant materials, affection, mentorship pairings, sexual enjoyment, or as demonstration of social rank."
Aika rajoittunutta ajattelua, että kaikki seksuaalinen toiminta tähtää vain ja ainoastaan lisääntymiseen.
Sieltä samasta:
Anal insertion
Anal insertion with the penis (both in heterosexual and male homosexual dyads, i.e. pairs of animals) has been observed among some primate species. Male homosexual anal insertion has been recorded in Old World primate species, including gorillas, orangutans, and some members of the Macaca genus (namely, stumptail, rhesus, and Japanese macaques).[17][18][19] It has also been recorded in at least two New World primate species, the squirrel monkey and the spider monkey.[18][20] Morris (1970) also described one heterosexual orangutan dyad where all insertion was anal. However, the practice might have been a consequence of homosexual rearing, as the male orangutan in this dyad had had extensive same–sex experience.[21]
A case of male homosexual anal insertion with the finger has also reported among orangutans,[22] and Bruce Bagemihl mentions it as one of the homosexual practices recorded at least once among male chimpanzees.[9]
Aika homoseksuaalispainotteisiltaa vaikuttaisivat nuo kädellisten anaalitouhut.
Tämä jäi nyt vähän vaivaamaan... jos anaalin haluaminen ei missään nimessä ole homoa vaan se on ihan luonnollista, koska eläimetkin harrastavat sitä. Mutta ne anaalinharrastajaeläimet (käytännössä erilaiset apinat) näyttäisivät kuitenkin harrastavan sitä lähinnä oman sukupuolen kesken. Niin...
Koska apinat harrastavat etupäässä homoseksuaalista anaaliseksiä niin naisen kanssa anaaliseksiä harrastava mies .... on homoseksuaali?
Vai mitä yrität sanoa?
Selkeästi se ei siis apinanaaraitakaan nappaa, joten miksi perustelette sillä, että ihmisnaaraiden pitäisi siitä innostua ja nauttia.
-eri
Siis olihan tuossa mainittu hetero-orankipariskunta, joilla oli pelkästään anaaliseksiä. Eli ainakin yhtä apinanaarasta nappasi. En tiedä kuinka iso tutkimuspopulaatio kaikkiaan oli, tuskin mikään valtava.
Ja takaimpieilan väite oli yhtä kaikki että eläinkunnassa ei harrasteta anaalia ylipäätään, joka on siis täysin vääräksi jo todistettu.
Sellaista väitettä en muista nähneenikään. Ketjun alkupuolella joku kyllä kyseli sen yleisyyttä.
No muisteles vähän tarkemmin, sillä se esiintyy tässä samaisessa lainausketjussa:
"On se seksi mullekin naisena tärkeetä. Mutta takamuksen rassaaminen ei ole edes biologialla perusteltavaa."
Ei ole biologialla perusteltavaa ≠ eläinkunta ei harrasta anaalia
Totta. Biologialla voidaan perustella ainoastaan raskauteen tähtäävä seksi. Olen alkanut pelätä, että se todella on ainoa seksin muoto jota näillä takaumpi-impyillä on.
Ja mitä pelkäämistä sulla siinä on? Ethän sinä niitten kanssa sekstaa.
No en niin. Enkä siis pelkäämällä pelkää, mutta tarkoitin että jossain määrin järkyttää ajatus siitä että niin estoisia naisia tosiaan olisi täällä keskustelemassa, jotka eivät voi seksiä harrastaa vain nautinnosta, vaan aina pitäisi saada seksin tuloksena lapsi.
Taas keksit uuden olkiukon ihan omasta päästäsi.
En ole kovin perehtynyt argumentaatiotermeihin. Ehkä siksi en suin surminkaan ymmärrä, mikä tuossa on olkiukko, voitko valaista asiaa?
Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainuttakaan.
Mielestäni tuota numerointijärjestelmää muutettiin niin että viestin poisto muuttaa myös numerointia niin että sitä ei huomaa enää katkeavasta sarjasta.
Totta, mutta viestien poistot huomaa yhä siitä jos muiden viestin numerointi muuttuu.
Se ei varsinaisesti tarkoita kuin sitä, että niiden kirjoittamisen jälkeen ei niitä edeltäviä viestejä ole poistettu, mutta luulen kyllä että olet oikeassa siinä että tämä ketju on jostain syystä modejen ”rauhoittama”, vähän kuten (ikävä kyllä) tuo yksi sähköautoketjukin jossa saa näemmä sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo.
Olen alusta asti ihmetellyt miksi ketjua ei hävitetty heti tuoreeltaan.
Arvelin jo sitäkin että onko jätetty ihan iltalehtiplussan ilmaiseksi mainostamiseksi, mutta miksi Sanoma sitä tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä tullut vastaan miestä, joka olisi edes ehdottanut anaalia. Ihme keskustelu 🙄.
Entä anaalikolmetonnista? 🎊🎉🥂
Vierailija kirjoitti:
Ne ei oo vaan viittiny ehdottaa. Ne ois halunnu kyllä.
Ketju on LOBBARIN tekemä ja te, hyvät veronmaksajat, kustannatte hänen palkkansa: median koronatuki. Miljoonia euroja vuodessa... Koronatukeen kuuluu moraalin rappion edistäminen ja lempiaiheita ovat - rokoteohjelman ja koronahuhujen lisäksi - mm. lasten ja nuorten tyrannimainen kohtelu, sekä huoriminen tapailun nimissä. Kaikenlainen pervoilu. Tätä ketjua ette poista! Sanoma nimenomaan maksaa sen ylläpitämisestä. "Anaali on normaalia! Huoriminen on normaalia! :D"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainuttakaan.
Arvelin jo sitäkin että onko jätetty ihan iltalehtiplussan ilmaiseksi mainostamiseksi, mutta miksi Sanoma sitä tekisi?
Epäilin tuon sähköautoketjun kohdalla että palstan softakehityksen laadun tuntien joku bugi estää noiden ilmiantojen ja ennakkosensuurin toiminnan joissain ketjuissa, jolloin ne jäävät modejen tutkan alle kun tuskin näitä kukaan oikeasti lukee vaan luotetaan tuohon ennakkosensuuriin ja käyttäjien ilmiantoihin.
Lobbarien aloituksia ei ole mahdollista poistattaa.
JOS ALOITUSTA EI VOI ILMIANTAA, ÄLKÄÄ OSALLISTUKO SIIHEN. ÄLÄ RUOKI LOBBARIA. (Hän tosin ruokkii itseään... 16/7!)
Peppuseksijankkaus johtuu varmaan miesten terskan tuntoherkkyyden vähenemisestä? Vanhemmiten kaikkien miesten terskan tuntoherkkyys vähenee ja tavallinen seksi ei tunnu enää miltään jos vaimolla on löysä pimppi ja/tai miehellä on pieni penis.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on LOBBARIN tekemä ja te, hyvät veronmaksajat, kustannatte hänen palkkansa: median koronatuki. Miljoonia euroja vuodessa... Koronatukeen kuuluu moraalin rappion edistäminen ja lempiaiheita ovat - rokoteohjelman ja koronahuhujen lisäksi - mm. lasten ja nuorten tyrannimainen kohtelu, sekä huoriminen tapailun nimissä. Kaikenlainen pervoilu. Tätä ketjua ette poista! Sanoma nimenomaan maksaa sen ylläpitämisestä. "Anaali on normaalia! Huoriminen on normaalia! :D"
Minä ainakin mielelläni lobbaan peppuseksiä normaaliksi. Kerrankin jostain samaa mieltä Sanoman vihervassarien kanssa :-D
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainuttakaan.
Epäilin tuon sähköautoketjun kohdalla että palstan softakehityksen laadun tuntien joku bugi estää noiden ilmiantojen ja ennakkosensuurin toiminnan joissain ketjuissa, jolloin ne jäävät modejen tutkan alle kun tuskin näitä kukaan oikeasti lukee vaan luotetaan tuohon ennakkosensuuriin ja käyttäjien ilmiantoihin.
Mä olen taas aika varma että koko tämän ketjun olemassaolon ajan sitä on ilmoitettu asiattomaksi noin seitsemän miljardia kertaa eikä se ole jäänyt ylläpidolta huomaamatta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jynssätköön äijät keskenään suolensa pilalle. Naisia toi homma ei kiinnosta.
Kyllä kiinnostaa. Kiinnostaa miljardeja naisia.
En mä nyt ihan miljardeista puhuisi, mutta satoja miljoonia nyt ainakin.
No jos karkeasti 75 % olisi "valmis kokeilemaan" niin kyllä se silloin jonkinlaista kiinnostusta implikoi.
Ainakin sellaista miesten jotka kovasti pitävät naisen kanssa anaaliseksistä ja siitä on kokemusta ei kannata tuhrata deiteillä aikaa sellaisiin "olen ehkä valmis kokeilemaan" naisiin.
Boldattuna kommenttisi ydin. Anaalipenat on homoja tai bissejä ja voisivat ihan reilusti siirtää mielenkiintonsa kokonaan miehiin. Homoudessa itsessään ei ole mitään vikaa.
Olkoon yhteinen tavoitteemme
░█████╗░███╗░░██╗░█████╗░░█████╗░██╗░░░░░██╗██████╗░██╗░░██╗
██╔══██╗████╗░██║██╔══██╗██╔══██╗██║░░░░░██║╚════██╗██║░██╔╝
███████║██╔██╗██║███████║███████║██║░░░░░██║░█████╔╝█████═╝░
██╔══██║██║╚████║██╔══██║██╔══██║██║░░░░░██║░╚═══██╗██╔═██╗░
██║░░██║██║░╚███║██║░░██║██║░░██║███████╗██║██████╔╝██║░╚██╗
╚═╝░░╚═╝╚═╝░░╚══╝╚═╝░░╚═╝╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝╚═════╝░╚═╝░░╚═╝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos karkeasti 75 % olisi "valmis kokeilemaan" niin kyllä se silloin jonkinlaista kiinnostusta implikoi.
Ainakin sellaista miesten jotka kovasti pitävät naisen kanssa anaaliseksistä ja siitä on kokemusta ei kannata tuhrata deiteillä aikaa sellaisiin "olen ehkä valmis kokeilemaan" naisiin.
Boldattuna kommenttisi ydin. Anaalipenat on homoja tai bissejä ja voisivat ihan reilusti siirtää mielenkiintonsa kokonaan miehiin. Homoudessa itsessään ei ole mitään vikaa.
Semmonen olkiukko ehkä sadannen kerran sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita että se on myös vain pienimunaisten juttu 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boldasin oman kommenttisi ytimen.
Taitaa jäädä kolmetonninen vain haaveeksi, paitsi jos takaimpi-Eila on oikein kiukkuisena illalla palstalla.
En ole kovin perehtynyt argumentaatiotermeihin. Ehkä siksi en suin surminkaan ymmärrä, mikä tuossa on olkiukko, voitko valaista asiaa?